Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Ben ik dan de enige met zulke "tolerante" lang leve de lol vrienden?Ik ben wel eens met een vriendin mee op stap geweest dat zij en al haar andere vrienden die mee waren de hele avond aan de coke zaten. Ikzelf heb niet genomen, ze hebben 1x gevraagd of ik ook wilde en dat was het. En ik had evengoed een hartstikke leuke avond. En hetzelfde geldt voor alcohol. Het komt regelmatig voor dat één van mijn vrienden of ikzelf een avondje niet of weinig drinken maar echt niemand die je erover hoort hoor
Smee__ schreef:Ja en ik drink en dans wel. En echt niet omdat ik dan mezelf kan laten zien of wat dan ook. Gewoon omdat ik het lekker vind![]()
Ik snap niet zo goed waarom beide partijen hier (incl ikzelf hoor) zich eigenlijk zo aan het verdedigen zijn
Danielleeee_ schreef:LadyMadonna schreef:Maar mars, hoe kan ik ergens niet op letten als het letterlijk om me heen hangt, al lallend en brallend?
De andere kant oplopen?
LadyMadonna schreef:En dat verdedigen hoeft niet... Mijn vraag is duidelijk, wat is er leuk aan... Ok, het losser worden kan ik inkomen, minder remmingen, ala, maar het rem kwijt raken... Nee.... Ik snap het niet en heb nog geen argumenten gezien die me overtuigen...
Mars schreef:Maar waarom zou iemand jou moeten overtuigen? Je vind het niet leuk, anderen wel... Leven en laten leven. Ik vind bvb geen reet aan kinderen, vreselijk en niemand gaat mij kunnen overtuigen er een te nemen. Maar als ik in de dierentuin loop kan ik ervoor kiezen om te gaan zeuren en zeiken dat er zoveel kinderen rondlopen, of ik negeer ze en richt me op hetgeen waar ik voor kom en de mensen waar ik mee ben.
Je ergeren is een keuze.
LadyMadonna schreef:Danielleeee_ schreef:De andere kant oplopen?
Dus ik moet me aanpassen aan iemand die z'n grenzen niet kent? Omgekeerde wereld toch?
Maar goed, ik pas me aan, want ik ga er niet heen...
En dat verdedigen hoeft niet... Mijn vraag is duidelijk, wat is er leuk aan... Ok, het losser worden kan ik inkomen, minder remmingen, ala, maar het rem kwijt raken... Nee.... Ik snap het niet en heb nog geen argumenten gezien die me overtuigen...