. Reageren doe ik dan weer niet want zelf afgebrand worden wil ik niet
. Ik ben zo'n naar persoon
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Reageren doe ik dan weer niet want zelf afgebrand worden wil ik niet
.
Anoniem schreef:De laatste tijd reageer ik ook niet zo vaak meer. Wat ik wel ontzettend heerlijk vind is topics waarin mensen afgebrand worden of heftige discussies gevoerd worden, daar zet ik een stipje en kan ik lekker ongegeneerd meelezen. Wat onwijs slecht van mij. Reageren doe ik dan weer niet want zelf afgebrand worden wil ik niet
.
Arantes schreef:Mutsie93 schreef:Hier ook een stille bokker. Ik zit elke dag veel te lang op bokt maar reageer niet vaak. Ik volg veel maar vind de reactie die ik in mijn hoofd heb vaak onnodig of hij is al geplaatst. En discussie topics daar waag ik me niet aan, ik lees ze graag maar durf eigenlijk niet te reageren.
Hier hetzelfde, ben altijd bang neergehaald te worden. Mensen reageren vaak op internet toch wat feller dan in het echt en dat kan ik niet heel goed hebben.
Daarnaast ben ik 'bang' dat mensen die ik in het echt ken meelezen, en op een 1 of andere manier vind ik dat dan ook weer beschamend. Heel stom maar wel ook echt een reden dat ik weinig post.
Verklaard dan ook wel mijn 541 berichten in ruim 10 jaar, oftewel maar rond de 55 berichten per jaar![]()
Heb wel ontzettend veel geleerd door héél erg veel mee te lezen.
Anoniem schreef:De laatste tijd reageer ik ook niet zo vaak meer. Wat ik wel ontzettend heerlijk vind is topics waarin mensen afgebrand worden of heftige discussies gevoerd worden, daar zet ik een stipje en kan ik lekker ongegeneerd meelezen. Wat onwijs slecht van mij. Reageren doe ik dan weer niet want zelf afgebrand worden wil ik niet
.
)
Danique schreef:Ik vind het echt humor dat sommige mensen zichzelf steevast een stille meelezer vinden met giga veel berichten. Ik reageer in vaste topics en soms in iets interessants maar niet in alles.

RomeeBalm schreef:Ik meld mezelf! Ik probeer de laatste tijd wel iets meer te reageren in bepaalde topics, al heb ik niet echt het gevoel dat mijn reacties toegevoegde waarde hebben.
Ik betrapte mezelf er ook op dat ik zelfs in het ''confession'' topic aan het meelezen was