Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lieveli schreef:We zijn allemaal door seks tot stand gekomen en het is het normaalste ter wereld. Plus, als ik er iemand mee aan het lachen kan maken is slechte seks toch nog ergens goed voor.

Dus eigenlijk weet ik het niet zo goed
deksel schreef:- Een splitdye (zwart / rood) verven, man wat heb ik daar een spijt van
- In zo'n vrije val gaan
- Dat gele spul wat lieveheerstbeestjes achterlaten op je hand, in je mond stoppen (ik was zes of zeven, heb nog steeds trauma's)
- Mezelf weer beschadigen zeg maar
- Vlees eten
Mischa schreef:Echt een leuk topic!
Wel erg jammer alleen dat wel heel veel punten meer gaan over een situatie die je in z'n algemeen niet mee had willen maken, in plaats van een situatie waarvan je in eerste instantie dacht van, ja! dat wil ik echt graag eens meemaken voor de ervaring maar het heeft anders uitgepakt...
Supervixen schreef:Mischa schreef:Echt een leuk topic!
Wel erg jammer alleen dat wel heel veel punten meer gaan over een situatie die je in z'n algemeen niet mee had willen maken, in plaats van een situatie waarvan je in eerste instantie dacht van, ja! dat wil ik echt graag eens meemaken voor de ervaring maar het heeft anders uitgepakt...
Dat was ook niet helemaal de insteek van dit topic. Het hoeven niet perse dingen te zijn waar je van tevoren dacht dat je het graag wilde meemaken.
Maar wel dingen waarvan je achteraf dacht: dat doe ik echt nooit meer.
benangelique schreef:-zout op een slak strooien om te checken of ie echt gaat bruisen
- zoenen met iemand die rookt
- likken aan een lantaarnpaal terwijl t vriest
- hondenkoekjes eten omdat ze net zo ruiken als onze biscuitjes
- in je eerste werkweek je baas uitmaken voor rotte vis omdat hij een konijn wilde doodslaan met een spade
- afwasmiddel in je vaatwasser spuiten

. Wat hebben die op hun kop gehad zeg.