xRaisin schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat je meteen als 'raar' wordt beschouwd als je niet graag uitgaat (voor het gemak versta ik daar nu onder: dansfeesten. Feesten van vriendengroepen vind ik dan wel weee leuk als het gezellig zitten en drinken is).
Ik ben 21 en als ik iemand vertel dat ik niet uit ga vragen ze nog net niet wat er mis met me is. Dat vind ik een beetje jammer, dat is hetzelfde als iemand tegen mij zegt dat ze niet van dieren houden ofzo en ik vraag wat er mis met ze is.
Roken doe ik ook niet, vind ik ook niet nodig. Alcohol drink ik wel op zijn tijd, maar niet overmatig. Gewoon 1 à 2 drankjes per keer. Ik ben maar 2 keer een beetje aangeschoten geweest.
Ik zou je ook raar aankijken hoor maar dat komt gewoon omdat ik me maar heel moeilijk voor kan stellen dat iemand het niet zou willen, zeker als je zo jong bent. Maar each to it's own toch? Ik zou ook raar kijken als iemand niet van dieren zou houden, ik denk zelfs dat ik helemaal geen vrienden heb die niet van dieren houden
Allemaal crazy catladies en catmen in mijn leven!