Help vriend wil morgen vreemd gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 09:58

Ik weet niet of je relatie is met de ouders van je (toekomstig-ex)vriend.
Anders kun je misschien, al dan niet met een smoes, vragen of die vader of moeder even mee wil rijden om iets op te halen bij een vriendin.
Rij dan samen naar die "vriendin" en confronteer de vader of moeder maar met het gedrag van hun zoon. Neem voor de zekerheid een tas mee met wat spullen van hem.
En vraag of ze hun zoon een tijdje bij zich willen houden tot jij een geschikte woonruimte hebt gevonden.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 09:59

TS, reageer je nog op de vragen of je een begeleider hebt? Lijkt mij héél verstandig om daar contact mee op te nemen namelijk of te zorgen dat je er zsm weer een toegewezen krijgt.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:07

Je bent gewoon gebruikt.

Kun je niet naar je ouders.
Gelukkig bestaat er openbaar vervoer. Er gaat een bus van Egmond naar Alkmaar station.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:16

Heel veel sterkte TS!
Wat moet jij je rot voelen.

Maar als zij een vriendin WAS, kun je haar niet benaderen? En zeggen wat ze teweeg brengt als ze met jouw vriend gaat?
Natuurlijk zit jouw vriend ook 200% fout als hij jou bedondert en dan ook nog agressief gaat doen, maar als zij van jullie relatie af weet zit zij ook erg fout!

Heel veel succes! Laat je niet insneeuwen!! Opkomen voor jezelf, hup!!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:18

TS.
Woon je in Egmond? Of is dit oude adres?
Want dan kan ik misschien wel helpen met 'tijdelijk' plekje.
Maar dit wil ik graag prive bespreken dan + wil ik even weten of jou 'vriend' weet dat jij hier een account heb ;)

loez

Re: Help vriend wil morgen vreemd gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:21

Wat Lief dat je hulp aan wilt bieden Lovelyfiefy!! TS, hopelijk kun je dit aannemen en kun je weg daar!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:31

Super lief van je Lovelyfiefy! Hopelijk is er een mogelijkheid voor TS :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:35

Wat lief, ik hoop dat je ts kan helpen

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:37

Wegwezen daar!

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:47

Je bent misschien niet anders gewend dan agressie zeg je in 1 van je berichten, maar je kan de cirkel ook doorbreken en gewoon die vent waar je nu bij bent dumpen!! En hopelijk kom je in de toekomst iemand tegen die jou wel waard is, en jij ook respecteert.

Ik ben inmiddels 9 jaar bij mijn huidige partner, zijn 3 jaar getrouwd en hebben 2 kids. Maar zodra die zo raar begint te banketstaaf als jou vent zouden er al alarmbellen gaan rinkelen, en als die daadwerkelijk vreemd zo gaan kon die zijn spullen pakken en oprotten!! Zou mij niet als een voetenveeg laten behandelen, en hij heeft het ook al eerder gedaan en toch ben je bij hem gebleven, hij weet dat die er me weg komt.

Zou toch op zoek naar een ander onderkomen, ook al is het tijdelijk :(:)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:49

Hoe moeilijk het ook is om de grote stap te nemen, zou ik daar wel weg gaan!!
Je krijgt zelfs al hulp aangeboden hier echt top +:)+
Jammer dat je niet in de buurt woont.
Ik heb nog wel een oud mobieltje liggen die je zo had mogen hebben. Sim kaart is zo (soms ook gratis) aangevraagd!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:51

lovelyfiefy schreef:
TS.
Woon je in Egmond? Of is dit oude adres?
Want dan kan ik misschien wel helpen met 'tijdelijk' plekje.
Maar dit wil ik graag prive bespreken dan + wil ik even weten of jou 'vriend' weet dat jij hier een account heb ;)

Precies dit, ik woon alleen een heel eind weg...

Maar lieve TS, zoals ik het lees zou ik echt weg gaan bij hem en hulp zoeken om lekker opjezelf te kunnen wonen. Er zijn speciale begeleidingtrajecten voor mensen die er wat hulp bij nodig hebben.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:54

Als hij ook nog agressief erbij is zou ik zeggen houdoe en tot ziens :evaw:
Je verdient veel beter dan een kerel die vreemd gaat TS

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:58

angrywolf schreef:
Heel erg bedankt voor alle steun, zal vanavond pas weer uitgebreid kunnen reageren omdat hij nu thuis is en het waarschijnlijk niet zo leuk vind dat ik dit op bokt heb gezet.

en als ik teveel ga typen dan gaat hij vragen stellen

Ik vind deze reactie ook al zorgwekkend. Het komt op mij over alsof hij je erg controleert.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:06

Niet alleen haar vriend maar die vriendin is ook geen echte vriendin als ze zoiets doet.
Sterkte TS.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:09

Geryon schreef:
Jeetje TS, wegwezen hoor! Dit is echt geen normale situatie en het kan zoooooveel fijner! Probeer alsjeblieft bij hem weg te gaan. Wat een gigantische klootzak, bah!

