Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
... Sommige mensen zijn zo ontzettend dom, echt heerlijk om dan die discussies te lezen over de meest onzinnige dingen. Of van die huisvrouwen die maar al te graag hun zeer slecht beargumenteerde mening geven... zucht
. Of zoveel vreselijk onzinnige pagina's die dan rare foto's met teksten posten die dan zogenaamd ontzettend herkenbaar is.. Daar kan je ook in zwemmen.
Ik voel me net een meisje van 14 nu ik dit typ, maar ben toch echt 27. Laten we het maar houden op een guilty pleasure
Ja fijn, maar daar heb ik niks aan

dnieSz schreef:Maar als je tijd hebt om hele gesprekken van andere te volgen die eigenlijk nergens over gaan moet je je toch eens afvragen of je niet een hobby moet gaan zoeken
upendo schreef:De skere mensen weggeefhoeken van Arnhem..![]()
Ideaal om oliebol weg te geven, ik bescheur me altijd om de reacties die ik krijg als ik meuk weggeef..
Oja, weggeefhoeken zijn ook wel eens lachen. Als er iets 'duurs' (item met een waarde van 15+ euro) gratis wordt weggeven. Dan zijn er echt ontzettend veel reactie's van mensen die alleen maar 'graag' kunnen zeggen, of mensen die een lang verhaal neerzetten dat ze het willen omdat ze het oh zo zwaar hebben en zo zielig zijn.
Leffroi schreef:Ik ben om die reden een verschrikkelijk, harteloos mens die een lelijke moeder heeft, niet van dieren houdt, lelijke, gehandicapte, bijna dode kindjes veracht/ negeer enz. Ik ben een heel slecht mens volgens facebook
.imd schreef:een goedemorgen mét bijbehorend glitterplaatje,
.
Echt, leuk als je pas facebook ontdekt en je wat wil uitproberen, maar dit is dus de reden dat je niet meer op mijn tijdlijn voorkomt hoor
.