'Mannelijke' hobby's?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rex_Rolfo

Berichten: 5392
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:01

eefj33 schreef:
Ze zijn vaak wat nuchterder ...

Zie je nou wel; I am not as think as you drunk I am Afbeelding

Jessix

Berichten: 16523
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:07

Haha, volgens mij is 3 kwart van Nederland F1 fan sinds Max Verstappen. :')

Zelf volg ik graag MotoGP en merk dat het voor mensen als een soort trigger werkt om vervolgens over F1 en Max te beginnen. :+

Saul

Berichten: 9675
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:27

Zelfde probleem hier!
15 jaar lang seizoenkaart gehad van mijn favoriete voetbalclub. Met pijn in mijn hart opgezegd (verhuisd en weinig tijd) maar wel ieder weekend braaf thuis voor de buis :D.
Vriendlief kijkt altijd verplicht mee maar ziet liever iets anders op tv haha.

Verder doe ik naast paardrijden mountainbiken al is dat volgens mij niet typisch een mannensport?

Oh en ik ben dol op mijn auto :D.
Daar is al best wat aan versleuteld :)

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:31

Jessix schreef:
Haha, volgens mij is 3 kwart van Nederland F1 fan sinds Max Verstappen. :')

Zelf volg ik graag MotoGP en merk dat het voor mensen als een soort trigger werkt om vervolgens over F1 en Max te beginnen. :+

Herkenbaar hahaha _O-
Ik hou echt van alle vormen van racen. Motoren, auto's, vind het allemaal net zo gaaf :D

Lekker weer het hele weekend bezig geweest met mn "mannenhobby" <3

Jessix

Berichten: 16523
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:43

Ja ik dus niet. :+ Ik vind F1 dus echt geen ruk aan...
Ik moet er ook wel om lachen hoor! Ik vind het net zoiets als tegen een voetbalsupporter over een basketbalwedstrijd beginnen. Het is ook een balsport. :D

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:48

:j Moto GP vind ik ook vele malen spannender. Gebeurt soms meer in 1 bocht dan in 3 seizoenen F1 :+

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 21:03

8nnemiek schreef:
Ik werd vroeger nog wel eens raar aangekeken als ik zei dat ik naar Dragonball Z keek, en graag op de playstation speelde en handig was met computers :+ De meeste jongens die ik kende vonden dat super cool haha.
Tegenwoordig geef ik daar niet veel meer om, maar wordt wel af en toe uitgelachen door mijn vader omdat ik liever bij de Gamma ga shoppen dan in een kledingwinkel :+
Maar mannelijke sporten, nee, dat is me al snel te luid en druk en aggressief.


Dragonball <3 <3 Morgen weer nieuwe aflevering Super :D

Verder heeft mijn vader twee Heerenveen seizoenskaarten omdat hij daar scout is en ik ga graag met hem mee. Vind voetbal kijken in het stadion heerlijk. Sowieso houd ik me redelijk veel bezig met voetbal, hoewel ik het zelf niet speel. Dat vind ik dan weer niks aan, zelf spelen :+

Napie

Berichten: 9077
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 22:22

Ik flipper, volg F1, darts en een heel klein beetje voetbal. Vroeger heb ik zelf een kart gehad en toen ik deze verkocht heb ik een pony gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:03

Tja, waar zal ik beginnen :?
Van origine ben ik automonteur en scheepsbouwer. Als hobby bouw ik zadelkasten en dan heb ik het niet over simpele kleine kastjes. Ook heb ik kippenhokken gebouwd (lees als kippenvilla's). Ik heb in het verleden grote vijvers aangelegd en uitgegraven. Ik straat o.a mijn eigen terrassen. Al het kluswerk in en rond het huis doe ik zelf en beschouw dit, naast het paardrijden, als één van mijn grootste hobby's.

Anomien

Berichten: 7440
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:18

Ik interesseer mij in bouwkunde. Techniek rondom de bouw.

Houd ik van thrillers en Horrors

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:41

Jessix schreef:
Haha, volgens mij is 3 kwart van Nederland F1 fan sinds Max Verstappen. :')

Zelf volg ik graag MotoGP en merk dat het voor mensen als een soort trigger werkt om vervolgens over F1 en Max te beginnen. :+


Haha ja, ineens heeft iedereen een mening over de F1 en Max. :P
Ach, het is een leuk gespreksonderwerp :P

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:57

Niet als het alleen maar over Verstappen gaat :+
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 05-12-16 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:57

Gamen :j Witcher 3, Last of Us (yayyyyy deel 2!!), WoW, FFXIV, Planet Coaster maar ook bijv Pokémon.. noem maar op. Ik game elke dag wel, varierend van 3 uur tot hele dagen := vriendlief gelukkig ook :o)

En ja, F1! :D vroeger als klein meisje midden in de nacht samen met m'n vader opstaan om de races live te kijken en nu speelt het wat meer onder de grote menigte dankzij Max. Vind ik niet zo erg, zou blij zijn als ik geen apart abbo meer hoef aan te schaffen om alle races te kunnen zien :o laat het maar lekker weer op de normale tv komen.

