Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiave schreef:Zou ik hier ook een vraag neer kunnen leggen?
Ik twijfel erg of ik wel in ga op de uitnodiging voor de bruiloft van mijn zus, waar ik een heel slechte band mee heb... Zijn jullie op komen dagen op de bruiloft van jullie broer of zus waarmee jullie een slechte band hebben/hadden? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om leuk te doen daar terwijl ik weet wat voor grappen ze uitgehaald heeft.

(voorbeeldje van toen ik <6 was, als hij al naar me keek werd ik boos en ging ik huilen
).
tot een paar jaar terug (toen hij echt aan t puberen was) kon ik hem wel schieten. Hij was 1 vd redenen dat ik het huis uit ben gegaan, konden het écht niet vinden samen. Na ruim een halfjaar ongeveer moest ik weer naar huis (relatie uit...kon het niet in mijn eentje betalen) en daarna ging het eigenlijk weer een stuk beter wonderbaarlijk.
Verder mogen we met alles van elkaar spotten; ik ben bijvoorbeeld een van de weinigen die grappen over zijn geaardheid mag maken. We gaan ook samen op fietsvakantie en hij doet graag mijn technische klusjes. Ik moet wel zeggen dat die goede band pas gekomen is nadat ik ging studeren. Toen we allebei nog thuis woonden, hadden we vaak slaande ruzie.meisje2000 schreef:vilheide schreef:Klinkt mij bekend in de oren. Ook mijn broer heeft dingen geflikt waardoor ik geen contact meer met hem wil. Ik heb ook geen idee waar hij momenteel woont. Hij heeft in elk geval behoorlijk wat mensen opgelicht.
Bij ons was het zo erg dat mijn ouders hun woning en alles zijn kqijt geraakt door zijn oplichtingspraktijken. Nee voor mijngeen browr meer. Hij weet ook dat als hij hier aan de deur komt hij tussen 6 planken weer vertrekt. Zo erg is het dus. En het klinkt misschien hard maar zover heeft hij mij nu en ik zeg zoiets niet snel
LadyMadonna schreef:Maar hoe is de sfeer dan als jullie allemaal samen zijn?luuntje schreef:Ts als jij je zo ergert aan je zus kan je beter afstand nemen.
Dat je familie bent, betekent niet dat je elkaar aardig moet vinden.
Overigens vind ik mijn schoonzusje ook erg aardig.
Die zie en spreek ik ook zeer regelmatig.
En m'n ouders dan? Pasen komt er weer aan....
Ze is 4 jaar jonger, doet dit jaar eindexamen dus echt beste vriendinnen zou ik het niet noemen, maar we doen altijd iets leuks als ik een weekendje bij m'n ouders ben en ze komt regelmatig naar Utrecht om een drankje te doen of om even de stad in te gaan. 
Dus ja, goede band hier
Bedenk mij nu eigenlijk dat we weer een keer met z'n vieren (mijn zussen, moeder en ik) eens wat moeten gaan doen.
.