Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 15:47

Nayomie schreef:
Oh ik heb ook een geheimpje. Ik drink een glas water nooit helemaal leeg. Ik moet altijd op zijn minst een bodempje weg gooien :')

dit heb ik met thee :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:49

madhatter schreef:
-Ik praat engels tegen mijzelf
-Als ik bij vriendinnen ben en het eten niet lekker is doe ik alsof ik het heerlijk vind
-Soms heb ik zin om tegen een leraar te gaan schelden.
-Soms heb ik zin om mensen boos te maken

Die eerste herken ik. :+

xLoki

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:17

Oh heerlijk topic dit :') _O-

- Ik speel vaak gitaar voor de spiegel, omdat ik wil weten hoe ik eruit zie als ik gitaar speel
- Ik kan er totaal niet tegen als mensen een zwarte haar in een moedervlek hebben, ik moet mijzelf dan echt bewust inhouden om het er niet uit te trekken
- Ik heb een flinke stapel Diddl papiertjes die ik nog steeds regelmatig gebruik voor kleine aantekeningen
- Als ik mijzelf afdroog na het douchen moet dit via een bepaald ritueel, ik kan hier niet van afwijken
- Soms doe ik expres heel onaardig tegen mensen, om ze op de kast te jagen, en dan vervolgens te kunnen zeggen 'jeetje wat raak jij snel gepikeerd'. oh wat ben ik slecht :') :')

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:25

- ik heb een moedervlek bij mijn kont en vroeger dacht ik dat het poep was |o
- als ik boos ben reageer ik het op iedereen af
- als ik moe word merk je dat aan mij door dat ik totaal niet uit me woorden kom.
- op mijn 3e date met me ex moest ik zo nodig plassen en we waren buiten dus toen gingen we naar het ziekenhuis
- ik heb vroeger de kinderen van me moeders toenmalige vriend snoep laten stelen
- had een keer ruzie en had opgezocht wat voor straf je zou krijgen als je op 16 jarige leeftijd iemand vermoord : 1 jaar cel en 5 jaar tbs :j
uhm dit was het denk ik

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:27

1. Ik krijg de slappe lach van zuigzoenen
2. Ik heb mijn (beste) vriendin(nen) gezoend
3. Ik kan totaal niet tegen mensen die niet stil zitten, maar zelf zit ik ook nooit stil
4. Ik ben zo hyprocriet als 't maar kan
5. Ik ben erg goed in mensen stalken via social media (en per ongeluk dan iets liken..)
6. Mijn kledingkast bestaat uit 50% mannenkleding
7. Ik heb altijd een pak stroopwafels in mijn kledingkast staan
8. Als mijn vriend iets grappigs, doms of wat dan ook zegt via app stuur ik er meestal een screen van naar mn beste vriendin
9. Mijn guilty pleasure is 1D
10. Ik kan er echt niet tegen als het volume (of iets soort gelijks) van iets op 72 of 74 staat, dat moet dan naar 70 of 75
11. Als ik om me heen kijk zie ik vaker mooie vrouwen dan mooie mannen
12. Ik vind het heerlijk om op Funda huizen te kijken
13. Ik zit gemiddeld zo'n 10 min. langer op de wc omdat ik bezig ben met mijn mobiel of zo
14. Na het douchen check ik meteen of ik een appje heb (met een handdoek om me heen)
15. Ik was vroeger bang dat mensen door de webcam meekeken dus plakte ik die af met een pleister
16. Ook was ik vroeger bang dat er iemand achter het douchegordijn stond, dus ik sprintte altijd meteen naar het douchegordijn om te kijken (doe ik stiekem nog steeds)
17. Bij mijn eerste echte date heb ik mijn beste vriendin meegenomen omdat ik niet zonder haar durfde
18. In de zomer slaap ik het liefste alleen in een oversized t-shirt
19. Ik heb een oversized pyjama shirt met het hoofd + onderkin van mijn beste vriendin er op
20. Ik ga binnenkort naar een concert, maar ik vind de band helemaal niet meer zo leuk :D
21. Onder de douche doe ik altijd alsof ik degene ben die aan het zingen is (ik heb altijd muziek aanstaan als ik douche), als er meerdere stemmen in voor komen doe ik het alsof een battle (zoals bij TVOH) is 8)7
Kan nog veeeel meer bedenken, maar ik laat 't hier bij XD.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:30

1. Ik ben nu al 6 weken in Hongarije en mis mijn moeder niet.. Ben nog nooit zo ver en lang van huis geweest en 11 november kom ik weer thuis. Ik voel mij nu een slechte dochter.. :+
Hondjes en verzorg paard mis ik overigens weer wel, dat is nog het ergste. _O-

