Mannen zijn rare snuiters, maar zonder hen zou ook maar saai zijn. Niemand om tegen te klagen dat er 81 (jawel, gisteren geteld) sokken door het appartement zwerven.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die wc-rolletjes herken ik ook inderdaad, hahaha. Maar eerlijk gezegd betrap ik mezelf er ook wel eens op.

Geen zin om het op te zuigen of op een andere manier netjes achter te laten. Niet goed voor mijn humeur.

Rocamor schreef:Ik herken redelijk weinig gelukkig.
Maar ik vraag me af: die mannen hebben het ergens niet geleerd. Dus ergens is er in de opvoeding een hiaat. Hoe doen de moeders-met-zoontjes dat hier?
Herken veel namelijk wel in het gedrag van het zoontje van mijn man, niet in mijn man zelf....
(en dan héb ik al smetvrees)
Kinke schreef:Azmay schreef:Die laat ik juist altijd open staan tot grote ergernis van mijn vriend
Maar waarom dan? Leg het me uit, want ik snap er niks van!
xPabloBokt schreef:Om nog te reageren op je startpost, mannen zien pas wat als je het doet over het algemeen.
Mijn vriend is er ook zo een. Die snapt het pas als ik het een keer voor hem opruim. Daarna doet ie het zelf.
@Julia: heb jij meteen de reden te pakken waarom ik zo'n afkeer heb van broodtrommels.. ik neem alles mee in aluminiumfolie
Maar wat dat betreft ben ik dan wel weer een zeikerd: aluminiumfolie moet niet bij het GFT-afval. Dus in één geheel weggooien mag dan alsnog niet.
Flowery schreef:Mijn vriend heeft een hele vervelende gewoonte voordat we weg gaan. "Ow ik moet nog even plassen"
En dan staan we al klaar met jas en schoenen aan, doe dat dan even eerderMaar nee, elke keer als we weg gaan weer hetzelfde liedje
dat heb ik ook
Danique schreef:Ohhh maar dit doe ik ook! Dan pak ik een mes om bijv. alleen een droge boterham mee in 2en te snijden (dan hoeft hij van mij niet de vaatwasser in hoor...) dus dan laat ik het kastje open om hem zo weer terug te leggen... en dan besluit ik TOCH iets smeerbaars op brood te doen (dus wordt het mes vies en moet hij toch in de vaatwasser). En dan vergeet ik dat...
Laurora schreef:Rocamor schreef:Ik herken redelijk weinig gelukkig.
Maar ik vraag me af: die mannen hebben het ergens niet geleerd. Dus ergens is er in de opvoeding een hiaat. Hoe doen de moeders-met-zoontjes dat hier?
Herken veel namelijk wel in het gedrag van het zoontje van mijn man, niet in mijn man zelf....
Mijn vriend heeft het niet van een vreemde, zijn ouders hebben geen eens schoonmaakspullen "want het word toch wel weer vies"![]()
Ook zijn broer maakt niet schoon. Ik hoef daar ook echt niet in huis te komen want het is te ranzig voor woorden(en dan héb ik al smetvrees)
, afwas loopt hier vaak nog net niet weg . Ieder zijn ding verootjoo schreef:[naam] schreef:Ik dweil nooit, afwas loopt hier vaak nog net niet weg . Ieder zijn ding
![]()
Ik vond mezelf al laks met wekelijks afstoffen, dweilen en badkamer om de week soppende rest doe ik vaker
afstoffen wat een idee

geen muggen etc niks , heb een killer kat in dienst
. Nee stof zie je niet