Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoyceMack schreef:Jeetje, wat heftig, en wat een simpele moeite om het op te lossen. Als die stagiair gewoon even zijn trots opzij zet en met je zoon gaat zitten en het uitlegt. Leg de fout gewoon lekker bij jezelf neer om zoon kind te helpen.
Erg slechte zaak van die jongen/meid stagiair. Kleine moeite lijkt me en je maakt de schooldagen voor zoon kind weer een stuk leuker.
bigone schreef:Hoop voor je dat je zoon hier goed uitkomt, wat betreft nog nooit geschopt, als hij al geschopt heeft dan zal het naar aanleiding van de actie van de stagiair gekomen zijn. Kan me heel goed voorstellen wanneer je onterecht in het nauw word gedreven dat je toch probeert los te komen en van je af schopt. Dat zou ook de ernst van zijn verwonding deels kunnen verklaren een leraar kan een kind ook wel bij de arm nemen zonder blauwe plekken maar een tegenstribbelend kind word soms veel te stevig vastgepakt. Niet goed maar het gebeurt wel, succes bij de therapie.
Mind schreef:Nee dat jongetje is verder gaan spelen de meester heeft hem op de speelplaats "apart" genomen begreep ik. Daarom heb ik ook zeer mijn twijfels of het geloofwaardig is wat de stagiair verteld.