Moederdag, wat geef jij jouw (schoon)moeder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Re: Moederdag, wat geef jij jouw (schoon)moeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-16 09:38

Wij hebben nu gezamenlijk met zwager eb schoonzusje nog een leuk cadeau voor schoonmoeder die helemaal koe fan is; adopteereenkoe.nl Dan mag ze zelf een koe of kalf uitzoeken, naam geven en 2x per jaar is er een opendag voor de adopteren. Ook mag je gewoon tussendoor op afspraak komen borstelen knuffelen wandelen. En dat een jaar lang. Zal ze geweldig vinden :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:41

OH ja en we gaan nog een dienblad in elkaar knutselen en er wat in branden.

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 10:15

KletsKoekje schreef:
Wij hebben nu gezamenlijk met zwager eb schoonzusje nog een leuk cadeau voor schoonmoeder die helemaal koe fan is; adopteereenkoe.nl Dan mag ze zelf een koe of kalf uitzoeken, naam geven en 2x per jaar is er een opendag voor de adopteren. Ook mag je gewoon tussendoor op afspraak komen borstelen knuffelen wandelen. En dat een jaar lang. Zal ze geweldig vinden :)

Dat is een leuk idee!! Super!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 10:19

Mijn moeder moet werken en wou niks. En mijn schoonmoeder krijgt een bosje bloemen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 10:34

Sannert schreef:
Mijn moeder moet werken en wou niks. En mijn schoonmoeder krijgt een bosje bloemen.

Daar durf ik niet meer in te trappen :') mijn moeder wil ook nooit want ze heeft alles al! 1 jaar ook niets gegeven en dat hebben wij geweten _O-

Gelukkig kan ik nu baby inschakelen om iets te maken }:)

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 14:06

vuurneon schreef:
Sannert schreef:

Daar durf ik niet meer in te trappen :') mijn moeder wil ook nooit want ze heeft alles al! 1 jaar ook niets gegeven en dat hebben wij geweten _O-

Gelukkig kan ik nu baby inschakelen om iets te maken }:)

Haha :')
Mijn moeder meent het gelukkig als ze zo iets zegt haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 14:25

Ik heb lekker flauw een mand voor haar poezenkinderen gehaald , even wat chocolade en klaar. Inpakken doe ik dan weer niet aan :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 14:38

Ik heb mijn zus gevraagd om te komen (die woont aan de andere kant van NL) en heb gereserveerd voor de film Mothers day. Daar gaan we savonds naartoe.

Voor mijn schoonmoeder maak ik een monchou taart met verse aardbeitjes en frambozen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 14:50

Ik zou morgen idd niet graag Quartel haar schoonmama zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:16

Ik heb vandaag met mijn mama muffins gebakken en dat is eigenlijk alles wat we doen. We zien elkaar niet zo heel vaak dus ben er nu een weekendje en dat vindt ze al heel fijn :) Eind mei is ze jarig en dan krijgt ze weer wat groters van me.

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:19

Mijn moeder krijgt een dikke zoen en een bos bloemen :) en mijn schoonheks krijgt een schoonmoederstoel ( cactus) of een wijntje met arsenicum ~~}>

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:39

Mijn moeder krijgt - nogal cliché - 2 paar zilveren oorbellen, parfum en bruisballen voor in bad :Y)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:44

*Zit te wachten op Quartel haar reactie* :))

Voor stiefmoeder hebben we een fashioncheque (is onlangs een hoop afgevallen en wil graag nieuwe kleding)
en voor mamlief samen met zusje en stiefvader twee tickets voor de musical Sky en een mooie waskom met schenkkan (á la ouderwets, in een nieuw jasje).

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:48

Mijn moeder krijgt onderzetters, waar foto's van mij met het paard en mijn broertje met de hond in zitten.
En een zelf gebreid sjaaltje

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:49

Schoonmoeder heeft een doos merci gehad en een mooie hangplant voor in de tuin.

En voor m'n moeder doe ik het samen met m'n broertje. Ik heb 3 houten fruitkistjes wit geschilderd en erin staan bloempotjes met leuke plantjes, windlichtjes en er hangen vlinders in.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 02:15

Afbeelding

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 02:18

Distels nee geintje

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:57

Uiteindelijk heb ik mijn moeder 2 kaartjes voor het Rijksmuseum gegeven. Mijn vriend en vader willen ook mee dus we maken er binnenkort een gezellig dagje Amsterdam van! En voor hun 25-jarig jubileum heb ik 25 rozen en een gezinsfotoshoot cadeau gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 15:00

franka75 schreef:
Distels nee geintje

Ik ga echt helemaal stuk om deze reacties _O- Zo veel mensen met een schoonloeder? :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 15:10

Emmaa_ schreef:
franka75 schreef:
Distels nee geintje

Ik ga echt helemaal stuk om deze reacties _O- Zo veel mensen met een schoonloeder? :D

:j hier krijgt ze een doos bonbons en een bezoekje en daar mag ze het mee doen!

Mijn schoonloeder is nogal een typje waar ik totaal niet mee kan opschieten. Zij is van het moeilijk en onduidelijk doen ik totaal niet! Ik maak me druk om belangrijke dingen in het leven en niet om bijzaken zoals gordijntjes die niet goed hangen of wat mensen dan wel of niet over/van mij denken...

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 15:55

Emmaa_ schreef:
franka75 schreef:
Distels nee geintje

Ja zeker weten! Nooit geweten dat ik zo'n hekel aan iemand kon hebben! En dan blijkt het nog mn schoonmoeder te zijn ook!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:20

xApple schreef:
Ik heb mijn zus gevraagd om te komen (die woont aan de andere kant van NL) en heb gereserveerd voor de film Mothers day. Daar gaan we savonds naartoe.

Voor mijn schoonmoeder maak ik een monchou taart met verse aardbeitjes en frambozen.

ff fotootje gemaakt :D Hij is leuk geworden vind ik zelf. Schoonmama was er erg blij mee :D
Afbeelding

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:50

Hier hebben we geld bij elkaar gelegd voor mijn schoonmoeder en hebben we een picknicktafel cadeau gedaan. :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 23:58

Afbeelding

Dit is het uiteindelijke resultaat van het kado voor m'n moeder.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:36

Ik heb een boeket laten bezorgen in de ochtend (woon niet meer thuis) in de middag zouden we bij mijn ouders eten maar dat heb ik als verrassing omgezet in een etentje. Verder nog een boek gegeven :)