Niks met opzij schuiven te maken, de arts en ikzelf hebben dat samen kortgesloten. Niks mis mee. Ik begrijp je redenatie overigens heel goed, waardeer het ook. En denk zeker dat het voor bepaalde mensen erg goed kan werken!!
zeg als je nou gewoon zegt,nou ik heb een jaar thuis gezeten zat niet lekker in mn vel en had even wat prive dingen die ik op een rij moest zetten. Houd je t kort,bondig en prive. Ik vind echt dat je niet verplicht bent je hele hebben en houwen bij een sollicitatiegesprek op tafel te gooien. Ik denk altijd,dat vraag ik aan hun toch ook niet?
Ik heb 2 jaar thuis gezeten door de ziekte van pfeiffer, wat voor chronische vermoeidheidsklachten zorgde. Zo erg dat ik nog geen 5 uur in de week iets kon uitvoeren, zonder er letterlijk ziek van te worden.
Toen dat na 1,5 wat af begon te nemen kreeg ik last van een depressie en een angst- en paniek stoornis er overheen. Waardoor ik eigenlijk domweg niet meer alleen het huis kon verlaten zonder compleet in paniek te raken..
Tja.. Na heel wat oefenen, geduld en uitzieken. Ben ik er langzaam weer bovenop gekomen. Ik ben nog steeds niet mijzelf weer, maar kan nu 'gewoon' 24 uur in de week werken. Zonder dat het mij te veel energie kost