2. Ik ben schijnbaar heel wild in bed. Alleen niet in de zin met een jongen in bed.. Maar ik schop en rol nogal in bed. Ik waarschuw dus ook mensen als ze naast mij willen liggen.. :=

3. Ik vind het geniaal om dieren te irriteren met hun oren.. Dan wel eigen dieren die ik ken natuurlijk. Zoals mijn honden, iedere week zijn ze wel een keertje de banketstaaf.. Heel zachtjes de oren aanraken zodat ze trillen.. Geniaal. :')
En dan wordt madam boos. En ga ik gewoon door.
Uiteraard knuffel ik der daarna weer.. Dan is alles weer goed. :))

4. Ik wordt soms heel random bang in het donker, vooral als ik een deur door ga.. Heel vreemd. >;)

Eigenlijk weet ik voor de rest echt niks te verzinnen. :+

Silverheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:44

1. Ik zoek iedereen op op Facebook, ook mijn leraren :')
2. Als ik zenuwwachtig ben bijt ik op de binnekant van mijn wang wat er heel raar kan uitzien...
3. Ik bedenk in mijn hoofd hele romantische drama verhalen waarin ik de hoofdrol speel.
4. Ik doe soms expres heel dom om mensen te laten lachen :+
5. Ik oordeel veel te snel over mensen.
6. Ik maak soms hele fotoshoots met mezelf die ik daarna gelijk verwijder.
7. Ik haat het om alleen te zijn.
8. Ik ben soms nog heel bang in het donker.
9. Soms moet ik huilen omdat ik me alleen voel en ik graag een vriendje wil.
10. Als ik nieuwe mensen leer kennen doe ik me soms anders voor dan als ik ben.

Dat was het even voor nu :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:47

Hmm als ik ze vertel zijn ze geen geheimpjes meer :Y)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:04

Hahahaha, lachen!!!

-1 Keer 2 broers afgesproken in sporthal die mij thuis zouden brengen( waren allebei gek op mij) Ik ben door de achterdeur naar buiten geslopen nadat ik eerst boven naar de kantine heb zitten kijken waar ze zaten. En heb zitten genieten.
- Toen ik 15 was en een jonge gek was op mij kregen we altijd verkering (4 jaar achter elkaar) met de kermis of carnaval, en daarna maakte ik het uit. De hele kermis en carnaval voor niks gedronken en zo.
- Zielige film wordt altijd huilen, ook is het een tekenfilm. En dan maar zeggen: volgens mij wordt ik verkouden.
-Als ik vroeger gedronken had, kon ik niet de trap op komen.
- Ik altijd in een deuk lig als mensen vallen.
- Bang in het donker, kom dan ook niet buiten.
- Domme uitspraken heb zonder dat ik er erg in heb..

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:08

Grappig topic, veel bekende dingen :+

-Wanneer ik op school oid ben raak ik nooit de deurkrukken van de wc's aan, dit doe ik met mn elleboog pf duw de deur open met mn voet.
- Ik neem vaak de leiding en ben nogal vel in sommige situati's
- altijd roddelen in jezelf over anderen. Of vooroordelen
-wanneer je een aso uit het dorp op de fiets passeerde altijd je adem in houden (deden mn broer en zusje btw ook altijd)
-de kat als een peuter behandelen
-de shetlander ook als peuter behandelen
-denken dat ik zelf altijd de beste keuzes maak :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:11

Ik moet ook altijd lachen als mensen vallen. Maar wel nadat ze zeggen dat t goed gaat!

*houdt lach in..* 'gaat het?!'
'Ja'
*lacht keihard*

*houdt lach in..* 'gaat het?!*
'Nee'
*ai.. Serieuze modus*

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:28

Joaltijd schreef:
Ik moet ook altijd lachen als mensen vallen. Maar wel nadat ze zeggen dat t goed gaat!

Ik heb dus 1x gehad dat ik mijn serieuze modus niet aan kreeg!
Ik vind het nog steeds heel erg, dat ik toen zoveel tijd nodig had om mezelf bij elkaar te rapen. Ik was toen echt al 22 ofzo en uit rijden met een meisje van 12 van wie de pony ineens in het water plofte. Kind eraf, alles drijfnat en het zag eruit als een scene uit een flauwe komedie. Die kop die de pony erbij trok was echt onbetaalbaar. Ik had het niet meer!!! En dat meisje maar huilen... Het was zo verschrikkelijk zielig voor het kind, maar ik kon het niet inhouden. 10 minuutjes later lachte ze er zelf ook om gelukkig en ik heb me wel 100x verontschuldigd. Het was ook meteen duidelijk dat ze zich niet had bezeerd, maar toch; als volwassene een meisje van 12 uitlachen die nota bene staat te janken! Ik schaam me er 6 jaar later nog steeds vreselijk voor!!!

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:38

Geweldig topic...

