Confessions of a Stille Meelezer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:06

De laatste tijd reageer ik ook niet zo vaak meer. Wat ik wel ontzettend heerlijk vind is topics waarin mensen afgebrand worden of heftige discussies gevoerd worden, daar zet ik een stipje en kan ik lekker ongegeneerd meelezen. Wat onwijs slecht van mij :=. Reageren doe ik dan weer niet want zelf afgebrand worden wil ik niet |(. Ik ben zo'n naar persoon -O-.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:06

Ierpier schreef:
:+ ik maak seksgrappen gewoonlijk niet per ongeluk

Neuh, ik ook niet! :D

Gitana

Re: Confessions of a Stille Meelezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:08

haha hier nog 1. ik wilde zelfs dit topic wegklikken :+
en om precies dezelfde redenen als ts eigenlijk haha. bekijk altijd veel fotos :P

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:09

Hihi wat een boel herkenbare dingen komen er voorbij! Hier dus ook een stille meelezer. Maar nu voel ik mij toch wel geroepen om even uit mijn schulpje te kruipen :D

Ik volg vaak discussies en spendeer dagelijks uren op bokt, maar een reactie plaatsen laat ik meestal toch, vooral in discussies.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:11

Anoniem schreef:
De laatste tijd reageer ik ook niet zo vaak meer. Wat ik wel ontzettend heerlijk vind is topics waarin mensen afgebrand worden of heftige discussies gevoerd worden, daar zet ik een stipje en kan ik lekker ongegeneerd meelezen. Wat onwijs slecht van mij :=. Reageren doe ik dan weer niet want zelf afgebrand worden wil ik niet |(. Ik ben zo'n naar persoon -O-.

Nee joh, zoooo herkenbaar, voel je vooral niet rot hoor :(:)

Of zoals iemand eerder al meldde, bang zijn dat bekenden meelezen en dat ze kunnen gaan roddelen erover. :o

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:14

Arantes schreef:
Mutsie93 schreef:
Hier ook een stille bokker. Ik zit elke dag veel te lang op bokt maar reageer niet vaak. Ik volg veel maar vind de reactie die ik in mijn hoofd heb vaak onnodig of hij is al geplaatst. En discussie topics daar waag ik me niet aan, ik lees ze graag maar durf eigenlijk niet te reageren.

Hier hetzelfde, ben altijd bang neergehaald te worden. Mensen reageren vaak op internet toch wat feller dan in het echt en dat kan ik niet heel goed hebben.
Daarnaast ben ik 'bang' dat mensen die ik in het echt ken meelezen, en op een 1 of andere manier vind ik dat dan ook weer beschamend. Heel stom maar wel ook echt een reden dat ik weinig post.

Verklaard dan ook wel mijn 541 berichten in ruim 10 jaar, oftewel maar rond de 55 berichten per jaar :Y)
Heb wel ontzettend veel geleerd door héél erg veel mee te lezen.

Daarom post ik ook nooit veel , en al helemaal niks waar eventuele bekenden mij zouden in herkennen .
Blijf graag prive :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:14

Stille meelezer meld zich! Je zou het met mijn berichten aantal niet zeggen, maar het zou jullie verbazen hoeveel posts ik tik, zonder dat ik ze ooit verstuur. Vooral in discussietopics, daarin heb ik naar mijn idee vaker een afwijkende mening en dan heb ik niet altijd (lees: meestal geen) zin in tegenreacties. Af en toe kan ik ook heel bot reageren, dit weet ik van mijzelf en dus ik lees mijn posts altijd nog een stuk of 5x door voordat ik ze post, dan pas ik de tekst weer aan zodat het aardiger ovr komt, zodat ik niemand kwets... en vaak denk ik dan uiteindelijk: f* it dit is te veel moeite laat maar ik ga wat anders doen.

Ik lees trouwens alleen mee in informatieve paardgerelateerde topics en discussies, hk's en fototopics daar heb ik niks mee.

Anoniem schreef:

Jaaaaa dit! Hier ook schuldig :o

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:18

Ik lees een aantal topics echt gewoon voor het leesplezier. Dat ik er niet in reageer is gewoon puur omdat ik niet mee kan praten (rijd geen wedstrijden, heb geen paard van die en die afstamming, uberhaupt geen paard, geen paard van dat ras etc). En sommige topics lees ik voor de foto's. Zoals Puppy erbij 2016/2017. Daar staan zulke schattige puppies in. <3

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:19

Whahaha Telpeva door die avatar van jou dacht ik dat mijn laptop aan het laden was erg irritant :=

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:20

Hier ook :o
Als (deels) manegeruiter heb ik op de informatieve fora weinig toe te voegen en houd ik liever mijn mond, want ik wil niet iets verkeerds zeggen en wordt toch niet serieus genomen. In de serieuze LZP-topics heb ik weinig toe te voegen. In topics waar vaste groepjes reageren, reageer ik ook niet, want zij kennen elkaar al en ik val er dan buiten.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:25

