Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Nu ben ik eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe dat dan gaat met voedsel. Ik heb altijd begrepen dat het restanten van de winkels zijn die dan verdeelt worden. Dan kan ik goed snappen dat het de ene keer gezonder is dan de andere keer.
Zitten er ook producten bij zoal shampoo wc papier tandpasta et etc?
pimaude schreef:Hier zij de eisen blijkbaar niet streng. Een paard hebben èn naar de voedselbank gaan.. heeuuull bijzonder! De eisen zijn ook heel streng van boven af voor producten. Jammer want het zou fijn zijn voor het voedseloverschot van supermarkten! (Tht, kapotte verpakking ed(
vrouwke schreef:pimaude schreef:Hier zij de eisen blijkbaar niet streng. Een paard hebben èn naar de voedselbank gaan.. heeuuull bijzonder! De eisen zijn ook heel streng van boven af voor producten. Jammer want het zou fijn zijn voor het voedseloverschot van supermarkten! (Tht, kapotte verpakking ed(
Ja dat vroeg ik me ook af.
Wanneer kom je in aanmerking voor de voedselbank?
Trekken ze alles na wat je aan inkomen hebt en zo.
kiwiwitje schreef:Helaas ken ik dan ook de andere kant..
Mijn moeder liep ook bij de voedselbank. Zij was/is alleen. Maar ze kreeg per week gewoon voor 3 personen mee naar huis. En als ze daarvan een deel aan anderen wilde geven uiteraard daar binnen, of niet alles mee nam, dan hoefde ze de volgende keer niet meer terug te komen. Want dan had ze de voedselbank niet nodig.
Ze kreeg ladingen met snoepjes, chocolade letters, pepernoten en zelfs kattenvoer. Ze had niet eens een kat.
Dus dat vind ik een beetje het dubbele..