verootjoo schreef:Ik ben eigenlijk wel blij als er ook mensen bewust kinderloos zijnik maak me toch wel zorgen om de enorm snelgroeiende bevolking, maar kan het zelf niet laten om me voort te planten
een kinderwens is iets wat zó enorm diep zit, dat kan je je denk ik ook niet voorstellen als je dat niet hebt
Idd, net zoals ik me niet voor kan stellen dat er mensen zijn zonder kinderwens. Niet banketstaaf bedoeld btw

Hier ongepland zwanger en inmiddels een fikse PND, maar als ik naar mijn mannetje kijk en hij lacht omdat ik het ben smelt ik helemaal.
Verder ben je idd wat minder vrij en vergen dagjes weg wat meer planning. Maar dat kan nog prima hoor
En ik zie het niet als opofferen of mezelf wegcijferen, maar als zorgen voor mijn kind
ik maak me toch wel zorgen om de enorm snelgroeiende bevolking, maar kan het zelf niet laten om me voort te planten
een kinderwens is iets wat zó enorm diep zit, dat kan je je denk ik ook niet voorstellen als je dat niet hebt

, maar ik vraag me af of ouders beseffen dat de familie gelegenheden voor de kinderloze familieleden erg veranderd.
niemand eet lekker met een kind dat volledig over de toeren is van vermoeidheid. Of als het eten te lang op zich laat wachten, maar naar huis.