Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maroes schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je hem gevraagd waarom hij niet naar bed wil.
Een kind van 2, 5 kan zich vaak al best formuleren. Misschien wordt je daar wijzer van. Geef het kind het gevoel dat hij gehoord wordt. Begin weer bij het begin, geef hem een veilig gevoel. Blijf bij zijn bed je zitten tot dat hij rustig, houd zijn handje vast of streel zijn rug. Als dit helpt bouw jehet weer rustig af.
Ik hoop dat het helpt. ( heb zelf ook een kindje van 2.5)
doezel2 schreef:Ik denk dat dit uitproberem is(de nee fase)
Als ik boven aan het rommelen ben. Dan is hij stil
Het is puur als hij naar bed moet.
Denk het bedje. We gaan natuurlijk als het niet werkt( om de 5 min naarboven)
Weet anders bedenken.
Dat heftige boze. Heeft hij niet van een vreemde( niet van mij)
) Maartje1990 schreef:Ik snap nu waarom al die kinderen tegenwoordig zo slecht zijn opgevoed. Want jeetje wat lees ik hier veel opmerkingen van softe ouders.
Ik (en mn broer) ben er echt niet slechter van geworden dat we maar sventjes negeert werden als we huilent in bed lagen of niet wilde slapen. En zo nog zat andere dingen die tegenwoordig niet meer gedaan worden onder het mom dat je kinderen schijnbaar niet mag straffen.
Ohja ik weet het ik ben nog geen moeder dus ik weet er niks van af (zal de opermkingen al vast voor zijn)
iedereen kent ook wel die ene man die 90 werd en een pakje per dag rookte, en toch zijn we het er allemaal over eens dat roken niet gezond voor je is...Maartje1990 schreef:Ik snap nu waarom al die kinderen tegenwoordig zo slecht zijn opgevoed. Want jeetje wat lees ik hier veel opmerkingen van softe ouders.
Ik (en mn broer) ben er echt niet slechter van geworden dat we maar sventjes negeert werden als we huilent in bed lagen of niet wilde slapen. En zo nog zat andere dingen die tegenwoordig niet meer gedaan worden onder het mom dat je kinderen schijnbaar niet mag straffen.
Ohja ik weet het ik ben nog geen moeder dus ik weet er niks van af (zal de opermkingen al vast voor zijn)
Maartje1990 schreef:Ik snap nu waarom al die kinderen tegenwoordig zo slecht zijn opgevoed. Want jeetje wat lees ik hier veel opmerkingen van softe ouders.
Maartje1990 schreef:Ik snap nu waarom al die kinderen tegenwoordig zo slecht zijn opgevoed. Want jeetje wat lees ik hier veel opmerkingen van softe ouders.