Leedvermaak op facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 16:00

Vraag een aanbod of weggeefhoek gaat soms ook heerlijk :')

dnieSz

Re: Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 16:29

Maar als je tijd hebt om hele gesprekken van andere te volgen die eigenlijk nergens over gaan moet je je toch eens afvragen of je niet een hobby moet gaan zoeken :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:28

Oh weggeefhoeken.
Superleuk. 'Ik wil graag het paar nikes omdat mijn ratje vorige week overleden is, ik heb met mijn schoenengeld zijn crematie moeten bekostigen en daarom heb ik ze ECHT hard nodig!'

En dan zusje A, tante B en moeder C die dan ook reageren in de post met 'Oh ja ze heeft het echt nodig, ze heeft het zo moeilijk nu ze geen schoenengeld meer heeft!'

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:32

Haha op welke hoeken dan? Hier is de weggeef/gratis/ruil/verkoophoek gewoon normaal.
Hoewel ik het bizar blijf vinden wat mensen erop zetten :P

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:35

De skere mensen weggeefhoeken van Arnhem.. :P

Ideaal om oliebol weg te geven, ik bescheur me altijd om de reacties die ik krijg als ik meuk weggeef..

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:41

Oh ik herken me ontzettend in je OP :=... Sommige mensen zijn zo ontzettend dom, echt heerlijk om dan die discussies te lezen over de meest onzinnige dingen. Of van die huisvrouwen die maar al te graag hun zeer slecht beargumenteerde mening geven... zucht :+. Of zoveel vreselijk onzinnige pagina's die dan rare foto's met teksten posten die dan zogenaamd ontzettend herkenbaar is.. Daar kan je ook in zwemmen.

Edit: Soms net bokt!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:04

JA! Heel herkenbaar. Ik ken een vrouw die het niet helemaal gemaakt heeft in het leven zeg maar.. Haar grootste hobby's zijn facebook en (ik denk) alcohol drinken. Een paar avonden in de week gaat ze helemaal los op facebook met 10 posts per uur (allleen maar gemopper en geklaag) en reageren op allerlei (nieuws)berichten van openbare facebookpagina's om hopeloze discussies te starten met wildvreemden. Dit verwijdert ze in de loop van de ochtend allemaal weer, maar screenshots zijn helaas voor eeuwig. Ik heb vriendinnen die haar ook kennen en dit is regelmatig gesprek van de dag in onze groepswhatsapp :o Ik voel me net een meisje van 14 nu ik dit typ, maar ben toch echt 27. Laten we het maar houden op een guilty pleasure O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 18:06

dnieSz schreef:
Maar als je tijd hebt om hele gesprekken van andere te volgen die eigenlijk nergens over gaan moet je je toch eens afvragen of je niet een hobby moet gaan zoeken :+

Nou fulltime studeren met een eigen paard combineert blijkbaar prima :D

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:06

Ik vind het vaak heerlijk om me in discussies te vermengen en dan vooral om de boel een beetje op te stoken.

Had zonet gevraagd of er meer mensen wifi problemen hebben, speciaal de vraag, mensen die ZIGGO hebben. En wat wordt er gereageerd? 'Ik heb kpn' of zelfs alleen maar het woordje 'kpn'... :+ Ja fijn, maar daar heb ik niks aan :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:14

Oh my, een hele wereld aan Facebook die ik nog niet kende.

Ik heb een paar vrienden die De Speld en Nieuwspaal niet snappen.
Die reageren dan serieus op zo'n post (en praten er irl over) :')

Laatst wel plat gelegen om het bericht van Netflix, dat de licentie van Frozen verliep.
Echt, ouders gingen uit hun plaat (wat moet ik nou, hij staat hier drie keer per dag aan te.)

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:29

Ik moet zeggen dat ik me ook wel vermaak op pagina's zoals koudbloeden of warmbloeden. Hele discussies komen daar voorbij :=

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:33

Breek me de bek niet open over vers vlees en brok :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:53

Lee, waarom denk je dat ik jou op facebook heb? := <3

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:08

Oh mijn oude buurvrouw was er ook zo een. 65+, nog nooit in d'r leven gewerkt dus zat de hele dag thuis en de roddelkoningin van de buurt. Iedere week (of dag) een goedemorgen mét bijbehorend glitterplaatje, en zodra er wat gebeurde in de wijk was ze er sneller bij dan alle nieuwssites :D

Serieuze reageerders op de Speld zijn ook geniaal inderdaad. Vooral hoe de mensen die het wél snappen dan weer op de eerste categorie reageren :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:10

dnieSz schreef:

Dat is mijn hobby -O- :P
Overblijfseltje van toen ik in het zkh lag, toen heb ik me dagen vermaakt met zulke dingen lezen op facebook :')

upendo schreef:
De skere mensen weggeefhoeken van Arnhem.. :P

Ideaal om oliebol weg te geven, ik bescheur me altijd om de reacties die ik krijg als ik meuk weggeef..

