Vrijdag de 13e..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:11

M_hartje_M schreef:
biggirl schreef:
pff vandaag achter gekomen dat mijn vriend ofja ex vreem gegaan is -O- kon geen betere dag uit kiezen

Kapot stampen

Wat een zak...

Zie dat je in zuid limburg woont. Die beland vanavond in de kofferbak *\o/*

gehehe ideetje :')

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:11

Leffroi schreef:
Hier ook een zwarte vrijdag de 13e. Vanmiddag is in ons bijzijn een familielid overleden. Gelukkig is het snel gegaan en hadden we het al een plekje kunnen geven, maar het blijft poedersuiker.

Gecondoleerd Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:13

Leffroi schreef:
Hier ook een zwarte vrijdag de 13e. Vanmiddag is in ons bijzijn een familielid overleden. Gelukkig is het snel gegaan en hadden we het al een plekje kunnen geven, maar het blijft poedersuiker.

gecondoleerd :(:)

Sabahartje

Re: Vrijdag de 13e..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:20

leffroi gecondoleerd :(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:22

Ook hier een [voor het eerst] zwarte dag.Krijg net te horen via Amivedi dat onze kat [9 jaar oud] is dood gereden, 2 straten achter ons huis. ;(

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:22

Leffroi schreef:

sterkte :(:)

Sabahartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:26

gohya schreef:
Ook hier een [voor het eerst] zwarte dag.Krijg net te horen via Amivedi dat onze kat [9 jaar oud] is dood gereden, 2 straten achter ons huis. ;(

sterktee :(

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:41

gohya schreef:

He bah. Sterkte :(:)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:44

Leffroi schreef:
gohya schreef:

He bah. Sterkte :(:)

Thnx. Jij ook heel veel Sterkte! :(:)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:49

Naar de winkel voor twee blikjes verf, naar de grond kijken en zie allemaal vervlakken ik maar denken: je bent wel vrij dom als je zo'n blikje laat vallen nadat je hem hebt gekocht. Sta ik buiten wil de autosleutels pakken, jahoor laat ik het zelf vallen, dus ben ik ook vrij dom :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:51

Mijn 13 mei is altijd een zwarte dag. Ieder jaar zijn we weer een jaar verder dat er 's avonds rond deze tijd mannen aan de deur stonden om te laten weten dat mijn papa nooit meer thuis zal komen.

Godzijdank geen verdere negatieve dingen .. had ik er niet bij hoeven hebben.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:52

xDenies schreef:
Mijn 13 mei is altijd een zwarte dag. Ieder jaar zijn we weer een jaar verder dat er 's avonds rond deze tijd mannen aan de deur stonden om te laten weten dat mijn papa nooit meer thuis zal komen.

Godzijdank geen verdere negatieve dingen .. had ik er niet bij hoeven hebben.

Sterkte :(:)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:15

Oef wat een dag...

Begon al 's ochtends. We hadden een les over kwaliteitscontroles en moesten daarvoor met een programma op de computer... Maar nee programma had kuren dus ging niet gebeuren. Docent heeft de les afgekapt en gezegd we plannen de les wel opnieuw in... Dat was ons eerste uur van de dag, hadden daarna een tussenuur. Dus ik had eigenlijk nog 2 uur extra in bed kunnen liggen.. En ik was gister wezen stappen, dus had het zeeer gewaardeerd :+
Vervolgens een college.. Docent zijn eerste college bij ons. Hij had zelf niet door dat hij niet te verstaan was halverwege de college zaal, en de studenten om me heen konden niet stoppen met tegen elkaar te klagen over hoe onverstaanbaar hij wel niet was.. Waardoor ik dus nog minder kon horen -O- Stelletje domme kippen als ze hun kakelende kop hadden gehouden was het nog best te doen.
Maar daarna gelukkig een leuk college en die was de hele schooldag wel waard.

En dan net, met het treintje naar thuisthuis. Mn vader haalde me van het station, ik doe de deur van de auto open en besef meteen; tas ligt nog in de trein die net wegrijd |o Godgloeiende... -:(- |( Vergeten van het rek te halen, de stinkende hond die de hele reis tegenover me zat had me afgeleid. Dus ik met mn vader racen naar eind station (gelukkig niet ver, 2 stations verder is het eindpunt). Ik ren naar de trein, stap in waar ik was uitgestapt, loop naar de plek waar ik zat, kijk op het rek... Tas weg |( . Ik loop de trein weer uit, wil al weglopen maar besluit toch ik ga nog even de hele trein door om te zoeken. Dus stap helemaal voorin de trein in, kijk even naar eerste klas.. Daar stond mijn tas voor de cabine van de machinist *\o/* Super mazzel gehad, niemand heeft hem meegenomen en (hoewel er weinig waardevols in zat) ook niks uit gejat. Heb hem wel gewoon meegenomen, was verder niemand te zien dus hoop nu niet dat ze denken dat ik een of andere bom had om mn tas gewoon achter te laten :+ Nee gewoon een tas met kleren die een domme student was vergeten :\
(bedankt voor de eventuele mensen die de tas hebben afgegeven of de conducteurs die hem hebben verplaatst)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:26

Mijn vrijdag de 13e is prima..

Die van mijn hond iets minder aangezien ik hem vandaag heb laten castreren :')

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:26

Niemand belt mij om te chillen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:58

Lotus83 schreef:
Mijn vrijdag de 13e is prima..

Die van mijn hond iets minder aangezien ik hem vandaag heb laten castreren :')

_O- _O- _O- _O-