Foefjes om geld bij te verdienen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:43

Maureen_M schreef:
Agee ik heb me zojuist aangemeld voor een onderzoek. Of het nog loopt weet ik niet. Was ook een lang onderzoek wat minstens 12 weken zou duren. Echter is de beloning 500 ( :oo ) euro!!

Kijk! Dat schiet lekker op :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:44

Niet alleen woonplaats, het kan zelfs al ontzettend uitmaken of je aan de even of oneven kant van een straat woont.
Verzekeren is ene hele creatieve business

Maureen_M

Re: Foefjes om geld bij te verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 17:11

Ik woon daarnaast ook nog in een heel klein smal doodlopende straatje waar draaien/parkeren onmogelijk is

Dus misschien is het daarom zo duur :+

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:21

hihi ik ben dankzij dit topic ook maar gaan opinieonderzoeken. Heb al 4 euro verdient :Y)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:05

Hoe kan je bij opninieland.nl de enquêtes voor punten vinden? Ik krijg elke keer alleen maar enquêtes waarbij je alleen een donatie naar een goed doel kan doen

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:17

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:59

_love12_ schreef:
Hoe kan je bij opninieland.nl de enquêtes voor punten vinden? Ik krijg elke keer alleen maar enquêtes waarbij je alleen een donatie naar een goed doel kan doen

Die had ik er vanavond ook voor het eerst bij zitten, uiteraard niet ingevuld.
Morgen zullen er wel weer nieuwe enquetes komen waar je wel punten voor krijgt.

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:49

topsylover schreef:
_love12_ schreef:

Die had ik er vanavond ook voor het eerst bij zitten, uiteraard niet ingevuld.
Morgen zullen er wel weer nieuwe enquetes komen waar je wel punten voor krijgt.

hmm wat raar.
Ik klik gewoon steeds op start nieuw onderzoek en dan komt er een naar boven.. Heb er 4 gedaan vandaag

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:08

IsabelHx schreef:
hmm wat raar.
Ik klik gewoon steeds op start nieuw onderzoek en dan komt er een naar boven.. Heb er 4 gedaan vandaag

Het is uiteindelijk gewoon gelukt! Moest eerst nog een persoonlijke enquete invullen voordat ik die enquetes voor punten kreeg, heb er ook 4 gedaan vandaag :)

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:15

Google eens op Roamler, geen vastigheid maar wel leuk bijverdienen wanneer jij tijd hebt! :)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:23

Sorry als ik wroverheen heb gelezen en t al genoemd is maar Je kunt ook je opgeven om medicijnen te testen bij PRA health Sciences, ook een leuke bijverdienste

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:58

Ts, voor 570 in de maand heb ik een eigen kamer ,2 paarden,eten en een eigen auto met bezine en verzekering enzo dus zou ipv extra verdiensten ook heel erg goed naar je eigen uitgaven kijken. Want wat is 20 euro in de week nou? Nog geen 100 ij de maand. De simpele snelle verdiensten verdienen niet zo veel. O ja ik rijd iedere dag 50 km dus dat tikt aan

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 04:55

Daantjuh88 schreef:
Er zijn mensen die rondkomen van 24 uur werken in de week met eigen huis / auto etc.... Misschien moet je je uitgave patroon is noteren/uitzoeken en proberen te besparen op uitgave.

dat moest ik dus ook...bezuinigen en harder werken :o

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 04:57

AnnetteFlame schreef:
Sorry als ik wroverheen heb gelezen en t al genoemd is maar Je kunt ook je opgeven om medicijnen te testen bij PRA health Sciences, ook een leuke bijverdienste

je gaat in een gezond lichaam toch niet zomaar medicijnen stoppen,als je dat besluit dan moet je jezelf erg goed verdiepen en inlezen omdat het gevaarlijk kan zijn ! -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:44

kwita schreef:
AnnetteFlame schreef:

je gaat in een gezond lichaam toch niet zomaar medicijnen stoppen,als je dat besluit dan moet je jezelf erg goed verdiepen en inlezen omdat het gevaarlijk kan zijn ! -O-

Toch heeft TS zich daarvoor opgegeven las ik een pagina terug. Verdient idd lekker veel en bovendien hoeft er zo minder op dieren worden getest. De bijwekingen op lange termijn wedet niemand en of het veilig is??

