Nayomie schreef:Oh ik heb ook een geheimpje. Ik drink een glas water nooit helemaal leeg. Ik moet altijd op zijn minst een bodempje weg gooien
dit heb ik met thee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joaltijd schreef:Ik moet ook altijd lachen als mensen vallen. Maar wel nadat ze zeggen dat t goed gaat!
kelliiee1993 schreef:Ik bedenk me net. Wij hadden vroeger een (laten we het netjes zeggen) vol meisje in de klas en zij werd best wel gepest.
Nu hadden wij thuis hondenkoekjes die leken op biscuitjes en ook zo roken..
En nouja, zij vond ze ook erg smakelijk. Tot ze erachter kwam dat het hondenkoekjes waren
Eleadoras schreef:kelliiee1993 schreef:Ik bedenk me net. Wij hadden vroeger een (laten we het netjes zeggen) vol meisje in de klas en zij werd best wel gepest.
En nouja, zij vond ze ook erg smakelijk. Tot ze erachter kwam dat het hondenkoekjes waren
Wat gemeen
Eleadoras schreef:kelliiee1993 schreef:Ik bedenk me net. Wij hadden vroeger een (laten we het netjes zeggen) vol meisje in de klas en zij werd best wel gepest.
Wat gemeen
Selina schreef:ClaudiaHS schreef:Ik ben vroeger eens van m'n pony af gevallen en m'n middelvinger gebroken.
Ik mocht van mijn moeder niet rijden dus heb verteld dat ik was gestruikeld.
Na 18 jaar weet ze het nog steeds niet![]()
Toen ik 8 was sprong er eens een man uit de bosjes met z'n leuter uit z'n broek en 10 gulden in de hand.
Hij vroeg of ik m wilde afsnijden en dan kreeg ik die 10 gulden.
Ben maar snel doorgefietst en nooit iemand verteld
Afsnijden? Autocorrect? Anders erg pijnlijke wens