Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tulandro schreef:Tja.. Het hangt gewoon sterk af van war je gaat doen met z'n allen. Als je ergens gaat eten dan zit je toch niet ver naast die 20 euro p.p.
Ik heb verschillende babyshowers gehad, en meestal organiseren vriendinnen van de zwangeren dit en wordt er inderdaad een eigen bijdrage gevraagd voor het geheel, en daarnaast neem je dan ook nog cadeautjes mee! Dus dan kan het best duur worden inderdaad. Maar goed, hoort er tegenwoordig wel bij.
Ik heb zelf twee maanden terug mijn eigen babyshower gehad. En ik vond het wel ontzettend leuk om verwend te worden.
Het is een beetje hip geworden, maar uiteraard geen must. F_Orumster schreef:Tulandro schreef:Tja.. Het hangt gewoon sterk af van war je gaat doen met z'n allen. Als je ergens gaat eten dan zit je toch niet ver naast die 20 euro p.p.
Ik heb verschillende babyshowers gehad, en meestal organiseren vriendinnen van de zwangeren dit en wordt er inderdaad een eigen bijdrage gevraagd voor het geheel, en daarnaast neem je dan ook nog cadeautjes mee! Dus dan kan het best duur worden inderdaad. Maar goed, hoort er tegenwoordig wel bij.
Ik heb zelf twee maanden terug mijn eigen babyshower gehad. En ik vond het wel ontzettend leuk om verwend te worden.
Dat hoop ik toch niet.
was toen ook 36 weken zwanger, was ook de laatste keer dat wij bij elkaar waren zonder promotie tot moeder. Vond het heel speciaal 
Goof schreef:Ik snap het hele idee van een babyshower sowieso al niet. Je gaat op kraamvisite, met kado'tje. Moet je dan ook nog gaan vieren dat er een kind komt, met kado'tje?
Ik skip om die reden ook babyshowers. Oh, en om de 'neemeenbabyfotovanjezelfmee-spelletjes'
daantjuhhh schreef:Goof schreef:Ik snap het hele idee van een babyshower sowieso al niet. Je gaat op kraamvisite, met kado'tje. Moet je dan ook nog gaan vieren dat er een kind komt, met kado'tje?
Ik skip om die reden ook babyshowers. Oh, en om de 'neemeenbabyfotovanjezelfmee-spelletjes'
En toch kan het voor mama in spee heel fijn zijn.
Ik weet nog dat mijn vriendinnetje het allemaal niet meer zo zag zitten en toen waren wij daar ineens met cadeautjes en lekkere hapjes en drankjes..
Ze is een heel nuchter type, maar toch moest ze even huilen...
Spelletjes hebben wij niet gedaan.
Gewoon iedereen wat meenemen qua eten en drinken dan kan iedereen het zo duur maken als ze zelf willen.