Maureen_M schreef:Agee ik heb me zojuist aangemeld voor een onderzoek. Of het nog loopt weet ik niet. Was ook een lang onderzoek wat minstens 12 weken zou duren. Echter is de beloning 500 () euro!!
Kijk! Dat schiet lekker op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_love12_ schreef:Hoe kan je bij opninieland.nl de enquêtes voor punten vinden? Ik krijg elke keer alleen maar enquêtes waarbij je alleen een donatie naar een goed doel kan doen
topsylover schreef:_love12_ schreef:Hoe kan je bij opninieland.nl de enquêtes voor punten vinden? Ik krijg elke keer alleen maar enquêtes waarbij je alleen een donatie naar een goed doel kan doen
Die had ik er vanavond ook voor het eerst bij zitten, uiteraard niet ingevuld.
Morgen zullen er wel weer nieuwe enquetes komen waar je wel punten voor krijgt.
AnnetteFlame schreef:Sorry als ik wroverheen heb gelezen en t al genoemd is maar Je kunt ook je opgeven om medicijnen te testen bij PRA health Sciences, ook een leuke bijverdienste
kwita schreef:AnnetteFlame schreef:Sorry als ik wroverheen heb gelezen en t al genoemd is maar Je kunt ook je opgeven om medicijnen te testen bij PRA health Sciences, ook een leuke bijverdienste
je gaat in een gezond lichaam toch niet zomaar medicijnen stoppen,als je dat besluit dan moet je jezelf erg goed verdiepen en inlezen omdat het gevaarlijk kan zijn !
unihorses schreef:Ts, voor 570 in de maand heb ik een eigen kamer ,2 paarden,eten en een eigen auto met bezine en verzekering enzo dus zou ipv extra verdiensten ook heel erg goed naar je eigen uitgaven kijken. Want wat is 20 euro in de week nou? Nog geen 100 ij de maand. De simpele snelle verdiensten verdienen niet zo veel. O ja ik rijd iedere dag 50 km dus dat tikt aan

Eicellen doneren kan wel, maar das een hoop gedoe en daarvoor moet je volgens mij ook flink aan de hormonen. En het oogsten gaat geloof ik onder narcose.