TS: Je zegt dat de meeste opties die bokkers geven geen optie is, mag ik vargen waarom niet? Met de site die ik gaf (mysterieshoopen via gapbuster) ben je misschien hooguit een half uurtje bezig. Als je dit elke week op je vrije dag doet kan je zo een paar tientjes extra ophalen, of was je naar meer geld opzoek?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 11:50

Ohh het is zeker wel een optie maar momenteel orienteer ik gewoon liever dan dat ik direct stappen onderneem

Dit heeft te maken met dat ik gewoon momenteel 40 uur bij de ene baan zit en 6 uur bij de andere. Daarnaast heb ik ook gewoon een goed inkomen en heb ik het niet per direct nodig. Het is meer gewoon voor over een paar maanden :)

Heb me inderdaad opgegeven voor zo'n onderzoek maar ga toch nog eens de kleine lettertjes lezen. Dit onderzoek ging over de darmflora, die werkt bij mij gewoon prima en ik wil mezelf geen dingen aan doen :)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 13:22

TS, ik vraag me af of je nou wel echt oplossingen wilt of dat je meer een luxe probleem hebt en nergens op wilt bezuinigen... Ik lees over auto, scooter etc? Toen ik bij m'n ma woonde werkte ik 25uur per week ongeveer, daarvan betaalde ik alles zelf (zorgverzekering, telefoon, kostgeld, paardrijdlessen), en nog hield ik geld 'over' elke maand...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 13:29

Zoals ik het lees, heeft ze geen echte problemen en krijg ze die ook niet. Kan ze prima rond komen straks maar wil ze wat dingen erbij gaan doen. Zodat ze iets meer overhoud. Niet omdat het moet maar omdat het kan ( of zou kunnen). Denk dat ts op zoek is naar websites voor mailtjes, producten testen ect.

Ik zelf ben ook nog op zoek naar de goude tip. Extra is altijd leuk.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:57

unihorses schreef:
Ts, voor 570 in de maand heb ik een eigen kamer ,2 paarden,eten en een eigen auto met bezine en verzekering enzo dus zou ipv extra verdiensten ook heel erg goed naar je eigen uitgaven kijken. Want wat is 20 euro in de week nou? Nog geen 100 ij de maand. De simpele snelle verdiensten verdienen niet zo veel. O ja ik rijd iedere dag 50 km dus dat tikt aan

Lijkt me een beetje erg weinig? :=

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:01

Marktonderzoeken doen, verdient per keer leuk (25-50 euro per keer ofzo), maar is niet heel regelmatig.
cgselecties is een van de grootste verzamelaars en vandaaruit krijg je dan uitnodigingen voor verschillende onderzoeken.

Bureau Fris is ook wel interessant.

Verder idd online enquetes (panelwizard bijv, weet zo even niet meer welke nog meer)

Mystery shops kunnen leuk zijn, maar kosten stiekem erg veel tijd! Voorbereiden, reistijd en rapporten invullen. Zou ik de leuke uithalen of die dicht bij huis / school zijn en de rest laten voor wat ze zijn.
Gapbuster, Bare International, Multi Value, Check your Service zijn voorbeelden, werk ik ook af en toe voor en betalen netjes uit. Bij CYS is het interessant om af te wachten of ze je bellen voor een spoedklus, dan is de vergoeding vaak bespreekbaar (dus hoger).

Mails klikken, gaat niet hard maar kost ook niet veel tijd. Makkelijkste is wel om dit achter de computer te doen, beetje mails opsparen (max 3-7 dagen, sommige verlopen, sommige niet), dan kun je als je de CTRL toets inhoudt openen op nieuw tabblad en dan doorklikken naar de volgende mail.
Ladymail betaald de laatste tijd 1,5 cent per mail, krijg er ongeveer 3 op een dag volgens mij.

