Het Provinciehuis heeft bijvoorbeeld een grote parkeergarage maar als je daar gebruik van wilt maken (wat bijna wel moet waar zij zitten), moet je dat aanvragen en een goede reden hebben.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:Hier, als in het zuiden. Ik ken wel de regel dat als je met OV komt je 100% vergoed krijgt en met de auto maar 80%, mar verplicht met 't OV?

Romeo2007 schreef:Merken jullie bij zon lange reistijd niet dat de balans werk / prive lastig is?
saskiakefie schreef:Nu een kwartier met de auto of een half uur met de fiets maar dat is maar 1 tot 2 dagen per week. Ik heb donderdag gesprek in Amsterdam waar ik volgens mij wel kans maak. Maar ik woon tussen Arnhem en Zutphen en het is niet te doen elke dag heen en weer te rijden zeker niet die richting op ivm files. OV duurt ook te lang. Dus dat wordt dan verhuizen maar ik wil niet in Amsterdam wonenEcht dat is ongeveer het enige in NL waar ik niet wil wonen te druk gewoon hahaha. Heb ik weer maarja dan maar kijken of ik buiten amsterdam kan wonen en dan maar eens zien of de reistijd te doen is.
ikke schreef:saskiakefie schreef:Nu een kwartier met de auto of een half uur met de fiets maar dat is maar 1 tot 2 dagen per week. Ik heb donderdag gesprek in Amsterdam waar ik volgens mij wel kans maak. Maar ik woon tussen Arnhem en Zutphen en het is niet te doen elke dag heen en weer te rijden zeker niet die richting op ivm files. OV duurt ook te lang. Dus dat wordt dan verhuizen maar ik wil niet in Amsterdam wonenEcht dat is ongeveer het enige in NL waar ik niet wil wonen te druk gewoon hahaha. Heb ik weer maarja dan maar kijken of ik buiten amsterdam kan wonen en dan maar eens zien of de reistijd te doen is.
Arnhem is een uur naar A'dam centraal.
) was het ook 30 km enkele reis zo'n 30-35 minuten 
saskiakefie schreef:ikke schreef:Arnhem is een uur naar A'dam centraal.
Ja klopt maar het is al ruim een half uur om in Arnhem te komen en vanaf het centraal is het ook nog niet op loopafstand, ofwel ik ben dan zo 2 uur kwijt.
en binnenkort misschien nog een bijbaantje erbij die wel 5 minuten lopen is
Romeo2007 schreef:Merken jullie bij zon lange reistijd niet dat de balans werk / prive lastig is?
Ik was dan ook erg blij toen ik in de zomer een baan kreeg op 10 minuten fietsen van huis. Wel nog steeds fulltime en dus veel te veel uur maar goed. Het was al een hele verbetering.