Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat vind ik zelf niet de bedoeling. Elk kind is er 1 en zo hoor je dat ook op te voeden.
) 
A3a1 schreef:Groot gezin, 4,5,6 ofzo.
Ik vind dat 2 kinderen zo afschuwelijk, als je kinderen het niet met elkaar kunnen vinden, zijn ze totaal tot elkaar veroordeeld.
Goof schreef:A3a1 schreef:Groot gezin, 4,5,6 ofzo.
Ik vind dat 2 kinderen zo afschuwelijk, als je kinderen het niet met elkaar kunnen vinden, zijn ze totaal tot elkaar veroordeeld.
Want? Er is toch nog meer sociaal leven dan enkel het gezin?
Mijn broertje en ik zijn samen en wij konden het totaal niet vinden, hadden en hebben nooit iets met elkaar gehad. Geen probleem, we hadden gewoon onze eigen hobby's, bezigheden, sporten en vrienden. Prima toch?
Heb ook altijd het idee gehad dat ik daardoor een andere soort band had met mijn ouders dan kinderen met broers en/of zussen.

A3a1 schreef:Ik vind dat 2 kinderen zo afschuwelijk, als je kinderen het niet met elkaar kunnen vinden, zijn ze totaal tot elkaar veroordeeld.
Hij zelf komt uit een gezin van 6 kinderen, en uit een andere cultuur waar het allemaal wat grotere gezinnen zijn. Hij zou het liefst nog 6 kinderen er bij willen haha. Ik denk dat ik zelf 2 of 3 genoeg vind, dan hebben we totaal 4/5 en qua auto en huis wordt het al lastiger natuurlijk. Gelukkig zijn de oudste twee snel oud genoeg om op te passen