Of, als ze dan bij ons op visite is, gaat ze gerust een potje slapen in een stoel. Erg gezellig
En laatst moest ze een knoop vaster naaien aan mijn vaders jas, maar ze wist eigenlijk niet meer welke. Heeft ze ze allemaal gedaan, behalve degene die moest
Na een half uur eten begint schoonzus erover dat ze het een heel slecht restaurant is, vlees is veel te rauw en de groente is ook niet gaar.

). Het mooiste blijft de actie van mijn oudtante, ze is dement en ik kan het haar dan ook niet kwalijk nemen maar een paar jaar geleden gingen we naar haar toe (andere kant van het land) voor haar verjaardag. Dag ervoor boodschappen gedaan, bij andere familie geslapen en volgende dag met z'n alle naar het tehuis waar ze nu woont ('zelfstandige kamer') en toen kwamen we tot de ontdekking dat alle boodschappen weg waren. Wij overal gezocht, werknemers gevraagd, wisten van niks. Vervolgens moest ik naar het toilet en waarempel, alle koekjes lagen in de douche. Uiteindelijk hebben we het fruit in de kledingkast terug gevonden en lag de rest onder de TV verstopt
Dat was wel even iets aparts, haha.
) oma kwam altijd bij ons gourmetten. Super gezellig altijd.
Ik heb het heel vaak ook geprobeerd, want als hij het kon, kon ik het toch ook?
Ik schaamde me helemaal dood, zegt ze even later toen we aan tafel zaten(Ook met mijn beste vriendin en haar ouders) "Als hij wat ouder was, had ik hem meegenomen naar huis!" En nu, een jaar later hoor ik nogsteeds elke keer dat ik daar ben hoe geweldig die man wel niet was