M_hartje_M schreef:biggirl schreef:pff vandaag achter gekomen dat mijn vriend ofja ex vreem gegaan iskon geen betere dag uit kiezen
Kapot stampen
Wat een zak...
Zie dat je in zuid limburg woont. Die beland vanavond in de kofferbak
gehehe ideetje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Stelletje domme kippen als ze hun kakelende kop hadden gehouden was het nog best te doen.
Godgloeiende...
Vergeten van het rek te halen, de stinkende hond die de hele reis tegenover me zat had me afgeleid. Dus ik met mn vader racen naar eind station (gelukkig niet ver, 2 stations verder is het eindpunt). Ik ren naar de trein, stap in waar ik was uitgestapt, loop naar de plek waar ik zat, kijk op het rek... Tas weg
. Ik loop de trein weer uit, wil al weglopen maar besluit toch ik ga nog even de hele trein door om te zoeken. Dus stap helemaal voorin de trein in, kijk even naar eerste klas.. Daar stond mijn tas voor de cabine van de machinist
Super mazzel gehad, niemand heeft hem meegenomen en (hoewel er weinig waardevols in zat) ook niks uit gejat. Heb hem wel gewoon meegenomen, was verder niemand te zien dus hoop nu niet dat ze denken dat ik een of andere bom had om mn tas gewoon achter te laten
Nee gewoon een tas met kleren die een domme student was vergeten