Geen pijl te trekken op deze vent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:46

laetitia schreef:
Wat zegt je onderbuikgevoel?

Wordt niks. Ook vanuit mij niet.

Anoniem

Re: Geen pijl te trekken op deze vent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:46

Dan hoef je het niet meer te vragen en zet je er een punt achter lijkt me. :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:48

dan hoeft ze er natuurlijk niet gelijk een punt achter te zetten, kan toch ook nog gewoon leuk zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:49

Het lijkt mijns inziens dat het of een relatie moest worden of niks.. :') Althans dat maak ik op uit de berichten van TS

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 22:16

Dat is toch ook niet gek als je verliefd bent? FWB werkt toch alleen maar als je het allebei eens bent dat het alleen seks is. Wordt één van de partijen verliefd dan gaat het uiteindelijk toch wringen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 22:54

Jij hebt blijkbaar net zoveel bindingsangst als hem, je kunt hem vragen maar misschien voelt hij het wel aan en zit hij net zo in elkaar, ik vraag maar niet want dan ben ik haar kwijt. Misschien is hij wel helemaal hoteldebotel van jou en doet hij precies hetzelfde als wat jij doet!! En als dat zo is moet je er nu een eind aan maken ipv hem te laten spartelen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 07:55

Okay TS , dus om en om bij elkaar blijven slapen. Ik hoopte niet dat het samen slapen alleen bij jou zal zijn , maar gelukkig is dat niet !

Wie is de oudste ? Heeft hij kinderen ? Ik zit zo met je mee te denken waarom jullie nog steeds na 10 maanden aan het daten zijn .

Ik kan me voorstellen dat hij het zo wel goed vind hoe jullie nu met elkaar om gaan , de lust is er maar niet de lasten ! Ik zag hier ook al verbindingsangst voorbij komen, dat kan het natuurlijk ook zijn. Maar ik heb het gevoel dat hij het zo wel goed vind.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:03

Zou het ook kunnen zijn dat hij erg onzeker is omdat TS wisselende signalen afgeeft aan hem? Ze lijkt er immers niet volledig van overtuigt te zijn dat dit mr. Right is en met zijn opmerkingen als "ik ben vrijgezel" kan hij juist ook bevestiging zoeken bij TS.

Het antwoord heb je zelf eigenlijk al gegeven...je wekt in elk geval niet de indruk een 'huisje, boompje, beestje' relatie met hem te willen...

En duidelijkheid krijg je alleen door zelf duidelijk te zijn. Gewoon vragen dus!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:43

Joman schreef:

:?
Wat is dan het probleem?

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:27

Het label bindingsangst wordt echt wel te vaak gebruikt volgens mij. Is een lekker excuus om opties open te houden omdat de persoon in kwestie niet het gevoel heeft met een bepaalde persoon verder te willen gaan dan het delen van lusten. In dit geval lijkt me dat ze er beide zo over denken, maar ze ook niet alleen willen zijn. Zeggen dat je iemand gemist hebt is trouwens niet noodzakelijk een signaal dat wijst op relatieachtige sferen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:46

Tja, het rare is dat TS eerst zegt niet te weten waar ze aan toe is en later geeft ze aan dat een relatie met hem een no-go voor haar is, mens , doe dan niet zo moeilijk en kap het af. Dan weet hij tenminste wel waar hij aan toe is.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:52

En bindingsangst wordt vaak gebruikt als excuus om je niet volledig te willen geven in die relatie, juist omdat je die relatie niet als iets blijvends ziet. Komt er vervolgens een andere vrouw voorbij, waarbij de man (of vrouw) wel helemaal voor wilt gaan is die bindingsangst als sneeuw voor de zon verdwenen en is het als snel huisje-boompje-beestje ;-).

Spreekt een ervaringsdeskundige, die door schade en schande wijs is geworden :D

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:45

Joman schreef:
laetitia schreef:
Wat zegt je onderbuikgevoel?

Ben je wel echt 32? 8)7 .
Open dan ook geen topic....

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:50

Leeftijd speelt toch geen rol? Waarom mag ze geen topic openen, als iemand zich vragen stelt en daar graag input van anderen bij krijgt is daar toch niks verkeerd mee? HET antwoord zal ze mss niet krijgen, maar dit is ook geen hulpverleningsloket...

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:55

Callisto04 schreef:
Leeftijd speelt toch geen rol? Waarom mag ze geen topic openen, als iemand zich vragen stelt en daar graag input van anderen bij krijgt is daar toch niks verkeerd mee? HET antwoord zal ze mss niet krijgen, maar dit is ook geen hulpverleningsloket...

