Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Pichu schreef:Oh nou ja wees blij
En jij schrijft geweldig en foutloos? Leuk!
edit: in je 1e alinea alleen al een aantal fouten. En dat maakt niet uit, maar ga een ander niet afzeiken
lianne304 schreef:Ben toch wel benieuwd.
Wat is jullie beste boek en hoe veel lezer hebben jullie daar op ?

) leadhooves schreef:lianne304 schreef:Ben toch wel benieuwd.
Mijn horror heeft nu 4k, maar dat is echt een flutverhaal, niet lezen dus. De echt 'betere' boeken (wat ik goed voor mezelf kan noemen) zijn toch ook al goed op weg naar de 1K.
Ik heb meestal het probleem dat ik eindelijk met een boek begin en dan na een paar hoofdstukken is mijn inspiratie weg... Tja, daarom heb ik nu ook 23 concepten staan en maar vijf echte boeken online.
Trouwens, ik heb zelf echt de pest aan fanficties. Er zullen vast wel goede bij zitten, maar de fanficties die ik heb gezien zitten alleen maar vol met gewoon vieze hoofdstukken en vol fouten, lol.
leadhooves schreef:lianne304 schreef:Ben toch wel benieuwd.
Mijn horror heeft nu 4k, maar dat is echt een flutverhaal, niet lezen dus. De echt 'betere' boeken (wat ik goed voor mezelf kan noemen) zijn toch ook al goed op weg naar de 1K.
Ik heb meestal het probleem dat ik eindelijk met een boek begin en dan na een paar hoofdstukken is mijn inspiratie weg... Tja, daarom heb ik nu ook 23 concepten staan en maar vijf echte boeken online.
Trouwens, ik heb zelf echt de pest aan fanficties. Er zullen vast wel goede bij zitten, maar de fanficties die ik heb gezien zitten alleen maar vol met gewoon vieze hoofdstukken en vol fouten, lol.
Pichu schreef:Nou, dat heb ik dus nooit gezegd. Maar als de spelling zo slecht is dat je amper door het verhaal heen komt mag je daar best wel wat van zeggen vind ik.
AlwaysH schreef:@leadhooves, hangt dat niet van de film/boek af waar het een fanfic van is? Mijn fanfictie ging niet over vreemde dingen hoor!
Phoebert schreef:Khad een boekje van bijna 6K, helaas heb ik deze door priveredenen offline gehaald![]()
Ben nu eigenlijk een beetje aan het kijken of ik een tweede account ga maken waar op ik verder kan gaan aangezien ik niet wil dat mijn ouders/vrienden/mijn mentor m'n verhalen lezen.