snoetie schreef:IsaCalixa schreef:Het geval was meer dat er gewoon geen geld mee was genomen naar de DA, en ik werd voor het blok gezet, want ik was de enige die een pinpas bij zich had (per toeval, die zit bij mijn mobieltje in, maar had mobiel ook thuis kunnen laten). Ik had op dat moment gelukkig de mogelijkheid om de 40 euro gelijk te betalenEn ja ik kom wel rond met het geld dat ik heb, maar ik heb hier en daar wel kosten dus toch zou het prettig zijn om dat gedeelte terug te krijgen.
Wij zijn buiten af en toe dierenarts bezoekjes echt niet veel geld kwijt aan onze hond. Brokken zijn gewoon van de supermarkt en verder heeft ie niet veel verzorging nodig.
jeetje ts![]()
Je gaat zelf dus ook naar de dierenarts, zonder geld mee te nemen (want je had je pinpas toevallig bij je?) en je was dus zelf eigenlijk ook niet van plan om te betalen...
tenminste dat is wat ik hieruit opmaak..
Het gaat om 20 euro binnen een gezin.. Ik vind dat jij je enorm aanstelt. Het ging erom dat dat beest beter is geworden toch?
Maargoed, de volgende keer dat jij iemand iets moet terug betalen zou ik dan die 20 euro er vanaf trekken als het je zo enorm dwars zit
Echt hoor, wat flauw om de ts zo aan te spreken. Als ik met mijn ouders naar de dierenarts ga verwacht ik ook gewoon dat mijn ouders hun portomonee bij zich hebben.
En je speelt nu onwijs in op haar gevoel "alsof zij geen 20,- over zou hebben voor haar hond"
Misschien goed om te kijken naar het 'diepere probleem' onder de zaak. Namelijk communicatie met 't gezin. Door zelf zo terug te gaan doen bereik je denk ik ook niet wat je wilt bereiken: namelijk eerlijkheid en communicatie(?)
En ja ik kom wel rond met het geld dat ik heb, maar ik heb hier en daar wel kosten dus toch zou het prettig zijn om dat gedeelte terug te krijgen.

voortaan beter afspreken enzo