Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KletsKoekje schreef:Wij hebben nu gezamenlijk met zwager eb schoonzusje nog een leuk cadeau voor schoonmoeder die helemaal koe fan is; adopteereenkoe.nl Dan mag ze zelf een koe of kalf uitzoeken, naam geven en 2x per jaar is er een opendag voor de adopteren. Ook mag je gewoon tussendoor op afspraak komen borstelen knuffelen wandelen. En dat een jaar lang. Zal ze geweldig vinden
vuurneon schreef:Sannert schreef:Mijn moeder moet werken en wou niks. En mijn schoonmoeder krijgt een bosje bloemen.
Daar durf ik niet meer in te trappenmijn moeder wil ook nooit want ze heeft alles al! 1 jaar ook niets gegeven en dat hebben wij geweten
![]()
Gelukkig kan ik nu baby inschakelen om iets te maken
Eind mei is ze jarig en dan krijgt ze weer wat groters van me. Emmaa_ schreef:franka75 schreef:Distels nee geintje
Ik ga echt helemaal stuk om deze reactiesZo veel mensen met een schoonloeder?
hier krijgt ze een doos bonbons en een bezoekje en daar mag ze het mee doen! xApple schreef:Ik heb mijn zus gevraagd om te komen (die woont aan de andere kant van NL) en heb gereserveerd voor de film Mothers day. Daar gaan we savonds naartoe.
Voor mijn schoonmoeder maak ik een monchou taart met verse aardbeitjes en frambozen.
Hij is leuk geworden vind ik zelf. Schoonmama was er erg blij mee