Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:LisannePruts schreef:Heb heel de tijd stilletjes dit topic meegelezen en moet dit dan ook even delen..
Wij gaan een ikea keuken proberen in elkaar te zetten ong. 107 dozen en dat is nog niet alles. Gaat leuk worden![]()
![]()
[ [url=m/SetaBn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk, een volg topic
Salsa schreef:Lisanne ik raak er een beetje opgewonden door![]()
Ik vind Ikea bouwpakketjes in elkaar zetten eigenlijk super leuk.
Vorig weekend nog staan dansen omdat ik het playmobil kasteel in elkaar mocht zetten voor dochterlief. Vind dat zo leuk.
rockwitch schreef:Mijn vriend en mijn vader hebben vorig jaar december onze Ikea keuken in elkaar gezet. Geloof dat ze er een dag over gedaan hebben en het is ze reuze mee gevallen.
Love_Laugh schreef:Een dressoir in elkaar zetten.
Volgens mij was de beschrijving gewoon niet goed, was echt de meest rare volgorde van hoe je het elkaar moest zetten.Wat een ramp was dat.
MarlindeRooz schreef:LisannePruts schreef:Heb heel de tijd stilletjes dit topic meegelezen en moet dit dan ook even delen..
Wij gaan een ikea keuken proberen in elkaar te zetten ong. 107 dozen en dat is nog niet alles. Gaat leuk worden![]()
![]()
[ [url=m/SetaBn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe is je relatie?
Thokkadisje schreef:Love_Laugh schreef:Een dressoir in elkaar zetten.
Volgens mij was de beschrijving gewoon niet goed, was echt de meest rare volgorde van hoe je het elkaar moest zetten.Wat een ramp was dat.
Van Ikea toevallig? Ik heb er ook 1 staan die me echt tot waanzin gedreven heeft. Woedend heb ik dat ding wel 5 keer uit elkaar moeten halen omdat het steeds nét niet paste. Ondanks ruime ervaring met het in elkaar zetten van Ikea meubeltjes, heb ik uiteindelijk uit pure wanhoop de hele zooi weer in de auto gesmeten en ben terug naar Ikea gereden. Zet het zelf maar in elkaar! Daar bleek dat ik nét een verkeerd type schroefje had... x40!![]()
![]()
moonsparkle schreef:Op zich stond de pax zo in elkaar, bestaat ook nog is uit 3 delen. Ze zijn alleen niet echt geschikt om te verhuizen tenzij je de kast weer totaal uit elkaar haalt gelukkig zitten de beschadigingen achter de deuren.
Wij hadden destijds ook bedacht dat we het massief stenen keukenblad op zolder gingen gebruiken. Met zo'n 8 man naar boven getild gelijk met de verhuizing. Echter nu past het boven niet waar we wouden en zijn nu alle muren gestuct dus dat blad kan pas weer naar beneden als we verhuizen of opnieuw stucen