Verzekeringen checken om te bezuinigen, wat heb je echt nodig, en opgeven dat je in een collectief zit (bijv. de KNHS bij Zilveren kruis) Checken ze toch nooit en levert jou 10% korting ofzo op, iig op de aanvullende verzekeringen, mss ook op de basis. Geldt voor alle verzekeringen die je hebt lopen (en heb je ze ook echt allemaal nodig?), bijv. ook voor je auto. Heeft je nieuwe werkgever of school geen collectieve verzekering aangeboden? Of zoek eens op internet welke je zou kunnen gebruiken.

Energiekosten van je ouders verlagen door te kijken of het goedkoper zou kunnen en deal met ze maken dat jullie elk de helft van de besparing in je zak steken :P

Oja, ik weet niet of bloed/plasma geven ook geld oplevert? Beter dan medische onderzoeken denk ik, zeker qua risico. Jammer dat je geen man bent, had je sperma kunnen doneren :+ Eicellen doneren kan wel, maar das een hoop gedoe en daarvoor moet je volgens mij ook flink aan de hormonen. En het oogsten gaat geloof ik onder narcose.

Zo, dat waren mijn creatieve ideeen wel weer voor vandaag, ik ga eens een mysteryshop rapport invullen. _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:44

bloed geven daar krijg je geen geld voor..
Voor plasma geven volgens mij ook niet . maar dit doe ik niet zelf dus dit weet ik niet zeker.
Bloed geef ik wel zelf , en hier krijg ik niks voor :p
Zou opzich wel leuk zijn

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:42

Als je iets van achter de computer wilt doen dan kun je ook eens aan affiliate marketing denken. Dit is alleen niet heel eenvoudig, maar als je het door hebt dan kan je er leuk extra mee verdienen.
Je promoot dan producten (digitaal bijv. e-books of fysiek) en elk product dat via jou verkocht wordt (hiervoor krijg je een unieke link) daar krijg je commissie voor. Hier zit vooral in het begin veel werk in.

Je kunt eens kijken op www.internetsuccesgids.nl Jacko behoort tot de 'betrouwbare' figuren en bij hem krijg je heel veel gratis nuttige info.
In deze markt zitten wel heel veel onbetrouwbare figuren die je gouden bergen beloven, trap daar niet in. Er is met een beetje onderzoek heel veel gratis info te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 20:13

Als het ooit zo ver komt dat je serieus overweegt ranzige kerels digitaal aan hun gerief te helpen, overweeg dan nog eens of je echt niet zonder auto met bekerhouder, airco en stoelverwarming kunt leven. ;)

Serieus: je auto uitzwaaien zal best even pijn doen, maar daarna ligt er weer een wereld aan mogelijkheden voor je open. Vaarwel materialisme, hallo vrijheid! *\o/*

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 20:35

Je woont in een stad, wat dacht je bij een kroeg werken. Ik begin rond half 12/12 uur en ben om kwart over 6 ofzo thuis. Werk meestal bij de wc's en bij onze kroeg is het 10 euro per uur. Als je zoals de meesten "pacht" betaald dan kan het serieus tot veel meer uitlopen.. Heb paar weken geleden ergens gewerkt daar betaal je 40 euro pacht, maar je word tot 70 euro aangevuld als het niet druk genoeg is ofzo. Als je dan dus meer als 110 euro ophaalt is de rest voor jezelf. Zo ging ik met 110 euro naar huis en had ik dus 20 euro per uur verdiend ;)

Givisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 20:41

Met 24 uur werken en 1 dag school blijven er toch nog 3 dagen over? Zoek iets erbij en verkoop je auto of schors hem.

Ook al is het verspreid over de week, een (avond)dienst draaien in de horeca kan altijd wel.