Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liss schreef:Het paard is een PRE en heeft af en toe raar gedrag en geen respect voor de mens.
Maar ik ben niet degene die andersmans paard moet opvoeden.
. De eigenaar van dit pand wilde het verhalen op mij, maar mijn verzekering lag dwars. Want waarom reed ik daar op dat moment met een koets en een paard? De eigenaar van het paard gaf niet thuis (logisch want ik was in opdracht van mijn 'werkgever' bezig). Mijn 'werkgever' helaas ook niet. Uiteindelijk is het een heel gevecht geworden met rechtsbijstand en mijn 'werkgever' heeft verloren en alle schade moeten vergoeden. Ik heb alleen nooit meer voet over de drempel mogen zetten. 
liss schreef:Geen arbeidscontract, ik hoef geen stalgeld te betalen voor mijn paard die daar staat.
GDG schreef:HorseTopShop, heb je enig idee hoe ongelofelijk onprofessioneel je nu overkomt? Je pleit gewoon openlijk vóór fraude en praat het met allerlei smoesjes goed! Als je dit privé zou doen dan is dat één ding, maar uit naam van je bedrijf?! Dit doet het imago van je bedrijf geen goed hoor, ik trek de integriteit van hoe jij je bedrijf runt en omgaat met klanten nu in twijfel en vind je niet betrouwbaar overkomen. Van mij uit in elk geval te weinig vertrouwen om nog iets bij jou te kopen.
Brainless schreef:@Indestal
Ook over werk in natura moet door de opdrachtgever (loon)belasting worden betaald.
Zolang dat niet het geval is... is het gewoon zwart werk.
Laurie schreef:liss schreef:Het paard is een PRE en heeft af en toe raar gedrag en geen respect voor de mens.
Maar ik ben niet degene die andersmans paard moet opvoeden.
Maar dan kun je daar wel rekening mee houden, en zou je moeten weten dat je je volle aandacht voor hem nodig hebt en dus niet met twee dingen tegelijk bezig kunt zijn.
Ik vind het echt naar voor je dat je zo'n klap gemaakt hebt maar je bent zelf ook niet helemaal zorgvuldig geweest
liss schreef:Bedankt voor de veroordeling, niet terecht want je kent mij niet en jij weet niet hoe ik met paarden omga. Gelukkig weten de mensen op stal wel wie ik ben en daar heb ik het mee te doen.