Ik denk dat die ook altijd verdwijnen door freak wormholes, terug naar hun thuisplaneet. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat die ook altijd verdwijnen door freak wormholes, terug naar hun thuisplaneet. karuna schreef:Ik heb ook sokken weesjes. Die gaan in een aparte bak. Eens in de zoveel tijd spit ik die door. En blijven er maar een paar weesjes over. Maar die zijn al jaren wees dus ben bang dat die geen tweeling broertje meer hebben.
Geld raak ik gelukkig niet kwijt maar vind het ook niet, iets eens verkeerd neerleggen gebeurd me ook wel. Maar juist van wege mijn chaotische hoofd ben ik vrij precies in vaste plekken. Visualiseer idd ook mijn bewegingen om te kunnen achterhalen waar ik ben geweest. Vind voor anderen om die reden ook vaak dingen terug.
Maar juist dit soort rare ik weet zeker dat ik er vaak gekeken heb en het lag er toen echt niet zaken maken me soms horendol.![]()
Mijn moeder kan ik niet meer vragendie is nu een jaar dood en daarvoor een lange tijd dementerend. En ja zij was inderdaad ster in dingen terug vinden. Omdat mijn vader en ik beiden warhoofdig zijn nogal. Maar ook zij had soms dingen die echt weg waren en later volledig in het zicht stonden te zwaaien.
Ik baal nu nog van mijn spijkerbroek. Nieuw gekocht alleen ietsje te lang. En nu is ie spoorloos. Weer alles nagezocht van de week omdat ik op zoek was naar een trui die ik na een vreemd verlopen weekend niet meer had gezien. Had al gebeld naar de plek waar ik gestrand was maar daar was die ook niet. Die dook uiteindelijk wel op op een gekke plek ook weer. Maar nog steeds geen spijkerbroek.
kimmetje26 schreef:Ik ben vaak mijn parkeerschijf kwijt. Terwijl ik weet dat hij in zijvlakken auto moet liggen. Kan je hem niet vinden en de volgende dag ligt hij wel waar hij hoort te liggen. Heel apart
) een prent van bijna €100
. Maar het domme is dat ik ook altijd onder die bank goed stofzuig omdat in de gang altijd heel veel zand naar binnengelopen word. Blijkbaar moet ik dus nog beter schoonmaken
Vliendertje schreef:Ooit eens op passen op huis en dieren van kennis. 1e dag een fles wijn open getrokken en een glaasje gedronken. 2e dag ; fles weg ! Nergens te vinden.
Na een paar dagen kijk ik in de koelkast ; fles wijn terug, alleen nog dicht en helemaal vol ! Snap er tot nu toe nog niks van![]()
Verder geen mens dat de sleutel van dat huis in bezit had !
.