Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus ik zou hem hier ook heerlijk mee op de kast kunnen jagen, ware het niet dat ik een spiraaltje heb zitten en hij me dus nooit gaat geloven, maar anders zou ik zeker die grap uithalen..
Barbabientje schreef:Ach, mijn vriend is idd ook heel bang dat ik perongeluk zwanger raak, is nog steeds van mening dat zijn leven dan voorbij isDus ik zou hem hier ook heerlijk mee op de kast kunnen jagen, ware het niet dat ik een spiraaltje heb zitten en hij me dus nooit gaat geloven, maar anders zou ik zeker die grap uithalen..
Hoewel we laatst wel een discussie hebben gehad over het programma wie is de sjaak en een jongen over de telefoon zijn vriendin ging vertellen dat ie een SOA had. Hij gaf aan nooit daaraan mee te werken, ik zo: naja als je denkt dat ik dat over de telefoon zou doen ken je me niet.. Gaf ie me dan weer gelijk in, dus als ik rare dingen over de telefoon zeg weet ie meteen dat ik aan t programma mee doe
Azmay schreef:Barbabientje schreef:Ach, mijn vriend is idd ook heel bang dat ik perongeluk zwanger raak, is nog steeds van mening dat zijn leven dan voorbij isDus ik zou hem hier ook heerlijk mee op de kast kunnen jagen, ware het niet dat ik een spiraaltje heb zitten en hij me dus nooit gaat geloven, maar anders zou ik zeker die grap uithalen..
Hoewel we laatst wel een discussie hebben gehad over het programma wie is de sjaak en een jongen over de telefoon zijn vriendin ging vertellen dat ie een SOA had. Hij gaf aan nooit daaraan mee te werken, ik zo: naja als je denkt dat ik dat over de telefoon zou doen ken je me niet.. Gaf ie me dan weer gelijk in, dus als ik rare dingen over de telefoon zeg weet ie meteen dat ik aan t programma mee doe
Ook met een spiraaltje is er nog een (kleine) kans op zwanger raken. Ik ben nog altijd een beetje paranoïde
Doe voor mijn eigen gemoedsrust ook om de zoveel tijd een testje hoor
Plus eenzelfde reactie zou ook gegeven kunnen worden bij hij vond het harstikke grappig
had al mooi excuus om het op 1 april te vertellen, want moest hem niet afleiden van zijn her tentamen Hahaha