Weet er even niet zoveel op te noemen.

Wel dat ik een x een meisje wat ik echt niet mocht van mijn vriend z'n fb stiekem heb verwijderd.

Ik was soms niet mijn handen als ik ga eten en daarvoor bij de paarden ben geweest (oeps)

Mijn gewicht... als iemand er om vraagt zeg ik altijd 2/3 kilo minder.

Ik ben een aantal jaar geleden wel is met mijn vriendin uit mijn raam geklommen om met jongens af te spreken

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:52

Ik bedenk me net. Wij hadden vroeger een (laten we het netjes zeggen) vol meisje in de klas en zij werd best wel gepest.
Nu hadden wij thuis hondenkoekjes die leken op biscuitjes en ook zo roken..
En nouja, zij vond ze ook erg smakelijk. Tot ze erachter kwam dat het hondenkoekjes waren :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:57

Ik vind het irritant als mensen meezingen of -trommelen met de muziek als ik aan het autorijden ben. Ik zet niet voor niks die muziek aan :P Of je het nou kan of niet, ik vind het niet tof. Tenzij ik het zelf ben :+ Lekker hypocriet.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:09

kelliiee1993 schreef:
Ik bedenk me net. Wij hadden vroeger een (laten we het netjes zeggen) vol meisje in de klas en zij werd best wel gepest.
En nouja, zij vond ze ook erg smakelijk. Tot ze erachter kwam dat het hondenkoekjes waren :+

Wat gemeen |(

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:17

enamorada schreef:
Nayomie schreef:
Oh ik heb ook een geheimpje. Ik drink een glas water nooit helemaal leeg. Ik moet altijd op zijn minst een bodempje weg gooien :')

Yeaahhh eindelijk gelijk gestemden *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:18

Eleadoras schreef:
kelliiee1993 schreef:

Wat gemeen |(

Inderdaad :(

De mijne:
- mijn moeder en broertje hebben ooit allebij mee gedaan aan een actie waarbij je gratis Lotus koffiekoekjes kon krijgen, maar het was een per huishouden.
Ik was zo boos op mijn broertje dat ik ZIJN pakketje net koekjes uit de post heb gevist voordat iemand ze had gezien en ze allemaal alleen heb opgegeten :+
Niemand heeft het ooit gemerkt omdat het dus een per huishouden was en die van mn moeder wel aankwamen :')
- Mijn vriend heeft gehoortapparaten, voordat ik iets met hem kreeg had ik vooroordelen en dacht ik dat het kwam doordat hij te harde muziek had geluisterd :+ nu weet hij van mn vooroordeel over hem en kunnen we er om lachen :D

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:24

enamorada schreef:
Nayomie schreef:

knuffeldier schreef:
Yeaahhh eindelijk gelijk gestemden *\o/*

Hier nog eentje. :o :')

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:29

Eleadoras schreef:
kelliiee1993 schreef:

Wat gemeen |(

Jaa was ik ook! Maar moet zeggen dat ik wel nog steeds vriendinnen ben met dat meisje :P

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 23:12

- het eerste plakje kaas die ik er af schaaf geef ik altijd aan mijn broertje omdat ik zelf bang ben dat er iets smerigs op zit

- bij de mac donalds lik ik de plasticjes die je van de saus kuipjes af haalt altijd af.

- vlees voor op brood wat open in de koelkast ligt durf ik eigenlijk niet meer op te eten, net zoals smeerkaas. Tenzij ik weet dat het net is opengemaakt.

- ik heb al een half jaar een basic fit pas die ik nog maar 2 keer heb gebruikt, als onbekenden vragen wat voor sport ik doe zeg ik altijd paardrijden en fitness. :') zoo slecht

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 23:52

Selina schreef:
ClaudiaHS schreef:
Ik ben vroeger eens van m'n pony af gevallen en m'n middelvinger gebroken.
Ik mocht van mijn moeder niet rijden dus heb verteld dat ik was gestruikeld.
Na 18 jaar weet ze het nog steeds niet :o

Toen ik 8 was sprong er eens een man uit de bosjes met z'n leuter uit z'n broek en 10 gulden in de hand.
Hij vroeg of ik m wilde afsnijden en dan kreeg ik die 10 gulden.
Ben maar snel doorgefietst en nooit iemand verteld :oo

Afsnijden? Autocorrect? Anders erg pijnlijke wens :')

Nee geen autocorrect ;)

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:24

Vroeger ging ik de poes eten geven, zodat ik zelf ook brokjes kon eten.
Ik onder de douche plas.
Vroeger fantaseerde ik hoe het contact verbrak met mijn broer, omdat ik zijn ex vriendin zo verschrikkelijk vond (/Vind :') ).
Dat ik een vriendin van een vriendin al jarenlang schijnheilig vindt doen en wacht tot die vriendin dat zelf ook in gaat zien.
Ik meestal m'n snot op eet, omdat ik het viezer vindt om het ergens aan te smeren.
Dat ik vroeger m'n geslachtsdelen misvormd vond en afvroeg of het wel allemaal klopte :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:42

1. Dingen die los in de koelkast hebben gelegen (zonder deksel, folie oid) eet ik niet meer.

2. Als ik iets tussen mn tanden heb zitten wordt ik gek. Dan bijt ik een nagel af en ga daar mee tussen mn tanden peuteren, tot het weg is.