Precies.Ts,zo denk ik er ook over. Dit is geen liefde,dus weg met die man!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:13

Hoe zie je je toekomst met hem voor je? Wil je dit leven nog minimaal 30 jaar met hem? Ben je echt gelukkig? Ik kan het mij niet voorstellen. Jij hebt de keus om weg te gaan bij hem als je dat wilt.

En wat bedoel je met agressief? In de zin van boos of ook losse handjes?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:30

Bel met MEE NL
0900 999 88 88
https://www.mee.nl/
Coördinatie en ondersteuning voor mensen met een beperking (dus ook autisme). Vraag hier om hulp, zij hebben de ingangen en jij hebt 1 aanspreekpunt ipv zelf achter tig aparte dingen aan te moeten.
Er is ook een lokale afdeling incl. fysiek kantoor, maar omdat noord-holland opgesplitst is in verschillende kantoren is centrale nummer bellen even iets simpeler om meteen naar de juiste plek doorverwezen te worden.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:41

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:46

Jeetje wat zit jij in een gevangenis zo... probeer echt kracht vanuit jezelf te vinden om toch bij hem weg te gaan en naar een (tijdelijke) oplossing te zoeken. Dit ben jij niet waard!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:51

Ik zat ook al een een 'blijf van m'n lijf huis' achtig iets te denken als veilige plek

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:57

Lieve TS,

Wat een rot situatie het enige wat ik je kan adviseren is weg gaan.
Het is niet normaal dat je zo behandeld word dit kan je wel gewend zijn maar dit hoort niet. Ik snap dat verandering eng is. Hier kan ik 100% inkomen heb zelf ook een vorm van autisme. Maar kies voor jezelf! Pak je kleren en spullen die van jou zijn. En ga weg, er zijn genoeg instanties die je kunnen helpen. Je kan natuurlijk begeleid gaan wonen of kamertraining. Dan zijn er mensen die je kunnen helpen op punten waar je vast loopt. Klop eens aan bij een siza of pluryn die kunnen je daar bij helpen.
Kan je niet met familie afspreken dat je tijdelijk daar blijft totdat je een eigen plekje hebt. Want ik geloof niet dat je helemaal niet alleen kan wonen. Misschien heb je gewoon hulp nodig met dingen. Maar daar zijn instanties voor.
Jij bent het waard om voor jezelf op te komen. Niemand mag jou zo kwetsen dat hoort absoluut niet. Het is fout en vanbinnen weet jij dat ook.
Dus ga nu het kan hij is straks werken dat is prima de tijd om je spullen te pakken en evt dieren en te gaan.
Het is echt niet erg om te gaan. Je bent dan niet zwak of minder waard. Hij is jou niet waard en maakt misbruik van je goedgelovigheid. Want hij weet heel goed hoe hij jou moet gebruiken. Dus lieve ts kies voor jezelf en ga daar weg!
Mocht je een pb willen sturen dat kan altijd. Je kan alles vragen en ik wil je graag helpen waar dat kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:18

Als je probleem mee hebt dat steeds vreemd gaat dan zal ik uitmaken.
Heb je geen problemen mee dat die steeds vreemd gaat dan blijven.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:58

Tobbes schreef:
Als je probleem mee hebt dat steeds vreemd gaat dan zal ik uitmaken.
Heb je geen problemen mee dat die steeds vreemd gaat dan blijven.

Heb je verder gelezen hoe de situatie in elkaar steekt? Mij lijkt dat TS daar sowieso beter weg kan wezen, of hij nu vreemdgaat of niet..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:06

angrywolf schreef:
Helaas woon ik dus wel samen en kan ik niet zomaar weg omdat ik niet op mn zelf kan wonen.

Waar een wil is, is (uiteindelijk) een weg. :j
Dit is geen reden om een relatie met iemand in stand te houden die jou op deze manier blijkt te behandelen. (Er zijn wel andere redenen waarom je een relatie in stand kan houden, ook als iemand je zo behandelt, maar je moet je afvragen of dit is wat je wilt)

Los van de situatie met jouw vriend heb ik nog een tip voor je; Ga aan jezelf werken (je verleden verwerken) en leer dat je voor jezelf mag gaan en dit soort gedrag niet hoeft te accepteren.

Dikke knuffel