http://www.uwantisell.nl/new2505-sparkl ... -glam.html Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
turtlelito schreef:Ik zou zeggen: als de bruid het een leuke jurk voor je vind: meteen bestellen, zodat je de kwaliteit kunt beoordelen en eventueel nog kunt shoppen voor een passende onderjurk of iets dergelijks.
Voor tijdens het 'getuige-gedeelte' zou ik zelf kiezen voor een bolerootje,vestje, jasje ofzo om de bovenarmen te bedekken. Dat is wel zo gepast.
En dan de hamvraag: de schoenen. Ik zou ook gaan voor een sleehak, het hangt ook een beetje af van de kleur van je 'armbedekking', die zou ik daarin terug laten komen. En een leuk tasje erbij inderdaad, dat maakt het geheel af. Met een slippertje of ballerina zou ik het geheel wel weer heel casual vinden.
Over de discussie: 'wat aan te doen naar een bruiloft', ik vind het zelf het belangrijkste dat mensen hun best hebben gedaan en er over nagedacht hebben. Wij hadden een vrij chique bruiloft, maar hebben bewust op de kaart gezet dat er geen dresscode was. Gevraagd om 'iets feestelijks', wat dat is naar ieders eigen invulling. En ja, er waren mensen in een spijkerbroek en een bloesje, maar daarvan wisten wij wel dat voor hen dat soort spijkerbroek en zo'n bloesje al onder de categorie 'heel feestelijk' viel. Voor ons was dat genoeg, dat mensen hun best doen is al super volgens mij. TS heeft al gezocht naar een jurk (zoals ze aangeeft: 'eindelijk wat gevonden') en de bruid ook geconsulteerd. Dat moet toch genoeg zijn?