Horror aankopen en vreselijke producten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mjwb

Re: Horror aankopen en vreselijke producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:47

Een boekenkast van de ikea. Hij zou geleverd worden met 6 inschuifbare planken (want er zouden van die schuifdingen inzitten). Er zat 1 plank in en de schuifdingen waren nergens te bekennen. Oeps

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 22:08

Britta31 schreef:
LisannePruts schreef:
Heb heel de tijd stilletjes dit topic meegelezen en moet dit dan ook even delen..

Wij gaan een ikea keuken proberen in elkaar te zetten ong. 107 dozen en dat is nog niet alles. Gaat leuk worden :+ :+

[ [url=m/SetaBn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk, een volg topic

Bedankt allemaal!
Haha ik ben helaas over een weekje weg dus zit niet in de verbouwing gelukkig :Y)

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 22:15

Salsa schreef:
Lisanne ik raak er een beetje opgewonden door :D
Ik vind Ikea bouwpakketjes in elkaar zetten eigenlijk super leuk.

Vorig weekend nog staan dansen omdat ik het playmobil kasteel in elkaar mocht zetten voor dochterlief. Vind dat zo leuk.

Ben jij ook te huur? Hahaha

Ik heb een paar maanden geleden een kledingkast bij Ikea aangeschaft, 2.00m x 2.65m en ik heb de ikea montage service er maar bij betaald. Kost wat, maar die mannen zijn met z'n tweeën toch wel dik anderhalf uur bezig geweest. Met af en toe wel wat gevloek erbij. Terwijl ik heerlijk zat te Bokken :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 22:42

Bouwpakketjes zet ik meestal zelf in elkaar.
Ik wordt al moe als me man dat moet doen want die loopt te kreunen en te zuchten voor dat die in elkaar zit.
En maar roepen: wat een troep, past van geen kanten. En dan is die pas uit de doos. {:}

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 22:52

vrouwke schreef:
Bouwpakketjes zet ik meestal zelf in elkaar.
Ik wordt al moe als me man dat moet doen want die loopt te kreunen en te zuchten voor dat die in elkaar zit.
En maar roepen: wat een troep, past van geen kanten. En dan is die pas uit de doos. {:}

_O- _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 22:54

LisannePruts schreef:
Heb heel de tijd stilletjes dit topic meegelezen en moet dit dan ook even delen..

Wij gaan een ikea keuken proberen in elkaar te zetten ong. 107 dozen en dat is nog niet alles. Gaat leuk worden :+ :+

Gecondoleerd :))

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:03

Mijn vriend en mijn vader hebben vorig jaar december onze Ikea keuken in elkaar gezet. Geloof dat ze er een dag over gedaan hebben en het is ze reuze mee gevallen.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:05

rockwitch schreef:
Mijn vriend en mijn vader hebben vorig jaar december onze Ikea keuken in elkaar gezet. Geloof dat ze er een dag over gedaan hebben en het is ze reuze mee gevallen.

Ik denk dat het ook allemaal wel gaat lukken.. Alleen wij gaan ook een muurtje slopen nieuwe vloerverwarming/cement etc. dus ben blij dat ik weg ben dan :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:09

Wat ze hier vooral constant gechecked hebben is of het waterpas bleef. Bij elk kastje lag dat ding erop. Anders krijg je een scheve keuken.

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:21

Love_Laugh schreef:
Een dressoir in elkaar zetten.
Volgens mij was de beschrijving gewoon niet goed, was echt de meest rare volgorde van hoe je het elkaar moest zetten. :') Wat een ramp was dat. :')

Van Ikea toevallig? Ik heb er ook 1 staan die me echt tot waanzin gedreven heeft. Woedend heb ik dat ding wel 5 keer uit elkaar moeten halen omdat het steeds nét niet paste. Ondanks ruime ervaring met het in elkaar zetten van Ikea meubeltjes, heb ik uiteindelijk uit pure wanhoop de hele zooi weer in de auto gesmeten en ben terug naar Ikea gereden. Zet het zelf maar in elkaar! Daar bleek dat ik nét een verkeerd type schroefje had... x40! _-:( 8)7 %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:24

LisannePruts schreef:

Hoe is je relatie?

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:25

MarlindeRooz schreef:
LisannePruts schreef:

Hoe is je relatie?

