Tijd tot je in bed ligt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Re: Tijd tot je in bed ligt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:29

Kinderen checken (en hopen dat ze niet wakker worden), tandenpoetsen, medicijnen nemen, flesje water pakken en thats it.

Mungbean

Re: Tijd tot je in bed ligt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:35

Wanneer begint het naar bed gaan?
dingen als was opvouwen hebben toch niets met naar bed gaan te maken?
Dat heet uitstellen.
Anders kun je net zo goed stellen: voordat ik naar bed ga moet ik 8 uur werken, een paard rijden, de keuken opruimen, de was doen, mijn mail checken etc etc.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:18

Sizzle schreef:
Wanneer begint het naar bed gaan?
dingen als was opvouwen hebben toch niets met naar bed gaan te maken?
Dat heet uitstellen.
Anders kun je net zo goed stellen: voordat ik naar bed ga moet ik 8 uur werken, een paard rijden, de keuken opruimen, de was doen, mijn mail checken etc etc.

Bij mij is het wel vaste prik dat ik voor het naar bed gaan nog de kattenbakken schoonmaak en de dieren verzorg. Voor mij hoort het dus wel bij het naar bed gaan, aangezien ik dat pas ga doen na ik besloten heb dat ik ga slapen. :P

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:39

Bij mij naar bed gaan betekend:

-Sigaretje roken en medicijnen innemen
-wortel pakken en konijnen lieflijk vragen hun kooi in te gaan
-Konijnenkamer aanvegen
-Konijnen kroelen en nog wat kruidenhooi en een snoepje geven en allebei 8kusjes op hun koppie (autistisch :P)
-Turbo douchen en tandenpoetsen onder de douche (overdag douche ik goed, 's avonds maar 3 minuten ongeveer)
-nachtpon aan en nog even bij de konijnen kijken en een aai geven
-Tegen mama zeggen: slaap lekker, loveyou en tot morgen (iedere avond weer :'))
-deur dicht en dan staan m'n ratjes op m'n bureau te kijken naar me, dus dan die nog even kroelen en nog een paar brokjes en een stuk krant geven om 's nachts te slopen
-Haren borstelen
-lichaam insmeren met bodylotion, voeten en handen met creme en vaseline op m'n lippen
-oordoppen in en op bed gaan liggen
-Licht uit (medicijnen werken in de tussentijd al!)
-meestal lig ik half te slapen en val ik pas diep in slaap als mama de honden uit heeft gelaten en mijn hond bij me komt brengen (vaak laat ik hem zelf uit, maar soms neemt mama hem mee met de andere honden en dan legt ze hem bij me neer)

Dit is mijn dagelijkse slaapritueel. Als ik ook maar iets vergeet hiervan dan kan ik de hele nacht wakker liggen, dus dan ga ik m'n bed maar weer uit om het alsnog te doen :P