Wat heeft 2016 jou gebracht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Re: Wat heeft 2016 jou gebracht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 22:57

2016 heeft mij gebracht..

- een flink gebroken hart
- iemand een helpende hand bieden en eindigen met dat diegene mijn huis hebben gemolesteerd en mijn leven op zijn kop hebben gezet, ik leefde in doodsangst in mijn eigen huis
- door bovenstaande situatie mijn eigen huisje kwijtgeraakt en terug moeten naar mijn ouders
- hierdoor afscheid moeten nemen van mijn katten baby's, hier ben ik tot op de dag van vandaag intens verdrietig om

Ja, dit was het eigenlijk wel. Het eerste deel van 2016 stond voor mij in teken van mijn intense liefdesverdriet en het tweede deel van 2016 in teken van bovenstaande dingen. Dus voor mij kan het jaar niet snel genoeg voorbij zijn, en ik kan alleen maar hopen dat 2017 een beter jaar gaat worden.

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 23:10

2016 is voor mij best een goed jaar geweest :).
Eindelijk een definitieve punt achter mijn relatie eind maart, en dat werkte positief. 14 kilo lichter inmiddels, mijn droom waargemaakt door naar Canada te gaan, en een huisje gekocht waar ik over 3 weekjes de sleutels van krijg!
Minder positief is dat ik Canada ontzettend mis, en niet weet wat ik in de toekomst wil qua werk etc. In 2017 wil ik nog meer kilo's kwijtraken, gelukkig gaan worden in mijn huis, en hopelijk beter weten wat ik wil en kan etc....

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 23:26

Wat begon als een slecht jaar (gebroken hart, niet om kunnen gaan met stiefvader die bij ons kwam wonen, chronisch ziek, chronische depressie) is toch een heel erg goed jaar geworden.
Ik ben op kamers gaan wonen op 1 april, geen grap. Begin augustus kocht ik mijn bijrijdpaard over. Ik heb geaccepteerd dat ik chronisch ziek ben en ik voel me best oke. al met al ben ik heel erg trots op mezelf van wat ik dit jaar bereikt heb.
Ik woon hier heerlijk. Mijn huisgenoten zijn enorm gezellig. Ookal is het niet altijd makkelijk om een eigen paard te hebben als op kamers wonende student, het is het werken absoluut waard.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 00:53

2016 even nadenken hoor..

- mn rijbewijs gehaald
- paarden van stalling verhuisd
- nieuwe leuke stageplaats waar ik het heel erg naar mn zin heb
- een geweldige festivalweek en heel veel katers, ben dit jaar dommer geworden denk ik
- nieuwe cavia
- een leuke schuld doordat ik de tweede week dat ik mn rijbewijs had de auto in de prak reed..
- huisje eindelijk beetje gezellig en leuk gemaakt

Dat was het vast niet allemaal maar in ieder geval een deel

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 12:14

PureSG schreef:
2016 heeft mij gebracht..

- een flink gebroken hart
- iemand een helpende hand bieden en eindigen met dat diegene mijn huis hebben gemolesteerd en mijn leven op zijn kop hebben gezet, ik leefde in doodsangst in mijn eigen huis
- door bovenstaande situatie mijn eigen huisje kwijtgeraakt en terug moeten naar mijn ouders
- hierdoor afscheid moeten nemen van mijn katten baby's, hier ben ik tot op de dag van vandaag intens verdrietig om

Ja, dit was het eigenlijk wel. Het eerste deel van 2016 stond voor mij in teken van mijn intense liefdesverdriet en het tweede deel van 2016 in teken van bovenstaande dingen. Dus voor mij kan het jaar niet snel genoeg voorbij zijn, en ik kan alleen maar hopen dat 2017 een beter jaar gaat worden.

Ik ga voor jou duimen!!! Dus mijn zege heb je alvast!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 12:39

spicegirl schreef:
het jaar 2016 heeft mij uitgezaaide kanker gebracht.
paard moeten verkopen,
en mn leven staat op zn kop.
het is heel zwaar nu..

Hele dikke knuffel voor jou :(:).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 12:51

Wat 2016 mij heeft gebracht...

Hoop.... absoluut hoop. Uiteindelijk dan. Van een zwart vooruitzicht, naar zitten op een roze wolk.

Examens wonder boven wonder gehaald, een enorme lieve vriend en zicht op een leuke toekomst :)

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:03

2016 heeft mij een hoop gebracht...

-Ik ben gaan samen wonen met mijn vriend na 2,5 jaar wekelijks 100 km enkele reis gereden te hebben voor elkaar is dit echt een verademing.
-Ik ben afgestudeerd en ondanks dat ik nog geen werk in mijn eigen sector heb zie ik dit zonnig in
-Heb mijn paard teruggevonden als in samen de klik weer gekregen

Helaas heeft 2016 een naar einde
Op de 1e van december heb ik door een technisch mankement onze auto volledig totalloss gereden, dit is de liefhebberij van mijn vriend waardoor het alleen nog maar harder aankwam. Op het moment zit ik thuis met zo'n spierpijn dat ik amper wat kan...

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 23:21

Mijn dieptepunten dit jaar:
-mijn vader die ging samenwonen met zijn vriendin, en de vele ellende die daarbij volgde
-mijn cavia die een miskraam kreeg

Mijn hoogtepunten:
-leuke momenten met mijn eigen pony gehad
-2 prachtige nestjes cavia's mogen verwelkomen
-Puppy gekocht (oke ze mag pas begin februari het nest verlaten maar oke :) )
-de leuke buitenritten die ik gemaakt heb
-ik heb sushi leren eten (lekkkeeerr :Y) )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 21:08

2016 heeft mij een hoop nieuwe en waardevolle ervaringen meegebracht:
- 5 fantastische maanden stage in Curaçao
- Een mega leuk kamp begeleid in de zomer
- Nu een super leuke en leerzame afstudeerstage voor dit hele schooljaar
- Vooruitzicht naar verhuizing in begin 2017.

Dieptepunten had ik niet echt.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 01:38

2016 was een heel erg dubbel jaar. Diagnose cushing en hoefkanker voor mijn beste paarden vriendje en mijn ruim 3 jarige relatie met mijn grote liefde die stuk liep. Aan de andere kant heb ik een mooi contract gekregen waardoor ik de operatie en behandeling voor mijn paard mee kon betalen en heb ik vorige week de sleutels van mijn eigen (koop) huis mogen ontvangen. Ik blijf het bizar vinden hoe dit jaar de twee exteme uitersten tegen over elkaar hebben gestaan. Voor volgend jaar hoop ik dat er iets meer rust in mijn leven mag komen :')