Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eind van deze maand komen mijn moeder en oma langs, dit is voor mij speciaal omdat mijn oma hier nog nooit geweest is en omdat het zomaar haar laatste keer kan zijn

ik neem heus wel wat vrij ga lekker de stad in, neem ze mee de berg op etc. Maar ja der moet toch echt brood op de plank komen

kirri schreef:Ik krijg alleen bezoek wat ik zelf uitnodigeind van deze maand komen mijn moeder en oma langs, dit is voor mij speciaal omdat mijn oma hier nog nooit geweest is en omdat het zomaar haar laatste keer kan zijn
![]()
Als mensen voor een paar dagen komen plan ik dit altijd in een weekend zodat ik tijd/vrij heb. Ik heb het ''geluk'' dat ik in een koud land woon & dat mensen hier niet graag heen komen, iig de mensen die ik ken
Van de zomer komt mijn broer langs met 2 van zijn vrienden, om mij te betalen voor mijn tijd en voor het logeren brengen ze alcohol mee. Prima vind ik super lief van ze.
Mochten mensen komen voor meerdere weken verwacht ik toch wel een zekere zelfstandigheidik neem heus wel wat vrij ga lekker de stad in, neem ze mee de berg op etc. Maar ja der moet toch echt brood op de plank komen
En dat zijn ook wel mooie dingen, maar het is wel zonde van mijn vakantiedagen als ik iets al tig keer gezien heb. OV is erg beperkt waar ik woon, dus dan is mijn bezoek van mij afhankelijk en dan voelt het wel alsof ik dingen moet organiseren en mensen op sleeptouw moet nemen. Nou moet ik zeggen, dat mijn familie ook vaak zegt dat dat nergens voor nodig is, maar 8 uur op het vliegtuig om bij mij in de tuin te zitten is wel zonde.
We vinden het heerlijk om elkaar te zien, bij te kletsen en dergelijke maar ook om gewoon ons eigen ding te doen.