Ik vind leeftijd daar wel een rol in spelen, als je een volwassen vrouw bent vind ik een vraag anders dan dat je een meisje van 17 bent. Zeker als je 4 dagen geleden afvraagt of een 'relatie gesprek' zin hebt en dan ineens vind dat een relatie een 'no-go' is. Als je echt alleen voor het Friends with Benefits was gegaan had je neem ik aan geen topic geopend want dan had je niet eens behoefte gehad aan een relatie met de desbetreffende man. :)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:03

In zekere zin wel, maar mij lijkt dat TS niet echt weet wat ze wil of niet de gevolgen van het afkappen wil, je kan ook op 32 vragen hebben die mss op het eerste zicht de wenkbrauwen doen fronsen voor buitenstaanders.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:05

Ach toe nou, we kennen toch allemaal wel verliefdheid en de vaak bijbehorende onzekerheid? Volgens mij hoeft het geen drol uit te maken hoe oud je bent hoor.
Maar TS, wil je weten waar je aan toe bent? Dan heeft het meer zin om het aan HEM te vragen, en niet aan een stelletje Bokkers :)

Succes!

ps:

Joman schreef:
Was ik niet van plan. Maar als het je stoort, dan blijf je toch weg uit dit topic? Ik bekritiseer jouw onnozele zwangerschapsperikelen toch ook niet?

_O-

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:17

Dit is dus best herkenbaar... Ik heb dit ook gehad met mijn huidige partner... haha intussen al 8 jaar en getrouwd... dus uitspraken als dit wordt niks... dat hoeft niet zo te zijn.

In ons geval was het de spannende onzekerheid en dat we het allebei niet durfden te vragen op de man af... omdat de een bang was van de ander dat die zich nog niet wilde binden o.i.d. de reden dat het ook niet gezegd werd en maar niet duidelijk werd "in woorden dan" wat het nou precies was dat we hadden...

Door die onzekerheid heb ik zelfs wel eens gezegd van "nou ik ben niet aan een relatie toe hoor"... maar dat was helemaal niet zo... haha en ergens hoopte ik dan dat hij misschien zou zeggen... van "ik wel"....

Uiteindelijk was ik het zo zat die onzekerheid dat ik het gewoon heb gevraagd... of nah ja.. haha... ik weet nog wel hoe dat ging...

Ik heb iets gezegd van "dat als het geen serieuze kant op ging, ik ermee ging kappen omdat ik mijn tijd niet wilde verdoen." hahah... dat raad ik je niet aan...

Maar inderdaad.... de enige manier is vragen... ohhh en dat is zo moeilijk....

Succes ermee TS!

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:26

Kinke schreef:
Joman schreef:

:?
Wat is dan het probleem?

:Y) Dan spreek je af dat het leuk blijft tot een van jullie een ander ontmoet *D

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:42

Ah, hier heb je toch helemaal geen tijd voor in het leven! Vraag het of zoek een andere leuke kerel. Vraag het gewoon over een telefoonberichtje. Het is geen vraag over trouwen. Zo heftig is het niet en het maakt het voor jou waarschijnlijk veel makkelijker. Waarom zou je dat niet doen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:24

Gulpje schreef:
Ach toe nou, we kennen toch allemaal wel verliefdheid en de vaak bijbehorende onzekerheid? Volgens mij hoeft het geen drol uit te maken hoe oud je bent hoor.
Maar TS, wil je weten waar je aan toe bent? Dan heeft het meer zin om het aan HEM te vragen, en niet aan een stelletje Bokkers :)

Nou, uiteindelijk mag je toch hopen dat iemand zich zo ontwikkelt dat moeilijke situaties worden benaderd als een volwassene en niet als een 14jarige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:17

MarcoBorsato schreef:
Gulpje schreef:

Nou, uiteindelijk mag je toch hopen dat iemand zich zo ontwikkelt dat moeilijke situaties worden benaderd als een volwassene en niet als een 14jarige.

Ben geen 32. Vind leeftijd overigens niet echt van belang.
Vind je nu behoorlijk irritant worden Lieveli. Over zaken benaderen als een volwassene: volgens mij ben jij degene met alleen een basisschool en middelbare schooldiploma en degene die steeds opleidingen vroegtijdig stopzet. Ook niet bijzonder volwassen. Dus laten we elkaar nu niet van zaken betichten waaraan we onszelf schuldig maken. Danku.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:32

lieveli schreef:
Gulpje schreef:

Ik kan het nog steeds niet :D
Zodra het om verliefdheid gaat ben ik precies weer 14 :x

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:50

Volgens mij zat ik rond mijn 32e in precies zo'n situatie. En ik was toch echt redelijk volwassen met een afgeronde opleiding, een managementfunctie en een hypotheek (van dat soort volwassen dingen, zeg maar ;) ). Altijd lekker makkelijk op een ander zeiken. Als je ergens mee zit mag je het plaatsen op bokt, zou leuk zijn als anderen dan dingen zouden zeggen om te helpen, ipv je verder af te zeiken. Wat hebben beide partijen daar nou aan?

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:07

MarcoBorsato schreef:
Gulpje schreef:

Ben geen 32. Vind leeftijd overigens niet echt van belang.
Vind je nu behoorlijk irritant worden Lieveli. Over zaken benaderen als een volwassene: volgens mij ben jij degene met alleen een basisschool en middelbare schooldiploma en degene die steeds opleidingen vroegtijdig stopzet. Ook niet bijzonder volwassen. Dus laten we elkaar nu niet van zaken betichten waaraan we onszelf schuldig maken. Danku.

Waarom lieveli aanspreken op haar persoonlijke situatie? Lijkt me niet echt relevant.
Wat me wel relevant lijkt is waarom je denk dat de eventuele relatie vanuit jou kant nu een 'niet' is en waarom je daar een paar dagen geleden daar anders over dacht. Reageer dan concreet daarop en niet op de bijzaken.