Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngridM schreef:Wilawander schreef:Als hier zoiets zou zijn dan zou mijn man ook alleen een avondgast worden. Of samen of niet. Dat hebben vrienden toch maar te accepteren zeker als je al langer samen bent en samen woond.
Amen heel bizar wat ze doen!
ik zou echt gewoon gaan vragen wat erachter zit. Voor hetzelfde geld is het helemaal niet zo bedoeld als het nu overkomt. Ik zou in jouw plek dus gewoon 's avonds gaan. Wel zou ik afmelden voor het vrijgezellenfeest. Ceffyl schreef:Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen dat de partner van een beste vriend niet wordt uitgenodigd. Ik vind dit namelijk ook een stukje respect naar je vriend toe. Een bruiloft is immers een lange dag met ook veel wachten waar het bruidspaar druk is met van alles en nog wat. Voor je vriend is het ook veel gezelliger om zijn vriendin erbij te hebben.
. Ik zou niet naar het vrijgezellenfeest gaan, ik zou als bruid not amused zijn als iemand komt die ik zelf niet heb uitgenodigd
. Wat betreft het feest, heeft je vriend al met zijn beste vriend gebeld? Lastige kwestie hoor, ik neig toch licht naar je vriend gewoon laten gaan overdag en zelf alleen 's avonds of helemaal niet gaan. Moeilijk.
Al haar vrienden waren namelijk wel welkom over dag. We hebben er zelf geen punt van gemaakt, maar hij draaide vlak voor de bruiloft ineens bij, en zo zijn we toch de hele dag uitgenodigd samen. Leffroi schreef:Maak het niet te persoonlijk. Je kan niet met iedereen vrienden zijn en ik vraag me af of je dat in dit geval ook zou willen. No hard feelings, maar soms klikt het gewoon niet. Jammer dan. Inderdaad afmelden voor het vrijgezellenfeest en je vriend lekker laten gaan en jij je er 's avonds aan bijvoegen.
'Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan'