Bruiloft wat voor schoenen onder jurkje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 15:39

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 16:30

turtlelito schreef:
Ik zou zeggen: als de bruid het een leuke jurk voor je vind: meteen bestellen, zodat je de kwaliteit kunt beoordelen en eventueel nog kunt shoppen voor een passende onderjurk of iets dergelijks.
Voor tijdens het 'getuige-gedeelte' zou ik zelf kiezen voor een bolerootje,vestje, jasje ofzo om de bovenarmen te bedekken. Dat is wel zo gepast.

En dan de hamvraag: de schoenen. Ik zou ook gaan voor een sleehak, het hangt ook een beetje af van de kleur van je 'armbedekking', die zou ik daarin terug laten komen. En een leuk tasje erbij inderdaad, dat maakt het geheel af. Met een slippertje of ballerina zou ik het geheel wel weer heel casual vinden.

Over de discussie: 'wat aan te doen naar een bruiloft', ik vind het zelf het belangrijkste dat mensen hun best hebben gedaan en er over nagedacht hebben. Wij hadden een vrij chique bruiloft, maar hebben bewust op de kaart gezet dat er geen dresscode was. Gevraagd om 'iets feestelijks', wat dat is naar ieders eigen invulling. En ja, er waren mensen in een spijkerbroek en een bloesje, maar daarvan wisten wij wel dat voor hen dat soort spijkerbroek en zo'n bloesje al onder de categorie 'heel feestelijk' viel. Voor ons was dat genoeg, dat mensen hun best doen is al super volgens mij. TS heeft al gezocht naar een jurk (zoals ze aangeeft: 'eindelijk wat gevonden') en de bruid ook geconsulteerd. Dat moet toch genoeg zijn?

_/-\o_

Zo zie ik het ook.

Als men moeite doet, wat voor ieder anders is, is at toch al goed?

Ik zal ook moeite doen, als er een bepaald thema is om mij aan te passen maar daar is ook een grens aan.
Als men wil dat ik in lichte kleuren kom, zal ik wel iets in lichte kleuren aan hebben, zoals bijvoorbeeld een sjaal of iets dergelijks. Maar ik ga mij niet lelijker voordoen/ kleden dan ik al ben omdat de "bruid" dat wilt.
En daarom stel ik mijn eigen gevoel niet boven die van de bruid aangezien ik wel mijn best doe om mij aan te passen, binnen mijn mogelijkheden.

Zi

HouVanUtopia

Re: Bruiloft wat voor schoenen onder jurkje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 22:35

Bruid heeft geen thema ze wil dat i3dere3n zich fijn voelt in zijn of haar keuze toen ze ging trouwen was mijn eerste vraag wat is de kleur voor de bruiloft pas ik daar me jurkje op aan. Dit was er niet ze wil mensen niet verplichten daarin.

Het jurkje al in bezit en er zit idd een onderjurk onder voor doorschijnen ben ik niet bang!

Thanks voor de leuke tips van de schoenen ga is even kijken naar een leuke sleehak nog niet aan gedacht!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 22:56

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 13:29

Erg leuk ook idd!
Ik zie nu deze denk misschien dat zo'n kleur wat leuker staat dan zwart eronder dat maakt het misschien zo hard??

Afbeelding

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:22

Ik vind het jurkje (zou wel voor de lange gaan) erg leuk. Ik had zelf ook niet zo'n formele bruiloft, thema was kleurrijk. Dit jurkje had daar leuk bij gepast. Zou verder gaan voor platte sandaaltjes (maar vind de schoenen die in dit topic voorbij komen ook leuk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:44

HouVanUtopia schreef:
Erg leuk ook idd!
Ik zie nu deze denk misschien dat zo'n kleur wat leuker staat dan zwart eronder dat maakt het misschien zo hard??

[ [url=m/4sMzjo.png]Afbeelding[/url] ]

Dat is zo een beetje de kleur die de jurk ook zit zo te zien?
Dan zeker leuker!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:53

Ik zou zeker voor zo'n soort kleur gaan en niet voor zwart. :)