Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gewoon een leuke vrouw, kan er leuk mee babbelen, maar zal haar nooit als een 2e moeder zien of een soort vriendin (komt deels door de leeftijd denk ik, ik ben 23 en zij 61
)
Pastis schreef:Mijn schoonouders zijn erg goed met de kindjes, en zullen absoluut helpen waar nodig. Vooral schoonmoeder heeft nogal een speciale band met haar zoon, die ik moeilijk kon plaatsen. Ik kreeg vaak het gevoel dat ze niet/nooit in mij geïnteresseerd waren, dat ik het niet goed deed etc. Heel veel ruzie over gehad, dus na 8 jaar gaat hier de knop om en trek ik het huis uit. Het zijn vast aardige mensen, maar niet voor mij. Al die extra belasting was hier het begin van het einde, omdat het toch steeds aan mij lag.
Ik hoef voorlopig geen schoonouders meer.
Pastis schreef:Mijn schoonouders zijn erg goed met de kindjes, en zullen absoluut helpen waar nodig. Vooral schoonmoeder heeft nogal een speciale band met haar zoon, die ik moeilijk kon plaatsen. Ik kreeg vaak het gevoel dat ze niet/nooit in mij geïnteresseerd waren, dat ik het niet goed deed etc. Heel veel ruzie over gehad, dus na 8 jaar gaat hier de knop om en trek ik het huis uit. Het zijn vast aardige mensen, maar niet voor mij. Al die extra belasting was hier het begin van het einde, omdat het toch steeds aan mij lag.
Ik hoef voorlopig geen schoonouders meer.
Af en toe botst het, maar 5 minuten later zijn we even goede vrienden.
Af en toe halen we het bloed onder elkaars nagels vandaan, maar die momenten worden steeds minder. Had ook het gevoel in het begin vooral alsof hij me niet echt ging accepteren als vriendin van. Mijn schoonpaps is alleen en al zijn familie woont nog in Engeland.
assy schreef:Ik ben nu al bang dat als ik een kind krijg, dat ze ook even ga vertellen hoe ik mijn kind moet opvoeden op haar manier.. En daar heb ik geen zin in,
Heel herkenbaar, schoonmonster, daar was ik nog niet opgekomen

anders zeggen we iets terug in de trend van "werkt anders prima hoor"
ons kind, onze regels