Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leuk dat logeren zeg
kirri schreef:ik voel met je mee, ik kan hier in zweden echt NIET tegen de muggen in nederland nooit zo veel problemen mee gehad.
Wij hebben zo'n speciala lamp hangen en nog ben ik de sjaak. Zo ziet het eruitje kunt je woorstellen dat ik niet blij ben.
[ [url=m/KQZkrN.jpg]Afbeelding[/url] ]

. Na een vakantie een paar jaar terug in Italië waarbij (vermoedelijk) een insect in mijn slaapzak heeft gezeten en mijn benen er helemaal onder zaten, zit ik nu volgens de huisarts aan mijn maximum qua insectengif in mijn lichaam. Kennelijk bouw je dat gedurende je leven op en zit ik na die nacht aan mijn max (leuk nieuws op je 24e
), waardoor elke beet nu volgens mijn lichaam te veel is. Nu dus inderdaad een allergische reactie bij elke beet. In Italië toen uiteindelijk bij de EHBO terecht gekomen, omdat de bulten met vocht op mijn benen in de warmte alleen maar bleven groeien...sommigen tot de grootte van halve golfballen. Dat was toen wel even schrikken. smurffie schreef:Ik las vandaag toevallig op FB dat het kan helpen om vitamine B1 bij te slikken om niet gestoken te worden. Wij gaan het experiment morgen starten, want ik wordt gek van de jeuk!
LisaFaded schreef:Een oud huisarts geeft de tip om B1 (Thiamine) van 50 - 100 mg in tabletvorm in te nemen. Hierdoor heb je geen last van muggenbeten
.
) hebben we een bedtent gekocht van Deryan. Werkt alleen op 1 persoonsbedden, maar is ideaal. Ze slaapt dus in een "klamboe-tent" met rits, dus geen flappen die elkaar moeten overlappen.
Hier muggenoverlast voor het eerst sinds 15 jaar. Heb voorheen altijd s avonds de deur open gehsd en er kwam nooit een mug binnen. Dat is deze zomer wel anders.