Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:22

Heb er wel eens van gehoord TS maar geen last van trouwens.

Echter zag ik staan 'Maar ik wil wel een plattere buik' die bereik je niet perse door buikspieroefeningen. Een plattere buik krijg je door je vet percentage te verlagen en dat krijg je alleen door minder te eten dan je verbruikt :)

Buikspieren train je ook met bijvoorbeeld een squad, lunges en andere oefeningen. Sit ups zijn ook nog eens ongezonde en dus ook 'awkward' oefeningen, dus kun je gerust mee stoppen ;) (of je moet het graag willen :Y) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:24

Sure_lee schreef:
OMG.... dat wil ik ook!
Oh nee mocht niet lachen... maar jeetje... hahahahahaha hahahahahaha hahahahahaha
Sorry

Nou volgens mij heeft iedereen dat hoor :j . En ik kan er nu ook wel om lachen.

Ik lees wel allemaal nieuwe woorden, ik ben niet zo heel erg hip en modern wat betekenen de termen Squirt en hipthrusters?

O my volgens mij wil ik het niet weten :x .
Houden jullie er wel een beetje rekening mee dat we wat netjes blijven in taal gebruik :D
Ik zit zondags in de kerk, en dit is echt akward :')

Owh ik volg ook een dieet idd :j maar buik mag ook iets strakker.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:25

Dat waren niet je buikspieren TS. Dit setje zit dieper en nee, je clitoris hoeft nergens tegenaan te komen. Dit komt vanuit je bekkenbodemspieren en geeft wat ze noemen een vaginaal orgasme ipv clitoraal orgasme. Thuis beide oefenen zodat je weet welke spiergroep je gebruikt, training van zowel buikspieren als bekkenbodemspieren is nl nuttig (2e om o.a. blaas op de plek te houden bv na bevalling).

elenaMM77

Re: Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:28

Je weet wat ze zeggen over de kerk Osmo..
Of in jouw geval misschien:"

Wel voor de buikspieroefeningen de kerk verlaten

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:28

TS, ik vind dat jij een ongelooflijke bofkont bent!!!
Ik mocht willen dat ik dit soort resultaten had. Ik zwoeg me stuk, en het enige wat ik eraan over houdt is nog meer honger en astmatisch gehijg 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:30

tamary schreef:
Dat waren niet je buikspieren TS. Dit setje zit dieper en nee, je clitoris hoeft nergens tegenaan te komen. Dit komt vanuit je bekkenbodemspieren en geeft wat ze noemen een vaginaal orgasme ipv clitoraal orgasme. Thuis beide oefenen zodat je weet welke spiergroep je gebruikt, training van zowel buikspieren als bekkenbodemspieren is nl nuttig (2e om o.a. blaas op de plek te houden bv na bevalling).

Super bedankt hier kan ik wat mee!

MaritB schreef:
Heb er wel eens van gehoord TS maar geen last van trouwens.

Buikspieren train je ook met bijvoorbeeld een squad, lunges en andere oefeningen. Sit ups zijn ook nog eens ongezonde en dus ook 'awkward' oefeningen, dus kun je gerust mee stoppen ;) (of je moet het graag willen :Y) )

Ik sport nog maar sinds december ben inmiddels aardig wat kilo's kwijt (ook dankzij dieet en wandelen)maar wat zijn squads en lunges?
Ik weet dat sit ups niet altijd goed zijn als je ze verkeerd uitvoert.
Ik heb dan ook geleerd van de fysio dat ik mijn bekken moest kantelen zodat mijn rug geheel plat op de grond komt en dan alleen aanspannen en iets met mijn schouders omhoog. Dat was al genoeg.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:30

Dit is wel hét topic van de avond =:)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:32

Tivoli schreef:

Zeker. :)

Ts ik vind je erg stoer dat je dit hier durft te delen.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:35

ClaudiaHS schreef:
SpeechLess schreef:
Wees blij dat je niet squirt tijdens een orgasme, dat zou pas awkward zijn :)) :+

Mwah, neem aan dat ze een broekje aan heeft. In je blote poes sporten is ook zo raar..