3. Ik moet eerst mn rechter schoen of sok aan trekken, eerst links gaat niet.

4. Ik kan niet tegen rommel. Dan word ik helemaal gek.

5. Ik heb al bijna 2 jaar een fwb met een giga leeftijdsverschil...

6. Ik bedenk als ik ga slapen altijd een verhaaltje in mn hoofd. Zo val ik in slaap.

7. Ik ben altijd alles kwijt. Kan iets in handen hebben, het wegleggen en nog geen minuut later het kwijt zijn.

8. Ik kan niet tegen verwende mensen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 01:22

Komt ie.
- Ik heb een radio in mijn 45 km auto, niet omdat ik muziek leuk vind maar om m op het fietspad zo hard aan te zetten dat iedereen omkijkt. :')
Ding is elektrisch, en zo gaat iedereen automatisch opzij. O:)

- ik scheld elke persoon op de fiets, die het diehard vertikt om opzij te gaan uit voor grijze dakduif, met een lelijk woord erbij.
Het zijn namelijk altijd grijze mensen die denken dat ze niet aan de kant hoeven, en dat als je midden op t fietspad fietst ik er nog langs kan.

- Als ik scholieren zie met een kop waarvan ik denk dat ze mogelijk mijn autospiegels slopen omdat ze raar gedrag tonen pest ik die. :D *\%/*
Dan gooi ik m heel erg op t midden om getimed een dot gas te geven, en daarna kruipen ze met hun grote mond geschrokken met hun fiets achter hun klasgenoot.
Dan ineens hebben ze geen grote mond meer, en die koppies zijn dan gewoon geniaal.
Daar geniet ik dan enorm van, eigen schuld dikke bult. O:) :')

- ik hoef geen parkeergeld te betalen, en zelfs al kost het maar 50 cent in de garage ik vertik het om te betalen.

- Als ik me rot voel ga ik kansloos rondrijden met de auto met de radio snoeihard aan.
Dan ga ik s'avonds langs 80 wegen vol gas over het fietspad, net karten is dat, en dan rij ik rustig 50 kilometer weg op een avond. :o
Dan ga ik onderweg wat drinken random, en daarna kom ik zen thuis.
Dikke lol voor 35 cent aan stroom wat mijn auto dan verbruikt.

- ik heb een hekel aan de paardenwereld over het algemeen qua mensen.
- ik 'lieg' soms over mijn dieet. :+
Ben voor bepaalde dingen allergisch, sommige intolerant en sommige eet ik beperkt, maar liever niet.
Als ik een met liefde gemaakt gerecht dan niet als geheel neem, zonder saus oid is dat een zeer geliefde smoes om dat niet te hoeven eten, hou niet van saus. :Y)

- het liefst zag ik dat de wereld een groot saunacomplex zou zijn, altijd relaxed.

- ik val vooral op wat van ver weg komt op tinder, ik vind nederlanders gewoon niet zo aantrekkelijk ofzo. Ik spaar dus nationaliteiten, en al mijn exen zijn van oorsprong tropisch, dat ik nu date met een Nederlander vinden ze thuis een wonder. :')

De -denk ik- leukste:
- ik ga uitgebreid zitten voor docu's over aparte fetishes of hobby's.
Dat het liefst s'avonds laat als ik mijn medische wietolie al ingenomen heb, dan pak ik er het liefst popcorn bij en dan ben ik helemaal zen en gelukkig.
Van de wietolie ga ik dan ook zo bijzonder nadenken, en dan kom ik soms tot hele boeiende conclusies die ik een dag later weer straalvergeten ben. :o?
Dat is voor mij mijn "mazzeltje', van het feit dat ik de wietolie nodig heb want zo nu en dan is dat best nog heel grappig. :P

- ik heb een hekel aan mensen die pijnmedicatie verkeerd gebruiken.
Vooral mensen die niet snappen dat een pijnstiller geen vrijbrief is om schijt te hebben aan je lichaam, teveel gaan doen en daardoor zogenaamd verslaafd raken.
Dat steekt mij niet, maar hierdoor zijn artsen heel lastig met sterkere pijnstillers voor lange tijd, terwijl ik er zelf wel heel bewust mee om ga.