Ik reageer regelmatig maar nog veel vaker niet. Ik ken iemand die ongelofelijk veel kennis bezit, met name over voeding en medisch. Die is lang geleden opgehouden in topics te reageren omdat het zo'n brij van nuttige en onwijze tips wordt, vaak. Via pb heeft ze al veel mensen geholpen. (o.t.:ik had 'bekentenissen van een stille meelezer' ook een prachtige titel gevonden)

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:27

Ik lees hier toevallig stil mee :')

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:30

:j

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:38

Heel erg herkenbaar. Ik lees iedere dag mee, maar plaats amper iets.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:39

0.18/dag, telt dat ook nog?
Hier ook van de hele reacties typen en vervolgens denken 'arguing on the internet...' *lama*
Ik lees graag drama's, that being: 'ik heb een probleem met makkelijke oplossing'- mensen dragen 423 oplossingen aan - 'ik doe er niets aan maar blijf wel miepen dat mijn manier niet werkt'
Plus ik heb ook wel eens op dingen gepost waarop al een paar keer dat topic gestorven is (ligt dat dan aan mij?! -O- )
Dus ik vraag mij ook af wat er zo meteen gebeurt...

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:42

Oeps, ik beken...
Geen paard meer maar toch wel bijna dagelijks even aan het meelezen op bokt. Gewoon, omdat het kan :D
En reageren doe ik niet zo vaak om dezelfde redenen als veel van jullie, omdat ik niet denk veel toe te kunnen voegen. En ik houd nu eenmaal van lezen, dus tja......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:43

Hier ook een stille meelezer! Ik spendeer heel wat uurtjes per dag op bokt, maar reageer zelden. Voornamelijk omdat ik via de telefoon altijd op bokt zit. Vaak voegen mijn post ook niks toe omdat ik niks nieuws te zeggen heb. Dan ben ik aan het typen en denk ik laat maar zitten. Alleen in topics waar ik zeker weet dat mijn reactie zinvol is reageer ik.
Voor de rest vind ik het erg leuk om fotos te kijken! *D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:45

Danique schreef:
Ik vind het echt humor dat sommige mensen zichzelf steevast een stille meelezer vinden met giga veel berichten. Ik reageer in vaste topics en soms in iets interessants maar niet in alles.

Vroeger reageerde ik in heel veel topics en was ik echt fanatiek aanwezig.
Tegenwoordig lees ik veel meer mee dan dat ik nog reageer.
Dus ja, in veel topics (ik denk ongeveer 95% ) lees ik mee en een paar reageer ik in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:46

Ik zit er denk ik een beetje tussen in. Heb geloof ik 600 berichten. Moet wel lachen om mensen die ik gewoon als bekende bokkers zie maar zich hier komen melden. :)
@pernilla dat ja...

Lianne24

Heel herkenbaar dit allemaal!

Ook ik zit meerdere malen per dag op bokt mee te lezen en volg soms ook fanatiek bepaalde topics. Heb ook ontzettend veel geleerd via dit forum.
Soms lijkt het me wel gezellig om mee te kletsen, maar heb ook het gevoel dat mijn reactie weinig toevoegt, of ik pas mijn bericht 40x aan en bedenk dan toch neh laat maar zitten.

Nu ik er over nadenk ben ik in het dagelijks leven ook wel zo..
Zo vaak mogelijk discussies uit de weg gaan en mijn mond houden als ik denk dat mijn mening toch niet veel toevoegt. Is dat bij jullie ook zo?

Anna_Leo

Ik zit op 0.04 berichten per dag na 4 jaar haha :D terwijl ik toch echt elke dag een paar keer op Bokt kijk en veel topics doorlees.

Ik vind het eigenlijk ook wel heel fijn dat ik alles zo kan bekijken en van plaatjes kan genieten zonder meteen een mening te moeten geven of iets te moeten zeggen :)

RomeeBalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:48

Ik meld mezelf! Ik probeer de laatste tijd wel iets meer te reageren in bepaalde topics, al heb ik niet echt het gevoel dat mijn reacties toegevoegde waarde hebben.
Ik betrapte mezelf er ook op dat ik zelfs in het ''confession'' topic aan het meelezen was :Y)

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:49

Achja, stille wateren hebben diepe gronden, zullen we maar zeggen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:53

hier stille meelezers in topic van totaal niet mijn doelgroep, zwangere bjvoorbeeld of medische dingen
Ik vind dat interessant omdat ik verpleegkunde studeer. oh en het dbt volg ik ook haha

Maar als je dan al 1+jaar mee leest dan wil je soms perongeluk weleens wat typen en dan denk ik ships niet doen je hebt hier niets te zoeken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:54

RomeeBalm schreef:
Ik meld mezelf! Ik probeer de laatste tijd wel iets meer te reageren in bepaalde topics, al heb ik niet echt het gevoel dat mijn reacties toegevoegde waarde hebben.
Ik betrapte mezelf er ook op dat ik zelfs in het ''confession'' topic aan het meelezen was :Y)

Erg he... ik had mijn 1e reactie in dit topic ook zelfs bijna weer weggeklikt onder het mom van laat maar. Dan had ik in dit topic ook weer stille meelezer geweest :')