Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat aan het eind van de maand over is daar kunnen jullie wat leuks voor gaan doen, of iets lekkers voor kopen.

Booooo schreef:Ik vind dat altijd apart ouders die aan hun kinderen kostgeld betalen, jullie wouden toch kinderen
Gelukkig denken mijn ouders hetzelfde als mij, die willen veel liever dat ik dat geld spaar dan aan hun zou geven.
Ik ben 23 (werk 4 jaar fulltime), ga over 2 maanden op mijzelf, en nooit een cent aan mijn ouders hoeven te betalen.
8nnemiek schreef:[naam], zonder eten uiteraardMaar er zijn hier in de buurt zat appartementen rond de 300 euro te vinden. Kamers nog goedkoper. En dan nog de huurtoeslag..
chanel1985 schreef:8nnemiek: nu mag jij me is vertellen waar je voor 250 euro iets kan huren, met daar nog eten en gas en elek bij?
Gillbo schreef:Booooo schreef:Ik vind dat altijd apart ouders die aan hun kinderen kostgeld betalen, jullie wouden toch kinderen
Helemaal mee eens maar als je 25 bent dan vind ik dat toch wel een ander verhaal worden.
Booooo schreef:Ik vind dat altijd apart ouders die aan hun kinderen kostgeld betalen, jullie wouden toch kinderen
Gelukkig denken mijn ouders hetzelfde als mij, die willen veel liever dat ik dat geld spaar dan aan hun zou geven.
Ik ben 23 (werk 4 jaar fulltime), ga over 2 maanden op mijzelf, en nooit een cent aan mijn ouders hoeven te betalen.
Ayasha schreef:Ik denk dat je te veel wil. 250 euro is goedkoop wonen. Dat je je eigen medicatie en auto enz betaald lijkt me logisch. Ga maar een keer huren, dan kom je niet aan een huis voor 250 euro met water, gas en elektriciteit en dan komt er ook niemand voor je koken.
troi schreef:Booooo schreef:Ik vind dat altijd apart ouders die aan hun kinderen kostgeld betalen, jullie wouden toch kinderen
Maar je wilt je kinderen ook voorbereiden op het leven in de boze buitenwereld en dan liever veilig oefenen dmv kostgeld dan ongetraind op jezelf gaan wonen en misschien wel ontzettend uit de bocht vliegen qua uitgaven en schulden maken.
Tzt vraag ik ook kostgeld aan mijn zoon. Maar dat ga ik wel storten op een aparte bankrekening en dat krijgt hij van ons als gift als hij op zichzelf gaat omdat wij ons dat kunnen veroorloven. Niet elk gezin heeft het financieel makkelijk!
) Geen schulden, niks.. Booooo schreef:Ik vind dat altijd apart ouders die aan hun kinderen kostgeld betalen, jullie wouden toch kinderen
snuffie123 schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat je te veel wil. 250 euro is goedkoop wonen. Dat je je eigen medicatie en auto enz betaald lijkt me logisch. Ga maar een keer huren, dan kom je niet aan een huis voor 250 euro met water, gas en elektriciteit en dan komt er ook niemand voor je koken.
Maar dan hoeft ze het huis ook niet te delen met anderen en heeft ze het zelf voor het zeggen in het huis.