hoe zwangerschapstest fake

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:00

Wees daar blij mee :D

Jessix

Re: hoe zwangerschapstest fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:05

Ben benieuwd hoe hij reageert TS. Veel succes! :)

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:08

Als jij toevallig rond je vruchtbare periode zit kan je ook een ovulatietest pakken van clearblue.
Die geeft ook een vrolijk gezichtje

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:08

Sammie schreef:
Wees daar blij mee :D

Was ook omdat wij al 3 kinderen hadden waarvan nr 3 een grote verrassing was.
Wij grappen daar nog steeds over (als ik bv last heb van mijn buik... zegt hij gelijk "zwanger"?)
Dus kon ik een grapje over een evt nr 4 ook wel maken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:47

En TS?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:58

Ach, mijn vriend is idd ook heel bang dat ik perongeluk zwanger raak, is nog steeds van mening dat zijn leven dan voorbij is :') Dus ik zou hem hier ook heerlijk mee op de kast kunnen jagen, ware het niet dat ik een spiraaltje heb zitten en hij me dus nooit gaat geloven, maar anders zou ik zeker die grap uithalen..

Hoewel we laatst wel een discussie hebben gehad over het programma wie is de sjaak en een jongen over de telefoon zijn vriendin ging vertellen dat ie een SOA had. Hij gaf aan nooit daaraan mee te werken, ik zo: naja als je denkt dat ik dat over de telefoon zou doen ken je me niet.. Gaf ie me dan weer gelijk in, dus als ik rare dingen over de telefoon zeg weet ie meteen dat ik aan t programma mee doe _O-

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:59

Barbabientje schreef:
Ach, mijn vriend is idd ook heel bang dat ik perongeluk zwanger raak, is nog steeds van mening dat zijn leven dan voorbij is :') Dus ik zou hem hier ook heerlijk mee op de kast kunnen jagen, ware het niet dat ik een spiraaltje heb zitten en hij me dus nooit gaat geloven, maar anders zou ik zeker die grap uithalen..

Hoewel we laatst wel een discussie hebben gehad over het programma wie is de sjaak en een jongen over de telefoon zijn vriendin ging vertellen dat ie een SOA had. Hij gaf aan nooit daaraan mee te werken, ik zo: naja als je denkt dat ik dat over de telefoon zou doen ken je me niet.. Gaf ie me dan weer gelijk in, dus als ik rare dingen over de telefoon zeg weet ie meteen dat ik aan t programma mee doe _O-

Ook met een spiraaltje is er nog een (kleine) kans op zwanger raken. Ik ben nog altijd een beetje paranoïde :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:59

Azmay schreef:
Barbabientje schreef:

Ook met een spiraaltje is er nog een (kleine) kans op zwanger raken. Ik ben nog altijd een beetje paranoïde :')

haha dat is zeker waar, mijne zit er echter al 3 jaar :j Doe voor mijn eigen gemoedsrust ook om de zoveel tijd een testje hoor O:)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:51

En TS? Heb je de grap gedaan?

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:07

Toch jammer TS dat je niet meer reageert. Je kunt toch op z'n minst vertellen of je de grap wel of niet hebt uitgevoerd.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:43

Mazida schreef:
Toch jammer TS dat je niet meer reageert. Je kunt toch op z'n minst vertellen of je de grap wel of niet hebt uitgevoerd.

Waarschijnlijk komt heel bokt over haar heen als haar vriend het iets mindet leuk vond. "Zie je nou wel?"

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:44

Dat lijkt mij wat overdreven :+ Plus eenzelfde reactie zou ook gegeven kunnen worden bij hij vond het harstikke grappig :=

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 17:39

Misschien is vriendlief zo geschrokken dat TS het niet meer kan navertellen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 19:04

Whahahahaha nee ik werd donderdag avond heel heftig ongesteld, dus ja dan kan je niet aankomen met zwanger zijn :') had al mooi excuus om het op 1 april te vertellen, want moest hem niet afleiden van zijn her tentamen Hahaha

Maar wordt vervolgd ~~}> }:)