Op het werk kijken mensen vooral raar op als ik 'gegamed' antwoord op de vraag 'wat heb je dit weekend gedaan?' :+

Anoniem

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:59

Hier nog een gamerd. "Oh, The Sims ofzo dan?". "Nee, WoW, ARK, Dota en LoL enzo". "Oh".
Verder ben ik een van de vrouwen die zich binnen de comedy-wereld staande probeert te houden.

Winged

Berichten: 33115
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:00

F1... Jaren geleden afgehaakt toen Montoya stopte :+ Begint nu weer een beetje terug te komen.

Maar.... Ik ben wel fanatiek survivallaar. Ik klim in touwen, rol in modder, overwin verschillende hindernissen. En als ik weer genoeg vertrouwen heb in mijn schouder ga ik leren kitesurfen :)

Dakar volg ik ook trouwens, mooiste evenement!
Laatst bijgewerkt door Winged op 05-12-16 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:01

Bizzybijtje schreef:
Hier nog een gamerd. "Oh, The Sims ofzo dan?". "Nee, WoW, ARK, Dota en LoL enzo". "Oh".
Verder ben ik een van de vrouwen die zich binnen de comedy-wereld staande probeert te houden.


Oh verdorie, kom ik jou en je onderschrift wéér tegen. :+


:')

Sims speel ik trouwens ook, mijn game interesses gaan alle kanten op.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:03

Oh, Sicayes, ik zie jouw avatar en ik moet zeggen, ik krijg zeer geregeld rare reacties van medevrouwen als ik vertel dat ik van superhero movies houd...

Verder ben ik gek op auto's en motoren en mag ik ook graag de Champions League volgen. :))

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:05

Oh is dat zo? Ik ben ook echt wel een grote superhero movie fan. (films in het algemeen eigenlijk.)

en ik heb een klein beetje een crush op Tom Hiddleston. Klein beetje maar hoor. klein. kuch.


Wel heb ik dan weer minder met bijv. hele simpele actiefilms.. daar moet echt m'n hoofd naar staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:05

Sicayes schreef:
Bizzybijtje schreef:
Hier nog een gamerd. "Oh, The Sims ofzo dan?". "Nee, WoW, ARK, Dota en LoL enzo". "Oh".
Verder ben ik een van de vrouwen die zich binnen de comedy-wereld staande probeert te houden.


Oh verdorie, kom ik jou en je onderschrift wéér tegen. :+


:')

Sims speel ik trouwens ook, mijn game interesses gaan alle kanten op.



<3 <3 <3

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:10

Ik ben een redelijke auto fanaat. Behoorlijk gek van tractors (hobby van mijn man ja) en kan ook met de kettingzaag overweg.

mijn eigen vent noemt mij een ruin...

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:11

Haha friesam _O- Een ruin :')

Ja echt Sicayes, krijg zo vaak gekke reacties van vrouwen. Terwijl mannen het echt supervet vinden, die willen graag met me naar de bios :')
Spoiler:
(Ik deel je crush. Heel stiekem.)

Fantast

Berichten: 1487
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Bolsward

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:14

Ik vaar zomers op een jetski(kawasaki 750) alhoewel sinds 2012 wel veel minder in 2013 net mama , 2014 zwanger, 2015 heel sporadisch gevaren en 2016 weet zwanger. Ik hoop komend seizoen wel weer te varen.
Een jetski is overigens niet hetzelfde als een waterscooter, een waterscooter zit je op, een jetski sta je op, waardoor je ermee over golven kunt springen etc

Fantast

Berichten: 1487
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Bolsward

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:21

Afbeelding


Dit is nog met mijn eigen jetski een 550. Deze is vanwege de kinderen verkocht,

Daihyo

Berichten: 88154
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:23

Oh wat een leuk topic. Wat een stoere hobby's komen er voorbij!

Ikzelf ben dirigent. Wat als hobby inmiddels overigens uit de hand gelopen is tot het volgen van de directieopleiding, werk en een eigen orkest.
Maar wel typisch in een mannenwereld.
Ook schrijf en arangeer ik zelf muziek voor de Ha/Fa wereld. Komt ook niet zoveel voor. Gek eigenlijk, want genoeg creatieve en muzikale vrouwen :j

Dancyy
Berichten: 2701
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:35

Amanda schreef:
Oh wat een leuk topic. Wat een stoere hobby's komen er voorbij!

Ikzelf ben dirigent. Wat als hobby inmiddels overigens uit de hand gelopen is tot het volgen van de directieopleiding, werk en een eigen orkest.
Maar wel typisch in een mannenwereld.
Ook schrijf en arangeer ik zelf muziek voor de Ha/Fa wereld. Komt ook niet zoveel voor. Gek eigenlijk, want genoeg creatieve en muzikale vrouwen :j

Oooh leuk!