Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Dat is juist soms moeilijk, Sammie.
Liselot schreef:Speciaal voor Sammie
Schijnbaar is het namelijk héél erg moeilijk om even rekening met iemand te houden....
Wendy schreef:Met een beetje gezond verstand zijn dergelijke lijstjes helemaal niet nodig...
En nee, voor gezond verstand hoef je écht niet eerst zelf een kind te hebben gekregen.
Wendy schreef:Met een beetje gezond verstand zijn dergelijke lijstjes helemaal niet nodig...
En nee, voor gezond verstand hoef je écht niet eerst zelf een kind te hebben gekregen.
Sammie schreef:Als je echt zo ziek, zwak en misselijk bent zoals jij het nu schets Liselot ben je als vrouw ook niet om staat om überhaupt iemand ontvangen. Dat heeft niks met niet willen begrijpen te maken, maar verschil van interpretatie en houding. Als ik mij zo zou voelen bleef de deur dus gewoon op slot.
Gillbo schreef:Wendy schreef:Met een beetje gezond verstand zijn dergelijke lijstjes helemaal niet nodig...
Nee zeker niet, je hoeft geen moeder/vader te zijn om te weten hoe het werkt maar geloof me, dat gezonde verstand laten sommige mensen thuis hoor.
Hier ook kraamvisite gehad die slapende baby optilt uit de box en doodleuk zegt: tja we komen niet voor niks, we willen wel even vast houden......
En dan nog boos zijn ook als ik zeg dat het niet mag, slapende baby's laten liggen
Liselot schreef:En daarom gaf ik dus aan als tip om de kaartjes gewoon wat later te versturen, maar dat werd direct als belachelijk afgeschilderd
Liselot schreef:Sammie schreef:Als je echt zo ziek, zwak en misselijk bent zoals jij het nu schets Liselot ben je als vrouw ook niet om staat om überhaupt iemand ontvangen. Dat heeft niks met niet willen begrijpen te maken, maar verschil van interpretatie en houding. Als ik mij zo zou voelen bleef de deur dus gewoon op slot.
En daarom gaf ik dus aan als tip om de kaartjes gewoon wat later te versturen, maar dat werd direct als belachelijk afgeschilderd
.