Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
op me kont zitten kan ik erg slecht. Ben altijd bezig dus ja zo zie ik mezelf nog wel gaan. maar kinderen nemen zodat ze voor me kunnen zorgen later? geen denken aan. Ik vind ook dat je een kind dat niet op kan leggen.

Hypericum schreef:Dus ja, euh moraal...volgens mij gaat het argument 'wat dan als je oud bent' gewoon niet zo met z'n tijd mee
vso1990 schreef:de gene die bewust geen kinderen hebben gekregen hebben jullie wel eens getwijfeld en wat was de beweegreden om inderdaad definitief geen kinderen te willen?
Mando schreef:Hier een 50 jarige.
Nooit geen Kids gewild en vriend ook niet
Ach we zien wel over 30 of 40 jaar daar denk ik nog niet over na.
Als er dan een pil bestaat om eruit te stappen als het klaar is... dan nemen we die.
Ceetje_bokt schreef:Mando schreef:Hier een 50 jarige.
Nooit geen Kids gewild en vriend ook niet
Ach we zien wel over 30 of 40 jaar daar denk ik nog niet over na.
Als er dan een pil bestaat om eruit te stappen als het klaar is... dan nemen we die.
Dat had ik kunnen schrijven. Ik roep steeds dat ik vanaf mijn 60e pillen ga sparen en als ik er dan klaar mee ben, dan wil ik zelf kunnen besluiten ermee te stoppen. Ik hoop tegen de tijd dat ik dat wil, het wettelijk gezien mogelijk gemaakt is.

Dammie schreef:Zelfmoord is nu al niet strafbaar.
Hulp bij zelfmoord wel.
Hilli schreef:Ik ga er vanuit dat ik moet blijven werken totdat mijn collega's het zat zijn om elke dag opnieuw mijn takenpakket uit te leggen. Dan krijg ik mijn pensioeneringsreceptie en vervolgens kan ik kiezen uit een nekschot of de pil van Drion.
Mocht ik toch nog enige zorg nodig hebben, dan ga ik er vanuit dat mijn zorgrobot een meer toegewijde en constantere zorg kan leveren dan enig nageslacht. Dat moet ook wel, want ik heb absoluut geen kinderwens
Supervixen schreef:Hilli: geniale reactie. Ik zeg ook vaak: ach als het aan het kabinet ligt werk ik straks toch tot mijn dood. Geeneens tijd om in een bejaardentehuis te zitten. Ik vraag me nu al af hoe ik op mijn 67e de koprol op schuin vlak met trampoline voor ga doen aan mijn klas. Laat staan als ik over de 70 ben
Maar misschien heb je dan een robot die het voor kan doen. bruintje123 schreef:Dammie schreef:Zelfmoord is nu al niet strafbaar.
Hulp bij zelfmoord wel.
http://www.trouw.nl/tr/nl/39683/nbsp/ar ... baar.dhtml
Dat kan ook nog wel eens gaan veranderen.
Berdien schreef:Ik denk dat het internet inderdaad meer voor vereenzaming zal zorgen dan dat het dat tegengaat.
.