Singel :+ Woon nog thuis bij mijn ouders. Smam had een "goed" idee alleen is pap er niet zo blij mee

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:33

Hier geen aankoop maar een kast van mijn oma gekregen nadat ze was overleden. Geloof een dure ikea of leen bakker kast. Ding zat ontzettend goed in elkaar daar, uit elkaar gedraaid en bij mijn in elkaar gezet. Houden nog schroeven over en.... De kast staat scheef en is niet recht te krijgen :')

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:35

Thokkadisje schreef:
Love_Laugh schreef:
Een dressoir in elkaar zetten.
Volgens mij was de beschrijving gewoon niet goed, was echt de meest rare volgorde van hoe je het elkaar moest zetten. :') Wat een ramp was dat. :')

Van Ikea toevallig? Ik heb er ook 1 staan die me echt tot waanzin gedreven heeft. Woedend heb ik dat ding wel 5 keer uit elkaar moeten halen omdat het steeds nét niet paste. Ondanks ruime ervaring met het in elkaar zetten van Ikea meubeltjes, heb ik uiteindelijk uit pure wanhoop de hele zooi weer in de auto gesmeten en ben terug naar Ikea gereden. Zet het zelf maar in elkaar! Daar bleek dat ik nét een verkeerd type schroefje had... x40! _-:( 8)7 %)

O dat is wel erg handig inderdaad. :')

Was van de leenbakker. :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 11:47

Ik heb gisteren nog een geweldige kat in de zak gekocht.

Afbeelding

Het resultaat na een warm sopje:

Afbeelding

Fantastisch.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 11:50

De gezichtsuitdrukking van je kikker past hier perfect bij _O-

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 11:59

Oplaadsnoertje van de Action voor de iPhone. Mijn vader had er een voor me meegenomen en deed hem in de oplader om te passen (die in het stopcontact zat). Er komt een vonk uit en mijn oplader was meteen kapot. Bedankt, pap :') Gelukkig lag mijn mobiel op dat moment niet aan de oplader. Dat is dus ook meteen de reden waarom ik alleen een originele Apple oplader+oplaadsnoer wil gebruiken.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 12:06

Ik heb ikea pax kasten...

Geweldige kasten 11 eerlijk waar maar de gebruiksaanwijzing moet je gelijk weg mieteren..
Gevolg van het lezen van de gebruiksaanwijzing is dat ik de stel plaatjes van de stel schroeven aan de bovenkant heb ipv de onderkant.....
Plus de montage tijd ... kast 1 heb ik zeker 4 uur over gedaan kast 2 en 3 een uurtje ...
Kast 2 en 3 heb ik wel goed gedaan maar kast 1 is dus fiets .....

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 14:28

Ja, die pax kasten heb ik dus ook. En de monteurs dus af en toe behoorlijk horen vloeken _-:( :D
Phormicola, om de een of andere reden moest ik al lachen toen ik aléén nog de "vóór" foto had gezien :+
Ik wist dat er iets hilarisch ging komen, en dan die kikker erbij !

Zo heb ik eens een gieter bij Ikea gekocht. Kom thuis, vul hem. En juist ja... zo lek als een gieter... maar dan aan de onderkant...

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 14:35

Mijn caviatuigje. Klinkt leuk, en het gras in de tuin was net gemaait dus naar buiten. Cavia begint te sprinten en zit nog met 1 touwtje vast. Ik laat me vallen rondom de cavia en 3 seconde later is mijn cavia los. Pfff, bijna 1 cavia minder

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 14:39

Een keer een aluminium bootje gekocht in meerdere delen die je in elkaar moest zetten. Bleek de handleiding in het Russisch. Zaten hele aparte onderdelen bij zoals een vetvrij papieren pakje met een soort zwart plakspul en een pakje met uitgeplozen touw. Uiteindelijk op mijn eigen manier in elkaar gezet en jaren lekker mee gevaren. Dus geen miskoop.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 14:45

Op zich stond de pax zo in elkaar, bestaat ook nog is uit 3 delen. Ze zijn alleen niet echt geschikt om te verhuizen tenzij je de kast weer totaal uit elkaar haalt gelukkig zitten de beschadigingen achter de deuren.

Wij hadden destijds ook bedacht dat we het massief stenen keukenblad op zolder gingen gebruiken. Met zo'n 8 man naar boven getild gelijk met de verhuizing. Echter nu past het boven niet waar we wouden en zijn nu alle muren gestuct dus dat blad kan pas weer naar beneden als we verhuizen of opnieuw stucen :Y)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:09

moonsparkle schreef:
Op zich stond de pax zo in elkaar, bestaat ook nog is uit 3 delen. Ze zijn alleen niet echt geschikt om te verhuizen tenzij je de kast weer totaal uit elkaar haalt gelukkig zitten de beschadigingen achter de deuren.

Wij hadden destijds ook bedacht dat we het massief stenen keukenblad op zolder gingen gebruiken. Met zo'n 8 man naar boven getild gelijk met de verhuizing. Echter nu past het boven niet waar we wouden en zijn nu alle muren gestuct dus dat blad kan pas weer naar beneden als we verhuizen of opnieuw stucen :Y)

binnen een jaar heb ik ze dus weer uit elkaar gehaald :+
Ze staan nu nog steeds in delen .....