. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Aranel schreef:Ik blijf het altijd wel vreemd vinden, zo'n enorm leeftijdsverschil. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen en praktisch lijkt het me ook niet echt wat. Dan ben je straks in de 50 en kun je je partner begraven omdat hij bejaard was.
Om over kinderen nog maar te zwijgen.
A3a1 schreef:Jonge meiden met man boven de 30, 35 dan denkik manman wat sneu.
Verschil andersom zie je minder vaak.

Jildau schreef:Zag ergens een opmerking voorbij komen waarom je op ouderen valt en of dat dan alleen om geld is. Wat dacht je van verliefd worden? Heb je zelf niet in de hand.
A3a1 schreef:In bejaardenhuis, godzijdank leven ze daar nog en worden verliefd![]()
Binnen verst.gehandicapten is eigenlijk alles geoorloofd zolang er respect is.
Verder heb ik zelf moeite met mannen en vrouwen die vriend/in heeft die hun dochter zou kunnen zijn.
Hoewel boven de plm 40 dat verschil kleiner wordt.
Maar onder de 30 en dan kaal en buikjesmanvriend mwahhhhh
Jonge meiden met man boven de 30, 35 dan denkik manman wat sneu.
Verschil andersom zie je minder vaak.
) Maar het hilarische is dat zowel mijn laatste partner als huidige partner ouder zijn dan mijn stiefmoeder
Ook zijn mijn vaders oudste kids een stuk ouder zijn dan....
Het geeft vreemde verhalen en blikken. Hoevaak mijn pa niet met opa aangesproken word ipv vader. De gedachte dat mijn broertjes hun vader jong gaan verliezen maakt me ontzettend verdrietig. Ik heb gewacht tot ik zelf 18 was om te zien of ik me in haar kon verplaatsen maar tot op de dag van vandaag snap ik het niet.
Maar de vrouw van mijn vader wil leven, stappen, leuke dingen en mijn pa zit 24/7 thuis met de kids (als hij 's avonds niet werken is).
romyloverrr schreef:Sheran schreef:Creepiness factor is dit toch?
Acceptabel leeftijdsverschil = hoogste leeftijd gedeeld door 2 plus 7Als je 40 bent zou 27 dus acceptabel zijn, als je 80 bent 47.
Ik vind het voor mijn gevoel wel een redelijke richtlijn maar elke situatie is anders. Zo mag iemand van 18 best met iemand van ouder dan 22, voor mijn gevoel...
Nog nooit van gehoord, maar ik vind het opzich wel een goede richtlijn!
Cer schreef:Ben blij dat mijn vriend zijn leeftijdsgrens heeft bijgesteld .. hij is 34 en ik 42![]()
maar ik ben er zelf niet van overtuigd dat dit later geen problemen gaat opleveren... maar das meer gevoelsmatig.. Komt hij straks aan met zn 42 en dan ben ik al 50maar ja, dat zien we dan wel weer
heb t in t begin geprobeerd te negeren maar hij was erg volhoudend haha hij lijkt ouder en ik stuk jonger denk dat dat ook scheelt 
tammiebels schreef:Aranel schreef:Om over kinderen nog maar te zwijgen.
Wil je dit eens toelichten. Ben benieuwd naar jouw visie

) maar ik vind het gewoon.. Bijzonder.