Heel erg bedankt allemaal weer! Ook al heel wat kaartjes verstuurd!
En inderdaad nogmaals, ik heb hier goed over nagedacht, mijn broertje is op zijn diepste punt, er zijn maar 2 mogelijkheden. Eén daarvan is weer een lichtje zien, de andere denk ik liever niet teveel over na...
Mazida
Geplaatst: 27-09-16 17:30
Ik wil ook graag het adres. Klein gebaar om een kaartje te sturen
Ik doe nooit mee aan kaartenacties, maar omdat dit heel herkenbaar is stuur ik graag een kaartje.
Ontzettend veel sterkte met je broer ts. Naast dat het heftig is voor hem is het ook voor jou en de rest van de familie ontzettend zwaar en verdrietig.
Ik zou ook graag een kaartje versturen mag ik het adres via pb?
spatter
Geplaatst: 27-09-16 18:25
Ik wil ook wel een kaartje sturen.
Ik weet nog dat een aantal bokkers mijn zoon een kaartje hebben gestuurd toen hij zo ziek was. Hij vond het zelf wat vreemd maar was ook wel verwonderd en het vrolijkte zijn kamer enorm op.
Jeetje sterkte alvast. Doe mij ook maar een pb met adres! Zijn er ook nog andere dingen naast het wielrennen wat hij heel leuk vind? En misschien ook handig wat zou hij absoluut niet leuk vinden?
Zoooo vanmiddag tijdens het boodschappen doen..meteen mijn kaartje op de bus gedaan...komt hopelijk morgen...
Jamiie
Geplaatst: 27-09-16 18:32
Lieve TS,
Wat een lief gebaar doe jij voor jouw broer. Ook voor jullie zal dit niet makkelijk zijn. Heel veel sterkte! Ik weet helaas heel goed hoe hij zich nu moet voelen en zal dan ook graag een bemoedigend kaartje willen sturen.
Pb mij adres ook maar, dan zal ik kaartje sturen. Bvd
Gwynnath
Geplaatst: 28-09-16 07:16
Heel veel sterkte gewenst. Ik ontvang graag het adres om een kaartje te kunnen sturen.
Samantha_01
Geplaatst: 28-09-16 08:03
Ik stuur ook graag een kaartje, geef het adres maar.
ik hoop voor je broer dat hij het licht weer gaat zien, want hij zal het zelf moeten doen. Als je in de put zit, dan kunnen andere mensen wel tegen je zeggen dat het allemaal best ok is (je bent toch gezond, je hebt zus en zo, etc) maar geloven doe je dat dan niet.