Zal ook mijn mentor van school eens mailen over de situatie. Moet zeggen dat dat een vrij raar mens is. Enkele jaren geleden heb ik het ook over mijn vader gehad, en toen was haar antwoord: "misschien moet je geen contact hebben, dan heb je er ook geen last van." Ergens zit er wel wat in, maar was het maar zo makkelijk... Maar denk dat het wel handig is als ze op de hoogte zijn. Loop een beetje achter met wat projecten en verslagen... Moet daar sowieso een plan voor maken.
En even wat dingen opzoeken nog. Mbt wat voor dingen wij zelf nog moeten doen indien mijn vader opgenomen zou worden, wat de mogelijkheden zijn mbt hulpmiddelen voor hem. Dan kom ik maandag in elk geval een beetje beslagen ten ijs.
Ik heb sowieso al gevonden dat die mensen van Low Vision aan huis kunnen komen. Dus daar zal ik nog achteraan komende week. Ik heb nu een afspraak in het ziekenhuis staan, maar mijn zus moet werken en ik heb belangrijke colleges. Dus tenzij ik me afmeld is er niemand die hem daar dan heen kan begeleiden. Aan huis zou natuurlijk vele malen beter zijn. Al heeft dat in zijn huidige woning weinig nut, maar ik bespreek dat met de huisarts.
Zal eens een lijstje gaan maken, anders vergeet ik de helft straks!
Maar straks eerst even lekker naar de paardjes! Even de kop leeg en ontspannen. Ben ik wel aan toe moet ik zeggen
.