Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:ik hoop zo dat Schaduw-Roos (schaduwaccount) dit topic leest... de positiviteit in dit topic heeft zij zo hard nodig. Zij zit nog in de situatie, heeft de moed nog niet opgevat om weg te gaan, heeft een eigen topic geopend hierover en is daarin door een aantal bokkers ondersteunt, maar ook door een heel aantal voor belachelijk uitgemaakt dat ze nog bij haar vriend is.
Hier lees ik zoveel begrip over hoe moeilijk het is om weg te gaan. En ik weet uit ervaring dat dat zo is, jammer dat Schaduw-Roos zoveel onbegrip te horen heeft gekregen.
(het topic is inmiddels gesloten)
maximuss schreef:@ junkdeluxe: in het andere topic is ts niet belachelijk gemaakt maar werd ze er gewoon op gewezen dat wanneer het eerste fysiek geweld al direct resulteert in een gebroken kaak, er echt wel sprake is van acuut levensgevaar... Dat ging er bij ts niet in...
Thesserd schreef:Wauw, respect... Wat heftig om mee te maken zeg. Hopelijk een inspiratie voor velen.
Wat ik me wel serieus af vraag, waarom kan iemand zich zo gedragen zoals jouw ex deed? Wanneer je weg ging was hij blijkbaar mega verdrietig en had hij heel veel spijt, wat toch duidt op een houden van? Maar iemand totaal niet respecteren en gewoon geestelijk en lichamelijk mishandelen lijkt toch helemaal niet op liefde? Ik snap dat niet... Hoe werkt dat? Heb jij daar enig idee van TS? Als je er niet te diep op in wil gaan snap ik dat hoor
JunkDeLuxe schreef:Thesserd schreef:Wauw, respect... Wat heftig om mee te maken zeg. Hopelijk een inspiratie voor velen.
Wat ik me wel serieus af vraag, waarom kan iemand zich zo gedragen zoals jouw ex deed? Wanneer je weg ging was hij blijkbaar mega verdrietig en had hij heel veel spijt, wat toch duidt op een houden van? Maar iemand totaal niet respecteren en gewoon geestelijk en lichamelijk mishandelen lijkt toch helemaal niet op liefde? Ik snap dat niet... Hoe werkt dat? Heb jij daar enig idee van TS? Als je er niet te diep op in wil gaan snap ik dat hoor
Dat heb ik mij ook ZO vaak afgevraagd!
Ik had altijd zoiets van, als ik iemand graag zie, dan KAN ik daar niet zo l*llig tegen doen. Dan kan ik die persoon niet lopen uitschelden en afbreken, en geestelijk zo door de mangel halen.
Voor mij is een relatie gebaseerd op vertrouwen, eerlijk zijn, zichzelf kunnen zijn, ten allen tijde werken aan wat je hebt, en elkaar de ruimte geven om ook je eigen ding te kunnen doen. Dat is voor mij houden van.
Iemand vertrouwen is eng, maar moet je gewoon doen.
Hij was van het type dat dat absoluut niet kon, en dat ging alleen van kwaad naar erger. Zijn versie van "houden van", was letterlijk mij bij hem houden. Als ie me aan een ketting had kunnen doen, had ie het gedaan hoor. Totaal verknipt, ik zou het absoluut niet kunnen... Ik snap er ook niks van haha.
onbarefeet schreef:Ik heb voor mezelf gekozen vandaag, denkend aan jouw verhaal.. bedankt
Thesserd schreef:Wauw, respect... Wat heftig om mee te maken zeg. Hopelijk een inspiratie voor velen.