Jammer, die is besloten dus kan niet meelezen. Ik denk dat die hoeken van de steden veel interessanter zijn. Hier in de dorpjes zijn ze vrij tam :7

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:11

ik heb er eentje die t volgende doet,we gaan nu naar schiphol (foto)we zijn nu op schiphol (foto)we gaan nu t vliegtuig in (foto)we komen nu aan in ...(foto)we gaan nu naar t hotel (foto)dit is ons balkon (foto)we drinken nu wat (foto)
dan gaat dit zo heel haar vakantie,t liefst 10 dagen lang,alles wordt geliked door haar man die gewoon naast haar zit....

wow wat een leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:19

Ik zit alleen op Facebook omdat ik aantal interessante Facebookpagina's volg, voor de rest heb ik geen vrienden (meer) want ik ergerde me kapot aan de overdosis kinderfoto's en nutteloze posts die voorbij kwamen. Maar als ik even wil lachen ga ik wel eens naar de pagina van 'Nederland mijn vaderland', man, wat een hersenloze figuren kom je daar tegen. := Oja, weggeefhoeken zijn ook wel eens lachen. Als er iets 'duurs' (item met een waarde van 15+ euro) gratis wordt weggeven. Dan zijn er echt ontzettend veel reactie's van mensen die alleen maar 'graag' kunnen zeggen, of mensen die een lang verhaal neerzetten dat ze het willen omdat ze het oh zo zwaar hebben en zo zielig zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 19:38

Ik ben van alle weggeefhoeken afgetrapt omdat ik mezelf was. :(

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:59

Oh jaaa, heel herkenbaar! En soms zou ik zo graag een post op facebook willen plaatsen: wat ben je toch ontzettend dom als je bewust zwanger word van iemand die je een half jaar kent, een oude auto met een slurpende benzine motor koopt, 40 foto's per dag van je kind plaatst, sowieso: wat een lelijk kind joh... nee die jurk staat je echt niet, leuk dat je een trouwshoot hebt gedaan, wat is dat voor witte vlek? Oh de bruid?!, ik denk dat je ex heel blij is dat hij bij je weg is..

Oftewel, iedereen is zo eerlijk en ik zou ook zo graag eens heel eerlijk en open willen posten wat ik er eigenlijk van vind..

Maar goed, ik smul in ieder geval mee van alle soaps.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:05

lieveli schreef:

:')

Maar als ik zo lees is mijn Facebook niet echt interessant. Vaak lees ik het ook voorbij en mensen die ik niet interssant vind 'ontvolg' ik.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:28

Leffroi schreef:
Ik ben om die reden een verschrikkelijk, harteloos mens die een lelijke moeder heeft, niet van dieren houdt, lelijke, gehandicapte, bijna dode kindjes veracht/ negeer enz. Ik ben een heel slecht mens volgens facebook

Ja, zo van die mensen die 20 keer per week een status delen van "Deel en plak deze status als jij ook respect hebt voor mensen met kanker. 97% van de mensen die dit lezen zal dit niet doen" :+ .

imd schreef:
een goedemorgen mét bijbehorend glitterplaatje,

Ja, van die figuren die 15 keer op een dag zo'n plaatje erop moeten zetten dat ook nog bijna altijd dezelfde context heeft (goedemorgen/goedenacht/het is alweer vrijdag/verdorie het is weer maandag/ikhebeenheulzwaarleven/echtevriendenzijn.../ikhebzoveelmeegemaaktmaarbentochzosterk...

Ik heb ook wel eens andere vrienden die zo nu en dan iets delen, maar dat zijn dat vaak echt wel eens een leuke of grappige quote. Maar van die mensen die glitterdingen delen is het gewoon altijd dezelfde slappe zever :7 .
Zo van dit gedoe :+ Echt, leuk als je pas facebook ontdekt en je wat wil uitproberen, maar dit is dus de reden dat je niet meer op mijn tijdlijn voorkomt hoor :+ .

Afbeelding

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:32

Ik heb een vast rijtje mensen dat ik af ga als ik mezelf slecht voel, en dan voel ik me in no time weer beter. De meesten zijn niet eens vrienden, maar het is juist dit soort mensen dat alles openbaar zet, en daar ben ik ze dankbaar voor. :D :o

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:35

lieveli schreef:

oh hahahahahaha
ik lees dit met verbazing en heb gelijk de communities maar geliked kan ik ook eens lachen.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 01:50

Het meest triest vind ik de fb gebruikers die het nodig lijken te hebben om zich anders voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn en zich daarbij niet realiseren dat de rest dat doorziet.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 02:30

ja soms vraag je je echt af wat die mensen denken.