Deze. Ik kan net niet tegen strepen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 

Symbeami schreef:Goed om te lezen. Heb net met m'n vader erover gehad (bouwconsultant en architect) en voor mij zou dat de beste vloer zijn.Hier ook een pvc vloer, is echt ideaal. Ik veeg vaak even met een zachte bezem de vloer aan. Hier een hond, 3 katten en 2 paarden aan huis. Ik sjouw zelf nog wel hooi en zand mee naar binnen, in de hal heb ik een grote schoonloopmat en vinyl op de vloer, dat is ook lekker makkelijk.
Voor de hond heb ik een kleed op de bank liggen dat ik regelmatig uitklop en in de was doe. Verder maak ik me niet zo druk, we leven nou eenmaal met beesten. Hond kan niet boven, katten wel. Boven ligt laminaat, even regelmatig met de Swiffer er over. Stofzuigen hier zo'n beetje om de dag.
PVC vloeren heb je in allerlei designs dus ook betonlook.
.
Ik wist niet dat er zo veel haar vanaf kwam!
Mizora schreef:Ik heb bewust gekozen voor niet verharende honden om die reden. Al is het bij mij vaak toch nog een zooi want ik zuig niet iedere week (wel de bedoeling, maar vaak schiet het er tussendoor).
_San87_ schreef:janouk schreef:
Ik woon op de boerderij op kleigrond met 2 honden en 2 katten in huis en paarden en schapen aan huis. Wij hebben een parketvloerenbedrijf![]()
Door het hele huis ligt eikenparket en boven laminaat. Honden mogen niet boven komen.
Ik zuig om de dag, elke dag de stofwisser door het huis en 2 x per week de stoomreiniger.
De vloeren zij schoon en het is weinig werk met overal parket
Hoe ervaar jij parket in combinatie met hondennagels?