Wattpad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Re: Wattpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:39

Ahh leuk , geef je naam en ik volg je ff :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:50

xFanfriction

Ben net een paar minuten geregistreerd en heb nu al een of ander meisje op haar verschrikkelijke grammatica gewezen :) Great

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:52

Whahha geniaal xD

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:55

Ik las en schreef altijd veel fanficties.. Maar nu beetje gestopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:56

Nee maar echt. Lees "Trying not to fall in love with you...(Ian Eastwood fanfic)"

Vreselijk :')

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:01

Kan t nie vinden zal wel aan mij liggen xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:04

Oh nou ja wees blij :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:17

Pichu schreef:

En jij schrijft geweldig en foutloos? Leuk!

edit: in je 1e alinea alleen al een aantal fouten. En dat maakt niet uit, maar ga een ander niet afzeiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:28

lieveli schreef:
Pichu schreef:

En jij schrijft geweldig en foutloos? Leuk!

edit: in je 1e alinea alleen al een aantal fouten. En dat maakt niet uit, maar ga een ander niet afzeiken :)

Nou, dat heb ik dus nooit gezegd. Maar als de spelling zo slecht is dat je amper door het verhaal heen komt mag je daar best wel wat van zeggen vind ik.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:17

lianne304 schreef:
Ben toch wel benieuwd.

Wat is jullie beste boek en hoe veel lezer hebben jullie daar op ?

83k and rising :o
The War, welke ik nu aan het herschrijven ben.

Ik ga jullie even opzoeken en volgen!
Laatst bijgewerkt door Frost op 12-09-16 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:19

Jytte schreef:
lianne304 schreef:
Ben toch wel benieuwd.

83k and rising :o

Ik ga jullie even opzoeken en volgen!

Zoo netjes

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:07

lianne304 schreef:
Ben toch wel benieuwd.

Mijn horror heeft nu 4k, maar dat is echt een flutverhaal, niet lezen dus. De echt 'betere' boeken (wat ik goed voor mezelf kan noemen) zijn toch ook al goed op weg naar de 1K.

Ik heb meestal het probleem dat ik eindelijk met een boek begin en dan na een paar hoofdstukken is mijn inspiratie weg... Tja, daarom heb ik nu ook 23 concepten staan en maar vijf echte boeken online. :')
Trouwens, ik heb zelf echt de pest aan fanficties. Er zullen vast wel goede bij zitten, maar de fanficties die ik heb gezien zitten alleen maar vol met gewoon vieze hoofdstukken en vol fouten, lol.

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:23

Was Wattpad helemaal vergeten :')
Ik heet @LisaSpelt , ooit een stukje van een verhaal geschreven 2 jaar geleden. Heb het net opnieuw gelezen, misschien schrijf ik vanavond wel weer een stukje verder. ( en haal ik de spelfouten eruit _O- )

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:28

leadhooves schreef:
lianne304 schreef:
Ben toch wel benieuwd.

Mijn horror heeft nu 4k, maar dat is echt een flutverhaal, niet lezen dus. De echt 'betere' boeken (wat ik goed voor mezelf kan noemen) zijn toch ook al goed op weg naar de 1K.

Ik heb meestal het probleem dat ik eindelijk met een boek begin en dan na een paar hoofdstukken is mijn inspiratie weg... Tja, daarom heb ik nu ook 23 concepten staan en maar vijf echte boeken online. :')
Trouwens, ik heb zelf echt de pest aan fanficties. Er zullen vast wel goede bij zitten, maar de fanficties die ik heb gezien zitten alleen maar vol met gewoon vieze hoofdstukken en vol fouten, lol.

Dat vind j echt al ontzettend veel lezers.
Haha herkenbaar heb zelf het problem al bij 10 hoofdstukken daarom schrijf ik niet meer het lukt me niet en hebt er nu gewoon weg geen tijd voor

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:30

Hoii, wat is dit opeens actief!
Zelf houd ik me vooral bezig met bloggen en heb ik vorige maand een schrijchalkenge gedaan. Ik wissel nogal af.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:14

leadhooves schreef:
lianne304 schreef:
Ben toch wel benieuwd.

Yup, dat gevoel heb ik inderdaad ook...

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:20

@leadhooves, hangt dat niet van de film/boek af waar het een fanfic van is? Mijn fanfictie ging niet over vreemde dingen hoor!

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:54

Ik heb een goede fanfictie gelezen:

Dead man walking van emiefaun,
Dat is een The Script fanfictie, beetje kennis van de band is handig maar niet noodzakelijk,
Maar DAMN wat een boek :wow: <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:00

Pichu schreef:
Nou, dat heb ik dus nooit gezegd. Maar als de spelling zo slecht is dat je amper door het verhaal heen komt mag je daar best wel wat van zeggen vind ik.

Zij die zonder zonde zijn, werpe de eerste steen. Je mag er best wat van zeggen, feedback is vast welkom maar om er zo neerbuigend over te doen terwijl in jouw verhaal de TT en VT door elkaar heen staan (waardoor ik al afhaak na 2 alinea's) vind ik een beetje banketstaaf.

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:05

Khad een boekje van bijna 6K, helaas heb ik deze door priveredenen offline gehaald |(
Ben nu eigenlijk een beetje aan het kijken of ik een tweede account ga maken waar op ik verder kan gaan aangezien ik niet wil dat mijn ouders/vrienden/mijn mentor m'n verhalen lezen.

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:07

AlwaysH schreef:
@leadhooves, hangt dat niet van de film/boek af waar het een fanfic van is? Mijn fanfictie ging niet over vreemde dingen hoor!

Nouja, bijna ieder meisje die een crush heeft op de hoofdpersoon van een fanfic gaat de fout in met ranzige dingen. Niet dat iedereen het doet, sommige verhalen zijn heel goed opgebouwd etc, maar dit mis ik vaak ook bij 'gewone' verhalen, lol.

Phoebert schreef:
Khad een boekje van bijna 6K, helaas heb ik deze door priveredenen offline gehaald |(
Ben nu eigenlijk een beetje aan het kijken of ik een tweede account ga maken waar op ik verder kan gaan aangezien ik niet wil dat mijn ouders/vrienden/mijn mentor m'n verhalen lezen.

Zó ongemakkelijk, haha. Ik had laatst een verhaal geüpdate en had de laptop aan laten staan, kwam mijn zusje later aan en citeerde ze zowat mijn hele verhaal. :')

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:52

Ken Wattpad niet, maar klinkt heel interessant!

Ik ben wel van plan dit jaar (weer.. vorig jaar was een flop. Eerste keer, en overlijden van paard mid november...) mee te doen aan NaNoWriMo. Zijn er meer bokkers, en hebben jullie je verhalen daar geupload?

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:02

Zijn jullie verhalen dan in het Engels of in het Nederlands?

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 15:04

In het Nederlands ^^

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 17:49

Nirvana_ schreef:
Ik ben wel van plan dit jaar (weer.. vorig jaar was een flop. Eerste keer, en overlijden van paard mid november...) mee te doen aan NaNoWriMo. Zijn er meer bokkers, en hebben jullie je verhalen daar geupload?

Wat is dat precies voor iets?