Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
acera1991 schreef:Wauw uhm ja ik weet echt niet wat ik nu moet. Ik ben niet zo een persoon die sterk in der schoenen staat. Ik wil gewoon te graag dat het nog goedkomt en daarom wacht ik af. Maar het doet wel verschrikkelijk veel pijn dat wachten...
vroeger was de communicatie veel beter tussen. Zelfs toen ik zevrn weken in afrika zat skypte we bijna elke dag! En nu wil jij dat niet meer..
acera1991 schreef:Ja maar ik denk niet dat hij in paniek schiet als ik laat weten dat hij de pot op kan. Hij is keihard en ik weet niet of het hem iets kan schelen. Maar ik wil gewoon graag met hem praten want hij is superlief. Maar als hij het druk heeft verandert er iets bij hem lijkt wel...
acera1991 schreef:Ja maar ik denk niet dat hij in paniek schiet als ik laat weten dat hij de pot op kan. Hij is keihard en ik weet niet of het hem iets kan schelen. Maar ik wil gewoon graag met hem praten want hij is superlief. Maar als hij het druk heeft verandert er iets bij hem lijkt wel...
jepsica schreef:Je bent meer waard dan een jongen die misschien een gaatje voor je heeft.
Winged schreef:It takes two to tango!
Meid, het is tijd om heel stevig in een paar rode pumps te gaan staan. Rok optillen en rennen. Wanneer een kerel waarmee ik een relatie heb 'moet kijken of hij een gaatje voor mij vrij heeft' dan houdt dat in dat je beter voor jezelf kan kiezen. Been there, done that.
Zwerte schreef:acera1991 schreef:Ja maar ik denk niet dat hij in paniek schiet als ik laat weten dat hij de pot op kan. Hij is keihard en ik weet niet of het hem iets kan schelen. Maar ik wil gewoon graag met hem praten want hij is superlief. Maar als hij het druk heeft verandert er iets bij hem lijkt wel...
Lees dit eens alsof iemand anders het zegt....
Als je al denkt dat het hem niks kan schelen als jij het uitmaakt.... Zegt dat al niet genoeg? Dat is toch vreselijk pijnlijk? Waarom dan toch bij hem blijven? Dit is alles behalve superlief....
MarjanB schreef:Ga mee met bovenstaand en vind het een laffe hond! Als hij het niet meer ziet zitten moet ie gewoon eerlijk zijn en jou niet aan het lijntje houden. Zou hoe moeilijk ook zelf de knoop doorhakken. Als het echt goed zit komt ie vanzelf met hangende pootjes terug, zo niet heb jij nu even flink liefdesverdriet maar daar kom je ook weer overheen, hoe klote het nu ook voelt.
Je weet toevallig zeker dat die dat account heeft verwijderd?
NoorW schreef:Vergeet niet dat ze al twee jaar een relatie met hem heeft. Ik kan me voorstellen dat hij wel heel lief is geweest voor haar altijd, maar dat er nu iets is (hij is tot een inzicht gekomen, hij heeft misschien iemand anders, weten wij veel vanachter het scherm...). Dat neemt niet weg dat ie ook best superlief kan zijn. Dus ik snap TS wel. Desondanks is ie wel gewoon een grote banketstaaf door zo weinig tijd voor je vrij te maken en als je het er dan over wil hebben het op die manier vooruit te schuiven. Daar is geen excuus voor, dat is gewoon heel stom van hem.