Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loretteeee schreef:...
tuurlijk mag hij vrienden worden met wie hij wilt. Ik vind het alleen enorm banketstaaf dat hij na 6 jaar er makkelijk overheen kan stappen en dat het hem helemaal niet boeit. Lijkt het.
Ik vind het alleen scheef dat je na een relatie van 6 jaar. dat hij na 2 weken alweer in mijn ogen opzoek gaat naar de volgende.
In mijn ogen is dat dat het lijkt of hij weinig gevoel voor onze relatie heeft gehad.
Nu krijg k waarschijnlijk weer heel bokt over me heen. ....
Knert schreef:Loretteeee schreef:...
tuurlijk mag hij vrienden worden met wie hij wilt. Ik vind het alleen enorm banketstaaf dat hij na 6 jaar er makkelijk overheen kan stappen en dat het hem helemaal niet boeit. Lijkt het.
Ik vind het alleen scheef dat je na een relatie van 6 jaar. dat hij na 2 weken alweer in mijn ogen opzoek gaat naar de volgende.
In mijn ogen is dat dat het lijkt of hij weinig gevoel voor onze relatie heeft gehad.
Nu krijg k waarschijnlijk weer heel bokt over me heen. ....
Kort na beëindiging van een relatie:
Vrouw: heeft er moeite mee en is er veel mee bezig.
Man; vind het prima en leeft zich uit.
In een latere fase:
Vrouw is erover heen en heeft haar leven op orde.
Man heeft door wat hij eigenlijk mist.
En verder moet jij voelen wat jij wil voelen. Hoort er allemaal bij.
Maar mijn advies zou wel zijn: zoek geen contact.
Loretteeee schreef:tuurlijk mag hij vrienden worden met wie hij wilt. Ik vind het alleen enorm banketstaaf dat hij na 6 jaar er makkelijk overheen kan stappen en dat het hem helemaal niet boeit. Lijkt het.
Nee gewoon lekker allebei hun eigen weg gaan. Allebei doen wat zij denken dat best is voor hen. LauraMc schreef:Iemand er wel eens aan gedacht dat deze jongen ontzettend onzeker is en op deze manier, dat 'luchtige' doen, wil laten zien dat het hem allemaal niet uitmaakt om geen gezichtsverlies te lijden? Verklaart ook waarom hij dat aan iedereen loopt te verkondigen, uit zichzelf, hij is zichzelf gewoon aan het indekken. Overigens schijnt het dat vrouwen zich na een breuk na een paar weken beter voelen, en dat mannen 'van god los' gaan en zich later pas echt realiseren wat ze missen..
ik zou ook niet iemands leven voor hem interessant maken