Ik doelde gewoon op een natte broek hoor :P Maar dat kun je natuurlijk altijd nog op zweet afschuiven :))

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:38

ahh TS dan heb jij het over crunches en niet over sit ups. Neemt niet weg dat het heel ongemakkelijk kan zijn. Squats zijn dat je met je voeten recht naar voren op schouder breedte gaat staan, vervolgens je voeten plat op de grond houd, rug recht, en door je knieën gaan.
Afbeelding

lunges. een grote stap naar voren met 1 been, dan door je knie met het voorste been waarmee je met je achterste been dus richting de grond gaat.
Afbeelding

daarnaast is planken ook een goeie voor je buikspieren
Afbeelding

hoop dat je er wat aan hebt!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:41

Ja precies zoals hierboven uitgelegd. Veel meer nuttige oefeningen dan chrunches :) (ook die zijn niet zo gezond)

Vraag anders eens een instructeur in jouw sportschool :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:42

bruintje123 schreef:
Tivoli schreef:

Zeker. :)

Ts ik vind je erg stoer dat je dit hier durft te delen.

Bedankt :o

Er hoeft mijn ziens geen taboe op te liggen toch. Ik wilde graag weten of het vaker voorkomt en welke vervangende oefeningen voor strakkere buikspieren mogelijk zijn.
Voor mij was het best een shock en ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben die zo zou reageren.
Ik schaamde mij eerst ook want euhm is niet echt normaal toch maar nu weet ik dat ik niet heel raar ben en dat ik mij er niet voor hoef te schamen.
Vraag mij wel af waarom er zo weinig over gesproken wordt.

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:43

hahaha ik zie het al voor me!!
"hey knappe sportleraar. Ik kom altijd klaar als ik buikspieroefeningen doe, zou jij me misschien even kunnen helpen"

whahaha

Los daarvan denk ik dat heel veel vrouwen zich teveel schamen als ze het al hebben en dat het toch niet heel erg vaak voor komt. Ik geloof direct dat je niet de enige bent, maar lijkt me toch nog een vrij zeldzaam iets. Dus zal de kans van bespreking ook wat lager liggen lijkt me.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:45

Er hoeft anno nu zeker geen taboe op te liggen.
Maar zoals je al aangeeft je kunt er weinig over vinden dus de taboe lijkt er wel te zijn.
Daarom vind ik je ook stoer :D
Doorbreken die hap!!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:45

Zo flauw altijd dat die modellen lachend op de foto staan. Na een x aantal squats of lunges kijk ik niet meer zo blij hoor _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:50

Owh dat planken daar kan ik wel eens mee starten :j
Die squats kan ik ook wel proberen.
De lunges durf ik niet helaas want dan gaan mijn knieën protesteren zo heb ik al eens ervaren -O-

Ik train overigens bij een sportschool waar normaal geen begleiding is, al kan ik wel een keer een personal trainer inhuren. Die mogelijkheid is er wel.
Kost dan apart extra maar is het overwegen wel een keer waard.

Al ga ik hem natuurlijk niet vertellen over mijn ervaring, tis een kerel. Ik wil niet dat ie mij gaat bestuderen. Dan weet ik mij geen houding meer :') .

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:51

ClaudiaHS schreef:
_O- _O- .

Maar dat van dat touwklimmen klopt wel, want dat heb ik wel ooit eens bijna gehad. Snel weer naar beneden _O-

Ik heb dat ook wel ooit gehad, en denk inderdaad dat het komt door het aanspannen van je bekkenbodemspieren.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:57

Dit is ook een hele goeie oefening voor je buikspieren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:01

Ik krijg bij die titel, 'Stir the pot', wel hele andere ideeën :')

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:04

Hahaha! Dit topic maakt mijn avond wel weer goed, moest er smakelijk om lachen! Held! :D Dat je dat ook zo even met bokt deelt :))

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:12

OsMo schreef:
Al ga ik hem natuurlijk niet vertellen over mijn ervaring, tis een kerel. Ik wil niet dat ie mij gaat bestuderen. Dan weet ik mij geen houding meer :') .

Trainer: "Oke, dan gaan we nu crunches doen." TS: "neeee!" :')

Maar TS, waar hou jij je handen als je die oefening doet? Je armen moeten buitenlangs :+
Afbeelding

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:23

Dat vind ik een brutale vraag gezien de omstandigheden _O-

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:25

Haha, aah arme TS! :(:)

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:33

Wou dat ik die ervaring zou hebben, zou ik tenminste plezier hebben met sporten met name de buikspieroefening. Want die roept bij mij alleen maar pijn en ongenoegen op :D

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:44

Heeft idd te maken met de bekkenbodemspieren. Google maar eens op pilates + orgasm.