Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28966
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:25

_mexx_lady_ schreef:
Mijn koffer is voorzien van anderhalve literflessen bruiswater zodat ik nooit dorst heb,
een karntonnen doos met lang houdbare droog eten zoals chips, cracottes,.... allemaal lekker


Liters drinken en een doos chips en crackers? Waarom dan? :o

Many
Berichten: 8277
Geregistreerd: 30-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:27

Hier ook een schone, opgeruimde auto. Afval gooi ik thuis meteen in de container en verder ligt er eigenlijk nooit iets in, los van de spullen die ik ergens mee naartoe neem. Scheelt trouwens dat ik niet meer paardrijd, toen werd 'ie wel een stuk sneller vies (vooral de matten).

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:30

Pffff drama als er iemand mee moet rijden......er liggen nooit dingen in mijn auto die kunnen gaan rotten maar verder kun je er alles vinden. Reserve schoenen, reserve kleding, reserve eten, reserve drinken en alles wat je je verder maar kun bedenken en liefst overal! Mijn auto is supergezellig en ik heb altijd alles bij me, heel handig!

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:36

Annekeee schreef:
Ik mijn auto mag er wel gegeten en gedronken worden. Niet gerookt. Gelukkig rookt er niemand in onze dicht bij zijnde kring.


Ohja, ook zoiets... Heb een keer mensen een lift gegeven. Vrienden van vrienden. Dachten wel even een sigaretje in mijn auto te kunnen roken. Die keken gek op toen ik de auto stopzette en ze aangaf dat ik dat niet in de auto wilde hebben.. Toen ze discussie aangingen heb ik gevraagd of ze wilden lopen :=

PrizTwir
Berichten: 2398
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:43

Mijn auto is altijd super netjes en meestal schoon. Alleen wanneer ik bij het paard wegkom ligt er altijd wel een beetje hooi en zand in. En ik heb takkie van Jip en Janneke aan mijn sleutel. (Takkie fan :') )

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:54

Ik heb 3 stukken weiland waar ik in de zomer tussen pendel. Ik heb op slechts 1 plek een stal die op slot kan voor materiaal, vandaar dat veel spul vaak in de auto ligt. Met 2 rijpaarden, een tinker en 2 shetjes is dat best snel een flinke hoop zooi aan tuig, halsters, dekens... Mijn vriend wil niet dat ik ook maar iets thuis bewaar. Veel keuze blijft er dan niet over.
Nu staan de rijpaarden op pension en kan ik aardig wat spul daar kwijt in de zadelkamer.

En vandaar dus mijn keuze voor plastic bakken. Oogt een stuk netter en haal je er sneller uit om een keer met de stofzuiger erdoor te gaan.

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:56

Mijn auto is schoon en opgeruimd, zowel aan de binnen- als buitenkant. Net zoals mijn kamer. Ik hou van orde en netheid :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 58029
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 17:44

Winged schreef:
Annekeee schreef:
Ik mijn auto mag er wel gegeten en gedronken worden. Niet gerookt. Gelukkig rookt er niemand in onze dicht bij zijnde kring.


Ohja, ook zoiets... Heb een keer mensen een lift gegeven. Vrienden van vrienden. Dachten wel even een sigaretje in mijn auto te kunnen roken. Die keken gek op toen ik de auto stopzette en ze aangaf dat ik dat niet in de auto wilde hebben.. Toen ze discussie aangingen heb ik gevraagd of ze wilden lopen :=

Die hadden vrees ik sowieso mogen lopen bij mij. Zonder vragen een sigaret op steken in andermans auto vind ik al onbeschoft maar ook nog in discussie gaan als de eigenaar aan geeft het niet te willen... Nee, dat was lopen geweest.

Goof; ik heb wel eens uren in de file gestaan onverwacht in de hitte, was toen heel blij met mijn koekjes en water dat ik bij had. Dekentjes heb ik ook altijd in de auto sinds mijn broer eens in the middle of nowhere gestrand was toen het -15 was. (hebben hier een of twee winters gehad dat het een tweetal weken -10 was overdag en de koudst gemeten temperatuur was toen -18 oid. In onze streek waar het vaak een stuk kouder was gaf mijn auto op een gegeven moment -21 aan. ) Auto wilde niet meer starten dus geen verwarming meer van de auto. En hij had geen dekens mee, aan het onderkoelen toen we bij hem kwamen om hem te helpen (hij stond op 2.5 uur rijden van ons af).

tiwi1969

Berichten: 7671
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:29

Mijn auto mag dan wel "paard en hond vies" zijn maar etensresten liggen er niet, dat ruim ik meteen op als ik uit de auto stap.
Hij wordt maandelijks vertroeteld in de wasstraat met gratis stofzuigers, maar dat voelt vaak als vergeefse moeite, na een paar dagen zie je dat niet meer. Zou ik dat niet doen dat was hij vast al door zijn veren gezakt van alle kilo's zand.

En krijg ik geplande meerijders dan rij ik een rondje extra door de wasstraat, staat bijna in mijn achtertuin.

Anoniem

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:35

Ik heb voorin altijd een fles drinken binnen handbereik, en dingen als toegangskaart kantoor, blauwe schijf etc. Verder een kinderzitje op de achterbank en in de koffer een buggy en een aantal paar schoenen voor werk (ik kan met mn pumps niet rijden). Verder is de buitenksnt niet altijd even schoon, want wit, maar was hem om de maand oid.

Anoniem

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:42

Voorin netjes en schoon, rommel gooi ik gelijk weg. Achterbank liggen wat truien en jassen. Kofferbak is het ergst, zadel, hoofdstellen, halsters, poetskoffers en dekens. Rijdende zadelkamer :D

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:45

Mijn auto is een zooi... en als ik 't opruim dan blijft t hooguit een week zo.
Of naja, t valt wel mee, maar op de achterbank moet je wel eerst een halve kledingkast opzij duwen voor je gaat zitten, en bij de passagiersstoel liggen altijd veel flesjes drinken etc. :')