MarjanB schreef:Als ik kinderen zou hebben zou ik ze echt niet weghouden bij jullie. Maar zou dan wel de vraag hebben wat voor een vrouwenkleding, dit omdat je het hebt over sexy prinsessenkleding ik vind het bijvoorbeeld te ver gaan als je man in een string door huis loopt als mijn kind er komt spelen.
Verder zou ik eerlijk zijn naar de mensen in jullie omgeving, het kan altijd zijn dat iemand anders reageert maar vaak is dat even de schrik en moet het even bezinken.
Mijn man zal helemaal niet te zien zijn in vrouwenkleding als er kinderen komen spelen. Op dit moment heeft onze dochter mijn man niet eens zo gezien, en dat kan heel goed zo blijven. Als dat al voor zou komen zal er nog het nog heel een stap verder zijn voordat andere kinderen dat zouden zien, maar dat is nu helemaal niet aan de orde, mijn man heeft de wens helemaal niet om in "gewone kleding mama te spelen". Dus zullen andere kinderen daar ook niet mee te maken krijgen, en al helemaal niet in dat sexy kleding.
Kinderen en sex is imo iets wat je uit elkaar moet houden. Ze heeft er niks mee te maken wat wij op dat vlak doen. Dat ga ik niet angstvallig voor haar verborgen houden (de deur gaat gewoon op slot, dat dan weer wel), maar haar er zeker niet in betrekken, maar het is wel een open gespreksonderwerp waarover ze meer mag weten als ze dat wilt als de daar de leeftijd voor heeft. Ze kent de kleding, maar voor haar is het niet meer als mamma's glimmende jurk. Die is voor haar net zo normaal als die niet glimmende. En nee, ze heeft me nooit in die kleding gezien, maar heeft het wel eens gezien op het wasrek. Daar ga ik geen geheim van maken, vroeg of laat neuzen kinderen toch in de kast van hun ouders, en ik wil niet dat ze denkt dat dat iets raars of verkeerds is.