laetitia schreef:Wat zegt je onderbuikgevoel?
Wordt niks. Ook vanuit mij niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Althans dat maak ik op uit de berichten van TS
.
Callisto04 schreef:Leeftijd speelt toch geen rol? Waarom mag ze geen topic openen, als iemand zich vragen stelt en daar graag input van anderen bij krijgt is daar toch niks verkeerd mee? HET antwoord zal ze mss niet krijgen, maar dit is ook geen hulpverleningsloket...

Joman schreef:Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?
Gulpje schreef:Ach toe nou, we kennen toch allemaal wel verliefdheid en de vaak bijbehorende onzekerheid? Volgens mij hoeft het geen drol uit te maken hoe oud je bent hoor.
Maar TS, wil je weten waar je aan toe bent? Dan heeft het meer zin om het aan HEM te vragen, en niet aan een stelletje Bokkers
MarcoBorsato schreef:Gulpje schreef:Ach toe nou, we kennen toch allemaal wel verliefdheid en de vaak bijbehorende onzekerheid? Volgens mij hoeft het geen drol uit te maken hoe oud je bent hoor.
Maar TS, wil je weten waar je aan toe bent? Dan heeft het meer zin om het aan HEM te vragen, en niet aan een stelletje Bokkers
Nou, uiteindelijk mag je toch hopen dat iemand zich zo ontwikkelt dat moeilijke situaties worden benaderd als een volwassene en niet als een 14jarige.
lieveli schreef:Gulpje schreef:Ach toe nou, we kennen toch allemaal wel verliefdheid en de vaak bijbehorende onzekerheid? Volgens mij hoeft het geen drol uit te maken hoe oud je bent hoor.
Nou, uiteindelijk mag je toch hopen dat iemand zich zo ontwikkelt dat moeilijke situaties worden benaderd als een volwassene en niet als een 14jarige.

). Altijd lekker makkelijk op een ander zeiken. Als je ergens mee zit mag je het plaatsen op bokt, zou leuk zijn als anderen dan dingen zouden zeggen om te helpen, ipv je verder af te zeiken. Wat hebben beide partijen daar nou aan? MarcoBorsato schreef:Gulpje schreef:Nou, uiteindelijk mag je toch hopen dat iemand zich zo ontwikkelt dat moeilijke situaties worden benaderd als een volwassene en niet als een 14jarige.
Ben geen 32. Vind leeftijd overigens niet echt van belang.
Vind je nu behoorlijk irritant worden Lieveli. Over zaken benaderen als een volwassene: volgens mij ben jij degene met alleen een basisschool en middelbare schooldiploma en degene die steeds opleidingen vroegtijdig stopzet. Ook niet bijzonder volwassen. Dus laten we elkaar nu niet van zaken betichten waaraan we onszelf schuldig maken. Danku.