Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) heeft een mooi hemelsblauw pak gekozen dat paste bij m'n schoenen en dat hij nog regelmatig draagt. 

Ik ben absoluut geen koetsjes mens 
Ik hou namelijk niet zo van gewone taart.denice schreef:Klinkt goed!We hebben dit bedacht:
[***] in het gemeentehuis, dan naar mijn paarden waar we een hele mooie tuin hebben met een boomgaard. Hier champagne en taart. Dan naar een restaurant van kennissen, waar je echt heerlijk kunt eten. We huren het restaurant af en eten daar met zo'n 40 mensen, hierna is hier het feest. Alles 's avonds binnen, ik wil niet afhankelijk zijn van het weer.
Ik denk doordat we de dag goedkoop houden, we het eten zeker wel duurder kunnen maken. Hier wil ik iig absoluut niet op bezuinigen. Ik eet zelf vegetarisch/veganistisch heb flink wat veganisten in de familie, ik wil gewoon gezond en lekker eten op de bruiloft. En dan houden we ook nog eens heel erg van wijn
We gaan een offerte laten maken hiervoor. Ben heel benieuwd. We hebben zelfs al een datum gepland, allemaal door dit topic! Het gaat ineens een beetje leven
Majabeestje schreef:We zijn gratis getrouwd op een maandagochtend, daarna met de getuigen koffie gedronken en taart gegeten. That's it![]()
Oh wacht, we gaven een week daarna een feest voor onze verjaardagen en toen hadden we slingers met 'just married' opgehangen..De reacties waren hilarisch
).

denice schreef:Michelle77 schreef:Mijn jurk kimt er vandaan en alles is maximaal 550,- . Geloof dat het nu ietsje duurder is geworden. Fijne man, fijne en simpele werkwijze.
Joh, goede tip!!

Werd een beetje enthousiast door de herinneringen.
plutolover schreef:Ik wil ook trouwen . Maar hoe krijg ik vriendlief zo ver dat hij me vraagt.. Miss toch maar geduld hebben
Maar ik wordt zo hebberig van dit topic